Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- christoffel
- Forum-lid
Kijk eens goed... :/Is ook te zien aan de Chorus groep: geen skeletons of UT crankset.
Gang is alles...
UT crankset zit er inderdaad wel degelijk op.
Mijnheer eens gemaild, uit nieuwschierigheid.. tis full carbon blablabla vork blablabla
Op die vork staat toch echt een sticker ALU carbon. Maar wellicht kan ik niet goed lezen.
Mijnheer eens gemaild, uit nieuwschierigheid.. tis full carbon blablabla vork blablabla
Op die vork staat toch echt een sticker ALU carbon. Maar wellicht kan ik niet goed lezen.
Train ze!
Al helemaal waardeloze foto's trouwens, waar haalt dat figuur zo'n prijs weg? De misschien dat ie hem voor de helft kwijt zou raken, maar ook dat zie ik nog niet snel gebeuren...
tja hij zegt dat het een fullcarbon frame is he...
en ik zou er helemaal langs zitten.. Zijn reactie na wat gewone vragen en opmerking dat dat frame bij salden te koop is voor 399:
Beste
Bij deze heb ik opgemerkt dat je precies uit je verslag niet veel kent van koersfietsen. Het frame is de identieke van het team liquigas ,carbon frame dus, raadpleeg de site van bianchi of ga eventjes langs in Maarsteden daar heb je een depot van bianchi.Waar jij je prijs haalt van 399 euro ok mss in een doe hetzelf zaak bij jullie maar hier spreken we nog altijd over kwaliteit.mvg,Emmanuel
en ik zou er helemaal langs zitten.. Zijn reactie na wat gewone vragen en opmerking dat dat frame bij salden te koop is voor 399:
Beste
Bij deze heb ik opgemerkt dat je precies uit je verslag niet veel kent van koersfietsen. Het frame is de identieke van het team liquigas ,carbon frame dus, raadpleeg de site van bianchi of ga eventjes langs in Maarsteden daar heb je een depot van bianchi.Waar jij je prijs haalt van 399 euro ok mss in een doe hetzelf zaak bij jullie maar hier spreken we nog altijd over kwaliteit.mvg,Emmanuel
Train ze!
-
- Forum-lid
Is idd een goedkoop"via nirone" alu frame. Jammer dat er dan toch weer iemand intrapt.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
[quote="Guser"]Fiets voor een reus:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
[/quote]
Frame hoogte 82 cm , het is maar wat je meet.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
[/quote]
Frame hoogte 82 cm , het is maar wat je meet.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
- christoffel
- Forum-lid
Ach, zijn prijs is daarentegen wel netjes. Vergelijk dat eens met die halve zool van die Bianchi.
Gang is alles...