[quote="GastheerG"]Ik zit in een trekkershut op de camping van BianchiSL3.
Vrouw en dochter gaan mee die maken er een leuke dag van.
[/quote]
Hoi,
Dat schiet dus ook niet op voor mij. Ik wacht op BigM zijn antwoord. Als ik met niemand mee kan rijden dan wordt het moeilijk.
Ik ga eens even Googelen voor hotels in de startplaats.
Mvg, Zorro
Forumrit Friesland 7 September
[quote="GastheerG"]Als je zelf een slaapplek zoekt kan je in het uiterste geval met me meerijden. Even wat inschikken (en je kwek houden!)
Maar Serge of Michel (Thomas1974) hebben volgens mij plek zat.[/quote]
Hoi,
Ik mijn kwek houden kan je vergeten 5 minuten lukt niet eens
Serge heeft BigM (niet zeker) en als BigM meegaat geen plek meer. Thomas1974 niet gevraagd aangezien ik hen niet ken.
Mvg, Zorro
Maar Serge of Michel (Thomas1974) hebben volgens mij plek zat.[/quote]
Hoi,
Ik mijn kwek houden kan je vergeten 5 minuten lukt niet eens
Serge heeft BigM (niet zeker) en als BigM meegaat geen plek meer. Thomas1974 niet gevraagd aangezien ik hen niet ken.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
ik heb nog niet met BigM overlegd betr de reis dus dit komt voor hem ook als een verrassing
Het was meer hardop denken, maar dit weekend ga ik wel ff rondbellen en komen we er wel uit.
Het was meer hardop denken, maar dit weekend ga ik wel ff rondbellen en komen we er wel uit.
"Try not. Do or do not......there is no try"
1. kool486 X
2 Diamond X
3. flexje
4. GastheerG X
5. BianchiSL3 X
6. GHIBLI X
7. M_Giant
8. Andromeda
9. Maurice (ovb)
10. Rabbit
11. Thomas1974
12 Theo V. (ovb) X
13. Bottecchia X
14. Craze (ovb)
15. Daddy Craze (ovb) met riem ??
16. Meindert!!
17. Dual
18. Zorro (novb)
19. richard-w (ovb)
20. Dariomen (ovb)
2 Diamond X
3. flexje
4. GastheerG X
5. BianchiSL3 X
6. GHIBLI X
7. M_Giant
8. Andromeda
9. Maurice (ovb)
10. Rabbit
11. Thomas1974
12 Theo V. (ovb) X
13. Bottecchia X
14. Craze (ovb)
16. Meindert!!
17. Dual
18. Zorro (novb)
19. richard-w (ovb)
20. Dariomen (ovb)
[quote="Corniel"]Als iemand gewoon zegt: nu links, nu rechts, dan wil ik wel weer als reservebrommer mee. Ondervoorbehoud dat mn liefje na het NK Tijdrijden van een dag eerder zin heeft in 120 km.[/quote]
Altijd weer die voorbehouden. M'n liefje start zelf ook op Texel en we hebben terplaatse een hotel geboekt. Zondag gaan we rustig 's middags uitrijden na een heerlijk ontbijtje en lang uitslapen.
De volgende forumrit houd ik me weer aanbevolen. Veel plezier en tot snel!
Altijd weer die voorbehouden. M'n liefje start zelf ook op Texel en we hebben terplaatse een hotel geboekt. Zondag gaan we rustig 's middags uitrijden na een heerlijk ontbijtje en lang uitslapen.
De volgende forumrit houd ik me weer aanbevolen. Veel plezier en tot snel!
[quote="ZorroI"]
[/quote]
http://www.iselmar.nl/
[/quote]
http://www.iselmar.nl/
Jammer,jammer helaas weer een afzegger.
Ook nog een prominent figuur binnen het forum hij is Forum-Moderator:),volgende keer beter BIG M.
Ik zag in een ander onderdeel vh forum dat ons Opper-rayonhoofd(KOOL 486),mijn naam weer eens gebruikt.Hij heeft 7 ronde-missen gecontracteerd en ik moet het weer doen met een of ander klein mokkeltje hahaha
:rolleye::rolleye:bedankt!!!!.( ik ben klein en zij zijn groot)
Ik hoop van harte dat er niet meer afvallers komen want Zorro heeft ook vervoers problemen:rolleye:
gr een vd rayonhoofden:D
Ook nog een prominent figuur binnen het forum hij is Forum-Moderator:),volgende keer beter BIG M.
Ik zag in een ander onderdeel vh forum dat ons Opper-rayonhoofd(KOOL 486),mijn naam weer eens gebruikt.Hij heeft 7 ronde-missen gecontracteerd en ik moet het weer doen met een of ander klein mokkeltje hahaha
:rolleye::rolleye:bedankt!!!!.( ik ben klein en zij zijn groot)
Ik hoop van harte dat er niet meer afvallers komen want Zorro heeft ook vervoers problemen:rolleye:
gr een vd rayonhoofden:D
1. kool486 X
2 Diamond X
3. flexje
4. GastheerG X
5. BianchiSL3 X
6. GHIBLI X
7. M_Giant
8. Andromeda
9. Maurice (ovb)
10. Rabbit
11. Thomas1974
12 Theo V. (ovb) X
13. Bottecchia X
14. Craze (ovb)
16. Meindert!!
17. Dual
18. Zorro (novb)
19. richard-w (ovb)
20. Dariomen (ovb)
21. Rubenio
Hoi allen,
Wil ook graag mee naar het zonnige noorden alleen liggen praktisch al mijn fietsen uit elkaar i.v.m. renovatie etc.
De enige werkende fiets van mij op dit moment is mijn grijze fixer.
Desondanks wil ik vanwege de leuke ervaring in berg&dal een tijdje terug toch aan deze forumrit meedoen. Word wel heavy om die 30 in het uur op die fiets te halen maar ik ga een poging wagen.
Inmiddels ben ik in het bezit van een OV, maar als iemand me in het o zo centrale amesfoort zou willen oppikken zou dat fijn zijn. Samen reizen is sowieso veel leuker dan 2 uur alleen in de trein.
Grtz.
Rubenio
2 Diamond X
3. flexje
4. GastheerG X
5. BianchiSL3 X
6. GHIBLI X
7. M_Giant
8. Andromeda
9. Maurice (ovb)
10. Rabbit
11. Thomas1974
12 Theo V. (ovb) X
13. Bottecchia X
14. Craze (ovb)
16. Meindert!!
17. Dual
18. Zorro (novb)
19. richard-w (ovb)
20. Dariomen (ovb)
21. Rubenio
Hoi allen,
Wil ook graag mee naar het zonnige noorden alleen liggen praktisch al mijn fietsen uit elkaar i.v.m. renovatie etc.
De enige werkende fiets van mij op dit moment is mijn grijze fixer.
Desondanks wil ik vanwege de leuke ervaring in berg&dal een tijdje terug toch aan deze forumrit meedoen. Word wel heavy om die 30 in het uur op die fiets te halen maar ik ga een poging wagen.
Inmiddels ben ik in het bezit van een OV, maar als iemand me in het o zo centrale amesfoort zou willen oppikken zou dat fijn zijn. Samen reizen is sowieso veel leuker dan 2 uur alleen in de trein.
Grtz.
Rubenio