Sigma ROX 8.0 en 9.0
Ach, wat moet je er mee achteraf? Als je aan 't rijden bent heb je er wat aan..
Hoogtemeter, leuk voor de stats, maar verder?
't Zijn leuk gadgets natuurlijk, maar niet echt nodig/nuttig..
Tenzij je hele HR analyses en weet ik wat gaat doen, maar zo klinkt 't niet echt
Hoogtemeter, leuk voor de stats, maar verder?
't Zijn leuk gadgets natuurlijk, maar niet echt nodig/nuttig..
Tenzij je hele HR analyses en weet ik wat gaat doen, maar zo klinkt 't niet echt
Jensje schreef:nog een vraag: bij het proper maken van de modderige mountainbike, mag je dan met tuinslang op die metertjes spuiten? en op de houder?
Of het mag... dat weet ik eigenlijk niet. Maar het kan wel! Ik haal de teller er af maar laat de rest altijd zitten, nog nooit problemen gehad dat het niet meer werkte na het schoonmaken.
-
- Forum-lid
Heb gisteren mijn rox 9.0 gehaald
nu hen ik nog twee vraagjes:
- is er een nettere manier om de cadans sensor op de crank te montere vind de tie wrap namelijk niet zo mooi
- mijn hartslag meter synchroniseert niet
BVD
- is er een nettere manier om de cadans sensor op de crank te montere vind de tie wrap namelijk niet zo mooi
BVD
-
- Forum-lid
Heb gisteren mijn rox 9.0 gehaald
Heb hartslag meter al aan de gang
BVD
Heb hartslag meter al aan de gang
BVD
Ik heb nu een aantal keren gereden met de sigma en nu hoor ik af en toe piepjes tussendoor. Volgens mij heb ik alle alarmen uitgezet maar het blijft terug komen. Ik heb het idee dat dit komt doordat die op een pauze stand komt te staan. Ik denk dat zowel bij het starten als bij het eindigen van de pauze een piepje komt. Heft iemand hier enige ervaring mee. Hoe voorkom ik dit? Het gebeurt nml gewoon tijdens het fietsen.
In de sigma kun je je hartzones instellen. Bij overschrijding van de zones hoor je een piepje (tenzij je dit uitzet). Wellicht is dat het piepje dat je bedoeld?
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Na het lezen van dit forum ga ik zeer waarschijnlijk voor de Rox. Super info gevonden. Toch nog één dingetje: kun je de Rox met de meegeleverde spullen op je stuurpen vastzetten of alleen op het stuur? Heeft iemand een foto van zijn Rox op zijn of haar fiets om een idee te krijgen? Ik schrok van de week nogal toen ik een Edge 705 voor het eerst live zag. Wat een lomp apparaat. Dat is niks vergeleken met de Sigma....
bedankt!
bedankt!
Michiel
-
- Forum-lid
dank je, gaaf stuurtje trouwens....
Michiel