Fietsfanaten gezocht ZH
[quote="Daniel1975"] Nu hard rijden is trainingstechnisch niet slim.[/quote]
Zo is het! Ik zit echt met Daniel op één lijn: geen tacx, geen mtb, wel spinning, wel in de winter doorgaan maar dan niet te ver en niet te hard.
Zo is het toch Daniel? :p
Zo is het! Ik zit echt met Daniel op één lijn: geen tacx, geen mtb, wel spinning, wel in de winter doorgaan maar dan niet te ver en niet te hard.
[quote="AirJay"]Goedenavond allemaal,
Voor de duidelijkheid, zondag 4 november a.s. wordt er dan op de MTB gereden of op de racefiets? Aanhaken bij park Cronestein, spoorbrug is voor mij ideaal (woon in Roomburg) dus als er "geracefietst" gaat worden ben ik hoogstwaarschijnlijk van de partij![/quote]
Er word gewoon geracefietst!! MTB is voor moddermonsters;)
De route gaat richting Leiden maar waar precies weet ik niet. Je kan het beste even met Janatwork afspreken, die komt ook uit Leiden, weet niet wat hij doet, of naar de Sligro of aanhaken ergens.. Laat het maar even weten?
Thomas1974; Beterschap man!!
Voor de duidelijkheid, zondag 4 november a.s. wordt er dan op de MTB gereden of op de racefiets? Aanhaken bij park Cronestein, spoorbrug is voor mij ideaal (woon in Roomburg) dus als er "geracefietst" gaat worden ben ik hoogstwaarschijnlijk van de partij![/quote]
Er word gewoon geracefietst!! MTB is voor moddermonsters;)
De route gaat richting Leiden maar waar precies weet ik niet. Je kan het beste even met Janatwork afspreken, die komt ook uit Leiden, weet niet wat hij doet, of naar de Sligro of aanhaken ergens.. Laat het maar even weten?
Thomas1974; Beterschap man!!
Flexje
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Trudie"][quote="Daniel1975"] Nu hard rijden is trainingstechnisch niet slim.[/quote]
[/quote]
Nee, niet helemaal. Ik rij wel op de mtb in de winter voor de afwisseling, maar dat gaat wel op relatief lage intensiteit. En met slecht weer vind ik het prettiger op de atb en in het bos dan op de racer in het open veld.
75-80 km is ver zat nu, bewaar de 100+ ritten maar voor jan-febr.
Nu eerst duur opbouwen, intensief etc komt in het vroege voorjaar wel.
[/quote]
Nee, niet helemaal. Ik rij wel op de mtb in de winter voor de afwisseling, maar dat gaat wel op relatief lage intensiteit. En met slecht weer vind ik het prettiger op de atb en in het bos dan op de racer in het open veld.
75-80 km is ver zat nu, bewaar de 100+ ritten maar voor jan-febr.
Nu eerst duur opbouwen, intensief etc komt in het vroege voorjaar wel.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vertrek uit Delft.
Less is bore
[quote="maurice"]Asl jullie een keertje in Delft afspreken om te starten (en te eindigen), ga ik misschien ook wel mee..[/quote]
Kom op Maurice!! er zijn er meer uit delft....
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
7. Nikos
8. Airway
Tourgide Nikos en Daniel graag de route langs de Spoorbrug Leiden, behoort tot de mogelijkheden toch?
Kom op Maurice!! er zijn er meer uit delft....
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
7. Nikos
8. Airway
Tourgide Nikos en Daniel graag de route langs de Spoorbrug Leiden, behoort tot de mogelijkheden toch?
Flexje
[quote="janatwork"]Volgens bikely *klik* is het 13.5 km. Een half uurtje fietsen dus ik zorg dat ik er om 11 uur ben! [/quote]
Ok, mocht het helemaal anders lopen heb ik je nummer en laat ik het je even weten. Tot zondag!!!!!
Ok, mocht het helemaal anders lopen heb ik je nummer en laat ik het je even weten. Tot zondag!!!!!
Flexje