Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
- r.hilferink
- Forum-lid
Ik heb nummer 9876....
Hoop niet dat er op volgorde van startnummer wordt gestart :D
Hoop niet dat er op volgorde van startnummer wordt gestart :D
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Toen ik thuis kwam van de Ronde van Vlaanderen lag mijn startnummer voor de Amstel op me te wachten in de brievenbus. Ik mag vertrekken met nummer 39. Op de website van deze rit las ik trouwens dat Michael Boogerd het toch niet kan laten. Hij start dit jaar tussen de liefhebbers.
Voor iedereen zonder startkaart: zoals elk jaar staan er tientallen op Marktplaats.nl
[quote="chris"]weet iemand wat de hoogte is (meter tov NAP) bij de start van de AGR?[/quote]
Kun je met deze hoogtetool opzoeken.
Kun je met deze hoogtetool opzoeken.
Wat ik zo jammer vind is dat er enorm veel mensen zomaar een startbewijs hebben aangeschaft zonder er over na te denken (Al geld dit natuurlijk niet voor iedereen). Mensen die graag zouden willen maar net te laat waren hebben zodoende geen officieel startbewijs.
Let er wel op dat als je een startbewijs van iemand overneemt het niet meer op je eigen naam gezet kan worden, je start dus onder de naam van degene van wie je het hebt overgenomen. Verder zijn alle verzend pakketjes met startnummer ed. al naar de officiele eigenaar gestuurd, dit moet je dus thuis zien te krijgen.
Ik heb zelf ook geen startbewijs kunnen bemachtigen (net te laat) en ik heb daarom dit bij de organisatie nagevraagd.
Volgend jaar beter, nu maar Limburgs Mooiste.
Let er wel op dat als je een startbewijs van iemand overneemt het niet meer op je eigen naam gezet kan worden, je start dus onder de naam van degene van wie je het hebt overgenomen. Verder zijn alle verzend pakketjes met startnummer ed. al naar de officiele eigenaar gestuurd, dit moet je dus thuis zien te krijgen.
Ik heb zelf ook geen startbewijs kunnen bemachtigen (net te laat) en ik heb daarom dit bij de organisatie nagevraagd.
Volgend jaar beter, nu maar Limburgs Mooiste.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Maar waarom koop je dan niet gewoon een startbewijs over?
[quote="havana"]Maar waarom koop je dan niet gewoon een startbewijs over?[/quote]
Om bovenstaande reden, je start niet onder je eigen naam.
Als er iets gebeurt heb je een probleem (verzekering ed.), officieel ben je namelijk niet gestart.
Om bovenstaande reden, je start niet onder je eigen naam.
Als er iets gebeurt heb je een probleem (verzekering ed.), officieel ben je namelijk niet gestart.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Welke verzekering? Deelname is voor eigen risico. De organisatie verzekert helemaal niks. Als je valt en je moet bijvoorbeeld een ambulance hebben, wordt dit gewoon gedekt door je eigen ziektekostenverzekering.
Enige vervelende dat ik me kan bedenken is dat men de verkeerde nabestaanden inlicht wanneer je komt te overlijden, maar dit is vrij eenvoudig op te lossen door een briefje in je trikotzakje te doen met je gegevens.
Enige vervelende dat ik me kan bedenken is dat men de verkeerde nabestaanden inlicht wanneer je komt te overlijden, maar dit is vrij eenvoudig op te lossen door een briefje in je trikotzakje te doen met je gegevens.