Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het grote ergernissen toppic.

velolove
Forum-lid

velolove 20 feb 2011 01:06

Wat zijn die feiten dan??
ooit allemaal op een Scalpel

harrebas
Forum-lid

harrebas 20 feb 2011 01:37

[quote="velolove"]Wat zijn die feiten dan??[/quote]

Het gaat helemaal niet om de feiten van die paar voorbeelden die ik genoemd heb. Die zoek je maar op als je het zo graag wil weten. Het gaat me erom dat veel mensen zich niet willen verdiepen in discussies en liever allerlei ongecontroleerde volkswijsheden de wereld ingooien. Dat is blijkbaar wel zo makkelijk en het voorkomt tevens dat je wel eens tot andere inzichten kan komen.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 20 feb 2011 11:56

[quote="eelcoz"][quote="Daniel1975"][quote="eelcoz"]Echter, dat geldt toch ook niet direct voor wie het eerst komt wie het eerst maalt? . [/quote]

Waarom niet? Wie vooraan in de rij staat heeft toch als eerste kaarten?
Met het internet-bestellen is dat niet meer zo.[/quote]

Bedoel je het meeste ervoor over hebben in termen van tijd of geld?

Ik doelde op het laatste, jij waarschijnlijk op het eerste.[/quote]

Wie er de meeste centjes voor over heeft is ook niet fair. Dan kan een verpleegster het nooit winnen van een overbetaalde ICT-er.
Less is bore

velolove
Forum-lid

velolove 20 feb 2011 12:06

[quote="harrebas"][quote="velolove"]Wat zijn die feiten dan??[/quote]

Het gaat helemaal niet om de feiten van die paar voorbeelden die ik genoemd heb. Die zoek je maar op als je het zo graag wil weten. Het gaat me erom dat veel mensen zich niet willen verdiepen in discussies en liever allerlei ongecontroleerde volkswijsheden de wereld ingooien. Dat is blijkbaar wel zo makkelijk en het voorkomt tevens dat je wel eens tot andere inzichten kan komen.

[/quote]

Ja dat ben ik met je eens. Wel een mening hebben maar niet weten waar het over gaat.
ooit allemaal op een Scalpel

joko
Forum-lid

Gebruikersavatar joko 20 feb 2011 13:23

[quote="Ijzeren Briek"]....Op dat moment steken 4 Benidorm bastards waarvan 2 in een rolstoel de weg over. ...[/quote]
gheghe :D

joko
Forum-lid

Gebruikersavatar joko 20 feb 2011 13:33

[quote="Daniel1975"][quote="eelcoz"]Echter, dat geldt toch ook niet direct voor wie het eerst komt wie het eerst maalt? . [/quote]

Geldt ook zeker niet voor de concerten zelf; meerdere malen meer dan elf uur in de rij gezeten voordat de poorten van een stadion open gingen en als die poorten eenmaal opengaan er plotseling mensen naast/voor je staan die als het ware zo rechtstreeks van de parkeerplaats komen gelopen.

arjan916
Forum-lid

Gebruikersavatar arjan916 20 feb 2011 14:45

[quote="harrebas"][quote="arjan916"]online ticket verkoop in NL; zo oneerlijk en slecht georganiseerd hierzo....

in Duitsland kunnen ze t wel, waarom wij niet ?!?![/quote]

Wat is er mis mee?[/quote]

Ik bedoelde met name concertkaartjes ja, voorbeeldje:
Voor beide concerten van Metallica in Antwerpen en Ahoy had ik geprobeerd een kaartje te kopen, dus een dag vooraf al ingelogd en klaar voor bestelling te plaatsen. Op t moment dat de bestelling geplaatst kon worden en je de betaling wilde doen, was de server alweer overbelast en was er niets meer te koop / uitverkocht.
De ticketbureau's weten dat er een stormloop ontstaat bij openstelling van kaartverkoop van 'grotere' artiesten, maar anticiperen absoluut onvoldoende hierop door veel meer serverruimte te reserveren.
Bovendien rekenen ze doodleuk wel de hoofdprijs voor je reservering (in geval het je wel lukt te bestellen), dus vraag ik me af wat ze aan het tobben zijn.
Biedt een alternatief, bijvoorbeeld de helft van de kaarten vooraf uit te draaien en op enkele landelijk grote verkooppunten aan te bieden; voor de fans die het er voor over hebben een paar uur vooraf in de rij te moeten staan.
Dan in Duitsland. Zaterdagochtend ging daarvan de verkoop van start van 'The Big Four' en zonder enig probleem kon je reserveren, inloggen en betalen. Waarom begrijpt en doet men daar wel wat nodig is?
Kennelijk wil men hier rijk worden zonder er iets voor te leveren, het tuig.

Ach, en AGR is een probleem an sich. Daar wíl ik niet eens meer aan meedoen, laat staan tickets kopen.
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 20 feb 2011 16:14

Het kaartjes kopen voor Thialf is ook zo'n drama. Daar kunnen de ticketservice-punten niet eens online komen. Die moeten nl. via dezelfde deur naar binnen als de consument die het thuis vanaf zijn pc doet.
Less is bore

eelcoz

eelcoz 20 feb 2011 16:42

[quote="Daniel1975"][quote="eelcoz"][quote="Daniel1975"][quote="eelcoz"]Echter, dat geldt toch ook niet direct voor wie het eerst komt wie het eerst maalt? . [/quote]

Bedoel je het meeste ervoor over hebben in termen van tijd of geld?

Ik doelde op het laatste, jij waarschijnlijk op het eerste.[/quote]

Wie er de meeste centjes voor over heeft is ook niet fair. Dan kan een verpleegster het nooit winnen van een overbetaalde ICT-er.[/quote]

Bij kunst is dat heel normaal. En dat een ICT'er overbetaald is, is een normatieve bewering (overigens ben ik geen ICT'er:D).

henpaden
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar henpaden 24 feb 2011 13:34

Rechtse politici die schaamteloos uit eigen graaibelang de eenvoudige burger voorliegt om zo stemmen te winnen waardoor uiteindelijk die eenvoudige burger genaaid wordt.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 24 feb 2011 13:37

Honger, maar niks in de koelkast hebben
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 24 feb 2011 13:40

[quote="henpaden"]
Rechtse politici die schaamteloos uit eigen graaibelang de eenvoudige burger voorliegt om zo stemmen te winnen waardoor uiteindelijk die eenvoudige burger genaaid wordt.[/quote]

+1

Wilders die naar het mooie stadje Meppel komt om in het bejaarden tehuis zieltjes proberen te winnen.....
mijn Flickr

Plaats reactie