Fietsen rond de Posbank; zondag 30 sept.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ja maar vanaf hoe laat wel? Ga dan wel ff paar uurtjes warm rijden ofzo
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kom op jongens, beetje pro-activiteit mag ook wel. Weer kun je checken op www.buienradar.nl, kun je perfect voorspellen wat je te wachten staat.
Coordineren is niet nodig: 9.45 verzamelen, 10.00 vertrekken. Tijd = tijd. Klinkt bot, maar is meest heldere manier.
En waarom bedenkt iedereen NU al wat hij/zij aan gaat trekken? Dat bepaal je toch pas vlak voor vertrek of ben ik gek??
Coordineren is niet nodig: 9.45 verzamelen, 10.00 vertrekken. Tijd = tijd. Klinkt bot, maar is meest heldere manier.
En waarom bedenkt iedereen NU al wat hij/zij aan gaat trekken? Dat bepaal je toch pas vlak voor vertrek of ben ik gek??
Less is bore
- Forum-lid
- Contact
Ik ben er zowiezo op tijd, als iemand m'n mobiele nummer wil hebben dan kan die mij een PM sturen en eventueel doorgeven als die wat later is. Mijn voorstel is om, aangezien het zondag en dus niet superdruk op de weg is, om uiterlijk om 10:15 te vertrekken om eventuele laatkomers wat respijt te geven.
En inderdaad, het weer maakt geen zak uit. Zorg alleen wel dat je genoeg biba's bij je hebt als het wel regent!
En inderdaad, het weer maakt geen zak uit. Zorg alleen wel dat je genoeg biba's bij je hebt als het wel regent!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lijkt me niet echt nodig, we moeten alleen tijdens het fietsen in de gaten houden dat iedereen weer terug komt in De Steeg. Er zijn er altijd wel een paar die niet op komen dagen, is ook zo wat om daar met z'n alle een uur op te gaan staan wachten.
Ik ga met Girlinred vanuit Ede op de fiets, dus het moet niet de hele dag regenen, maar van een buitje smelten we echt niet. De weersverwachting ziet er voor zondag behoorlijk goed uit, maar ja zondag is nog ver weg.
Ik ga met Girlinred vanuit Ede op de fiets, dus het moet niet de hele dag regenen, maar van een buitje smelten we echt niet. De weersverwachting ziet er voor zondag behoorlijk goed uit, maar ja zondag is nog ver weg.
- Forum-lid
- Contact
Ja idd, mooie blauwe! Heb nog niks dus neem maar mee Speric!
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Alp d'Huez53:15"], om uiterlijk om 10:15 te vertrekken om eventuele laatkomers wat respijt te geven[/quote]
Die kunnen toch ook gewoon ruim op tijd vertrekken?
Die kunnen toch ook gewoon ruim op tijd vertrekken?
Less is bore