Pagina 15 van 63
Geplaatst: 17 dec 2008 13:42
door tinuz0
Dat is waarschijnlijk de grootste nachtmerrie van iedere wielrenner...
Al weet ik van mijzelf toen ik aangereden werd met de fiets dat ik ongeveer drie meter verder neerkwam, waar de auto 'maar' 30/40 km/u reed kan ik me voorstellen wat voor een enorme klap dit moet zijn geweest...
Je mag inderdaad van heel veel geluk spreken dat je het hier kan navertellen, laat staan dat je alweer binnen deze korte tijd terug op de fiets zit...!
Over je nieuwe fiets: geweldig! Sobere afmontage en het frame knalt er echt uit. Misschien zelfs de stickers van de wielen verwijderen; met het betere photoshop-werk kan je hier een heel mooi beeld van krijgen...
Succes met je verdere herstel en heel veel plezier met je nieuwe fiets!
Geplaatst: 30 dec 2008 23:22
door kxlight
Geplaatst: 10 jan 2009 12:07
door kxlight
Geplaatst: 27 jan 2009 20:54
door pietr
Weet iemand of de Look 566 als los frame leverbaar is? Ik zie op de site van Look alleen een complete 566 met compact, maar ik zoek een triple.
Weet iemand iets over deze fiets in verhouding tot het gewicht van de berijder? Ik hoor vaak dat Look fietsen niet voor zwaargewichten zijn, hoewel Hushovd natuurlijk het tegendeel bewijst.
Geplaatst: 27 jan 2009 20:59
door fizik
Gave groep hoor, die nieuwe Dura Ace.
Geplaatst: 27 jan 2009 21:24
door sharkman113
kan zo tien mooiere crankstellen opnoemen voor deze fiets. Zal best technisch goed zijn maar teveel grijs tinten maakt het er niet mooier op.
Geplaatst: 27 jan 2009 21:34
door olleranip
Sharkman 1 schreef:kan zo tien mooiere crankstellen opnoemen voor deze fiets.
Nou, toe maar dan. Laat maar zien.
Geplaatst: 27 jan 2009 21:34
door speric
hoeveel grijstinten tel jij eigenlijk ?
Geplaatst: 27 jan 2009 21:38
door keesje
Pietr schreef:Weet iemand of de Look 566 als los frame leverbaar is? Ik zie op de site van Look alleen een complete 566 met compact, maar ik zoek een triple.
Weet iemand iets over deze fiets in verhouding tot het gewicht van de berijder? Ik hoor vaak dat Look fietsen niet voor zwaargewichten zijn, hoewel Hushovd natuurlijk het tegendeel bewijst.
De Look566 is ook als los frame verkrijgbaar,hij staat wel als zodanig in de 2009 folder.
Wat betreft stijfheid geef je het abtwoord zelf al.
,Husdhovd reed in 2008 Parijs-Roubaix op een Look 585 origin.
Staat niet bekend als het meest stijve frame maar als een rijder als Husdhovd zo'n wedstrijd daar op rijd zou ik me daar maar geen zorgen over maken.
Look zoekt het meer in genoeg stijfheid en toch een comfortable frame met hele goede rij eigenschappen,dat is veel moelijker dan alleen een stijf frame bouwen.
Zijn gewoon top frames
Geplaatst: 27 jan 2009 21:49
door fizik
Sharkman 1 schreef:kan zo tien mooiere crankstellen opnoemen voor deze fiets. Zal best technisch goed zijn maar teveel grijs tinten maakt het er niet mooier op.
Beetje jammer inderdaad dat het frame de groep verpest.
Geplaatst: 27 jan 2009 21:52
door keesje
fizik schreef:Sharkman 1 schreef:kan zo tien mooiere crankstellen opnoemen voor deze fiets. Zal best technisch goed zijn maar teveel grijs tinten maakt het er niet mooier op.
Beetje jammer inderdaad dat het frame de groep verpest.
Zonder de Shimano-Campa discussie weer op te rakelen , maar ik vindt de Shimano crancks echt het aller lelijkste wat er op de markt is. (althans bij mij bekend)
Overigens verder hele mooie fietsen,geen twijfel over mogelijk
Geplaatst: 27 jan 2009 21:55
door pietr
keesje schreef:Zijn gewoon top frames
Daar was ik al bang voor: dat gaat geld kosten.
Ik ga maar eens verder zoeken naar info over de 566. Als ik dan toch een punt van kritiek moet noemen: ik had liever blauw dan rood als kleur gehad.