Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

BMC

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 15 sep 2009 11:57

Ben gisteren op de show van Veltec geweest o.a. de 2010 Willier, Cervélo en BMC gezien maar de 2010 serie BMC is toch wel erg mooi hoor!!
Vooral de Racemaster SLX01 vond ik één van de mooiste van de gehele show

Gebruikersavatar
newd
Forum-lid
Berichten: 336
Lid geworden op: 12 nov 2007 10:33

Gebruikersavatar newd 15 sep 2009 13:00

Even een post van M@ve dupliceren uit het fietsen 2010 topic

en wat te denken van deze:
[img=http://swipelife.com/wp-content/uploads ... c-main.jpg]

de samenwerking tussen BMC en horlogefabrikant Hublot!

BMC Hublot filmpje 1
BMC Hublot filmpje 2

veltecblx
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 okt 2006 00:04

veltecblx 16 okt 2009 23:10

Zoals ieder jaar worden ook dit jaar op de bike motion veel interessante fietsen geshowed, een kleine blik in de keuken van veltec, vanmiddag is de 3e BMC teammachine afgebouwd.

- BMC TEAM MACHINE FRAME
- SRAM RED
- EASTON EA90 / EC90
- SMP FULL CARBON
- LEW VT1

totaal 5.59 kg!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 16 okt 2009 23:13

veltec, je zou niet meer reageren, zo zei je in het cervelo-topic, dus dan ook geen reclame maken voor BMC, hoe mooi de fietsen ook zijn
veltec blx schreef:Beste forum lezers,

zoals de afgelopen maanden vaak aangegeven volgen wij diverse fora (en deze specifiek) en hopen wij op deze wijze op de hoogte te blijven van wat er leeft in de markt om dit te gebruiken onze service te verbeteren (een goed voorbeeld hiervoor was de aanpassing in de recall actie na een aantal opmerkingen hier).

Op het moment dat we actief gingen deelnemen op fora waren wij ons er van bewust dat een ieder hier elke mening kan plaatsen en dat in fora geen enkele nuance hoeft worden aangebracht (iets wat fora bijzonder interessant maakt). Het doel van de meeste van onze post was dan ook eerder duidelijkheid te verschaffen en concrete antwoorden geven op vragen die onder forum bezoekers leven.

Het feit dat onze posts voor een aantal bezoekers reden zijn om allerhande stellingen te posten is iets wat wij onderschat hebben en waardoor ons eerste doel (namelijk duidelijkheid verschaffen) zeer moeilijk te verwezenlijken wordt. Om deze reden zullen wij voorlopig de fora enkel nog volgen zonder posts te plaatsen.

met vriendelijke groet
Veltec Blx

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 16 okt 2009 23:24

Nou van mij mogen ze hoor!
Jammer dat ik alleen de onderste foto kan zien, de bovenste zijn bij mij X

Heb je ook foto's van de nwe Racemaster??
Niets is wat het lijkt..

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 16 okt 2009 23:27

van mij mogen ze ook, daar niet van, maar ik vind het een beetje laf dat je alle kritieken probeert te parreren en als je dat dan niet kan 'winnen' maar afscheid neemt van het forum.
Om vervolgens terug te keren als je positieve reclame kan maken voor je eigen merk..
Wees dan ook een vent en blijf weg als je dat aankondigt!

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 16 okt 2009 23:40

Je hebt wel gelijk Stokie... ik zou als groothandel alleen maar lezen en helemaal niet reageren of posten. Of wanneer je dat wel wilt doen, ga dan ook de reacties niet uit de weg en toon ballen als je het niet kan winen door men gelijk te geven.
Maar goed, wie ben ik.

Ga jij nog solliciteren bij Veltec? Kan hè op de beurs. Flitsgesprekjes of zo iets??
Niets is wat het lijkt..

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 16 okt 2009 23:56

Ik vind het wel een leuk idee van veltec, dat 'speeddaten'. Zonder dat ik echt een baan ambieer binnen veltec (ik doe een andere richting) lijkt het me wel leuk eens zo 1op1 met die mensen een onderhoud te hebben over het bedrijf. Ik ben er namelijk wel nieuwsgierig naar hoe het daar in zn werk gaat.

Het bedrijf is namelijk hofleverancier in nederland zo ongeveer. Vandaar dat er natuurlijk best wat klachten zijn (ze verkopen veel en een foutje kan best gemaakt worden), maar ik hoor doorgaans ook wel positieve geluiden. In zo'n gesprek kan je best wat te weten komen over het bedrijf.

cyberfiets
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 09 okt 2009 01:49

cyberfiets 17 okt 2009 11:04

mooi
jantje

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 17 okt 2009 11:08

Stokie schreef:Ik vind het wel een leuk idee van veltec, dat 'speeddaten'. Zonder dat ik echt een baan ambieer binnen veltec (ik doe een andere richting) lijkt het me wel leuk eens zo 1op1 met die mensen een onderhoud te hebben over het bedrijf. Ik ben er namelijk wel nieuwsgierig naar hoe het daar in zn werk gaat.

Het bedrijf is namelijk hofleverancier in nederland zo ongeveer. Vandaar dat er natuurlijk best wat klachten zijn (ze verkopen veel en een foutje kan best gemaakt worden), maar ik hoor doorgaans ook wel positieve geluiden. In zo'n gesprek kan je best wat te weten komen over het bedrijf.


In elke organisatie worden fouten gemaakt, niets menselijkers zullen we maar zeggen.
En inderdaad; hoe meer je verkoopt hoe meer klachten. Dat is nu eenmaal zo.
Maar een baan bij Veltec als account manager, hetgeen ik nu ook doe, nou....lijkt me top!
Misschien ga ik wel up speeddate op vrijdag!
Niets is wat het lijkt..

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 17 okt 2009 13:49

Ja, als je zoiets al doet, dan is er weinig mooiers dan dat te koppelen aan je sport. Alleen kan je die speeddate wel weer laten lopen als je uit friesland komt, want dan is valkenswaard niet echt te bereizen. Of je moet een verhuizing in de planning hebben:)

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 17 okt 2009 14:48

Hoeft niet want als account manager werk je (meestal) vanuit huis en ga je van daar uit op pad je rayon in. In dat zou in jouw geval best Friesland, Groningen en Drente kunnen zijn.
Dus wat let je!!
(ik werk er niet hoor en heb ook geen aandelen in Veltec)
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie