Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

triatlon topic

h3
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 aug 2007 01:22

h3 24 nov 2008 12:22

Ik had Holland Sport al in de programmering staan ;) Ik heb gisteren ook nog even de wedstrijd in Arizona gevolgd. Heleen bij de Vaate won daar haar eerste ironman. Knap gezien het feit dat ze ruim 18 minuten achterstand had na het zwemmen op Leanda Cave (nr 2).

Met de vrouwen uit Nederland en de ironman afstand zit het wel goed. Ik kijk nu al uit naar het WK in Hawaii. Hopelijk is Yvonne dan weer in topvorm. Nu hopen dat we hier in Nederland wat mannelijke toppers krijgen, daar ontbeert het ons toch aan...
Eat, Sleep, Train
Swim, Bike, Run

http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 24 nov 2008 13:25

ze zal in dat programma een zeer speciale fiets gebruiken tijdens een inspanningstest-demo.. zeker het kijken waard..

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 nov 2008 19:01

Zonet telefoontje van Frederik gehad... goed nieuws: de 2 pro's uit onze ploeg hebben nu al hun Hawaii ticket voor volgend jaar vast :) Artikeltje hieronder opgesteld.


Frederik Van Lierde neemt Hawaii 2009 slot

Tijdens de huldiging van de Ironman Arizona is zonet de verdeling van de Hawaii 2009 slots bij de Pro's achter de rug is en Frederik Van Lierde zijn Hawaii-ticket beet heeft !!

Door de vele startende pro's in Arizona werd besloten 6 pro-slots uit te reiken. De nummers 1 en 8 in de uitslag (winnaar Raelert en Vabrousek) hadden reeds een slot behaald (resp. in Ironman 70.3 Monaco en in Ironman Florida) en de derde, Jordan Rapp, nam geen slot. Zo kwam Frederik als negende in de uitslag in aanmerking.

Na Rutger Beke (gekwalificeerd door zijn 3de plaats in Kona vorige maand) is Frederik Van Lierde de tweede Belgische pro atleet die zich kwalificeert voor de wereldkampioenschappen Ironman in Hawaii 2009. Beiden maken deel uit van het Leie Triathlon Team Latem. Ex-winnaar Luc Van Lierde is sowieso startgerechtigd.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 25 nov 2008 06:05

Wat is Yvonne van Vlerken een boegbeeld voor de Traithlonsport. Ze had van mij wel zeker nog wat meer spreektijd mogen krijgen. Wat een enthousiasme. Ik vond het echt heel leuk.

En natuurlijk ook prachtig als je zo'n sportster op je product hebt zitten en zelfs heel vriendelijk de naam ook nog natuurlijk weet te vertellen in haar verhaal.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 25 nov 2008 09:03

SpEric schreef:ze zal in dat programma een zeer speciale fiets gebruiken tijdens een inspanningstest-demo.. zeker het kijken waard..


Vooral de wielen. Mooi geregeld :-)

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 25 nov 2008 09:13

Arnoud schreef:Wat is Yvonne van Vlerken een boegbeeld voor de Traithlonsport. Ze had van mij wel zeker nog wat meer spreektijd mogen krijgen. Wat een enthousiasme. Ik vond het echt heel leuk.

En natuurlijk ook prachtig als je zo'n sportster op je product hebt zitten en zelfs heel vriendelijk de naam ook nog natuurlijk weet te vertellen in haar verhaal.


Klopt !!! En zo'n leuk mens ook, gewoon..

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 25 nov 2008 10:16

Van Yvonne haar website..
Yvonne van Vlerken schreef: Na al verschillende malen de belofte te hebben gekregen voor een uitnodiging bij Holland Sport, is het nu a.s. Maandag 24 November eindelijk zover.

Ik vind het uiteraard een geweldige kans om bij Presentator Wilfried de Jong mijn mooie sport wat extra aandacht te geven. Naar mijn mening en die van vele anderen, zou in Nederland, net zoals dat gaat in Oostenrijk & Duitsland, de Triathlonsport meer media aandacht mogen krijgen.Zo worden in Duitsland bijvb. wedstrijden geheel uitgezonden op de TV. In Oostenrijk is dit niet anders, ook hier krijgt Triathlon de aandacht die zij verdient!


Het programma Holland Sport wordt live uitgezonden op Maandagavond van 20.30- 21.30 op NED 3.


Een andere bijzondere uitnodiging kan ik helaas niet waarnemen. Het Koninklijk Huis stuurde mij namens Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje & Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Maxima der Nederlanden een uitnodiging voor een lunch op Paleis Noordeinde.De datum valt helaas op een moment dat ik voor 3 weken op Hawaii het parcour van de Ironman aan het bestuderen ben......, misschien moet ik vragen of ze niet een andere keer kunnen, haha......! Maandagavond a.s. dus niks te doen? Dan even op NED3 bij de VPRO een kijkje nemen.

Sportieve groetjes, Yvonne



Repect voor onze (Nederlandse) triatlondames..

Yvonne, Heleen en ook Mariska die btw afgelopen week nog marathon van Philadelphia heeft gelopen in een (volgens haar teleurstellende) tijd van 2.51


Hoop dat er in de toekomst, (zsm) nog meer media aandacht schenken aan onze mooie sport. Stond vandaag ook een 4 cm stukje in de Sp!ts over Heleen.. dat kan groter!

scighera
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 16 sep 2004 01:15

scighera 25 nov 2008 11:27

hmm, shit, wat gemist dus gisteren....maar ja....een hoop gemist zo te zien in dit topic: een hoop mooie resultaten van iedereen hier (bij deze allemaal gefeliciteerd) en kwam er afgelopen weekend achter dat Kona2008 al begin oktober was gewees....ik moet me schamen....

Druk druk druk met school en werken. augustus t/m begin oktober bijna niet getrained en nu sinds een paar weken weer in het trainingsritme aan het komen. gaat op het zwemmen na weer allemaal lekker soepel. Zwemmen is gewoon even doorbijten zodat ik per volgende maand met de zwemclub kan meetrainen.
Gewicht gelukkig ook redelijk op peil, was veels te veel afgevallen. 2mnd terug op 69kg, nu weer op 74kg.

Looptrainingen zijn tegenwoorwoordig allemaal voor zonsopgang doordeweeks, net als de zwemtrainingen. een lange fietstrainingen en looptraining in het weekend en krachttrainingen 2x doordeweeks aan het begin van de avond voordat ik ga werken.
was weer ff de knop omzetten, maarvoelt weer goed:)

Gisterochtend trouwens heerlijk gelopen in die sneeuw: prachtig om te zien...helaas dat het gisteravond begon op te vriezen her en der.
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 25 nov 2008 11:32

De uitzending staat gewoon op uitzendiggemist of op de site van hollandsport.. en voor de niet triatleten die het wel gemist hebben Theo Bos was er ook.

scighera
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 16 sep 2004 01:15

scighera 25 nov 2008 12:55

ok, bedankt voor de tip:) zal hem daar eens opzoeken deze week :)
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap

jona91
Forum-lid
Berichten: 797
Lid geworden op: 03 sep 2007 22:22

jona91 29 dec 2008 12:05

heeft er niemand meegedaan met de eindejaarscorrida in Leuven? was nogal geliefd bij triatleten nl.;)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 dec 2008 12:17

jona91 schreef:heeft er niemand meegedaan met de eindejaarscorrida in Leuven? was nogal geliefd bij triatleten nl.;)



Eigenlijk gewoon de triatleten die in het Leuvens wonen of studeren: De Cuyper, Croes, Beke, Verbinnen... De atleten van de OD liepen door, de LD-triatleten deden het kalmpjes aan.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie