Focus
Sinds zaterdag heb een barst in mijn kader. Net boven de pat (waar de dereailleur aan het frame hecht). Fiets is 2.5 jaar oud. (Focus Cayo, foto's stonden op page 2) Volgens de fietsenmaker is de kans groot dat ik een nieuw frame krijg. Maar heeft er hier iemand al ervaring mee? Zou dit lang kunnen duren?
Garantie van Focus is top.jdrama587 schreef:Sinds zaterdag heb een barst in mijn kader. Net boven de pat (waar de dereailleur aan het frame hecht). Fiets is 2.5 jaar oud. (Focus Cayo, foto's stonden op page 2) Volgens de fietsenmaker is de kans groot dat ik een nieuw frame krijg. Maar heeft er hier iemand al ervaring mee? Zou dit lang kunnen duren?
Meestal duurt het niet lang tot je een ander frame hebt en wanneer het frame niet meer voorradig is, krijg je een nieuwer model
Mooie fiets en mooie kleurstelling.tobi_as schreef:Enkele kleine upgrades doorgevoerd: Prologo Evo zadel (van forumlid Evers nieuw overgenomen), Make the leap stuurlint gewikkeld, stuurpen afgezaagd en Time RXS pedalen gemonteerd. Nu nog een set SRAM Force remhoeven en evt. een SRAM Force crankset op de kop tikken.
Als laatste starten en dan door niemand ingehaald worden is goed voor de moraal.
Hierbij een foto van mijn trots, na een tijd lang gereden te hebben met mijn cornelo uit 1990 is dit toch wel een kleine vooruitgang.
Ook qua gewicht wel iets minder.
Dit is de Focus Izalco Pro 3.0 met een upgrade tot op dit moment met een 3T Pro ARX stem en een 3T Doric LTD zadelpen.
Robert
Een hele mooie fiets!! Was ook gegadigde nummer 1 om mijn nieuwe fiets te worden maar ben er achter gekomen dat ik bij de maatvoering net tussen 2 maten in val:(Ro_Mo schreef:
Hierbij een foto van mijn trots, na een tijd lang gereden te hebben met mijn cornelo uit 1990 is dit toch wel een kleine vooruitgang.
Dit is de Focus Izalco Pro 3.0 met een upgrade tot op dit moment met een 3T Pro ARX stem en een 3T Doric LTD zadelpen.
Robert
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Hier mijn nieuwe Cayo Evo 2.0. Nog niet super veel mee kunnen fietsen doordat ik herstellende ben van een rugblessure, ben daardoor ook nog wat aan spelen met hoogte van zadel/stuur omdat diep zitten nog wat problemen oplevert. Wel kan ik al zeggen het met Ultegra Di2 heerlijk schakelen is.
Wil de wielen nog upgraden (twijfel tussen zero's of handgespaakt) maar daar is op dit moment nog geen budget voor, hopelijk aan eind van de vakantie wel. Ook zit ik te denken om de crank te vervangen, maar dat zal niet eerder dan volgend jaar zijn. Heb de Ultegra cranks nooit echt mooi gevonden en vind het bij deze fiets zonde dat ze voor glossy grey zijn gegaan in plaats van zwart wat er toch beter bij past.
Wil de wielen nog upgraden (twijfel tussen zero's of handgespaakt) maar daar is op dit moment nog geen budget voor, hopelijk aan eind van de vakantie wel. Ook zit ik te denken om de crank te vervangen, maar dat zal niet eerder dan volgend jaar zijn. Heb de Ultegra cranks nooit echt mooi gevonden en vind het bij deze fiets zonde dat ze voor glossy grey zijn gegaan in plaats van zwart wat er toch beter bij past.
Mooie fiets, ben het wel met je eens mbt de crank Zwart zou mooier uitkomen. Dat is een van de redenen voor mijn keuze van Sram.
Ik ga ook als het budget er is, over op lichtere wielen. Zonde dat de wielen er gewoon 300 gr bij zetten
Mijn fiets net voorzien van een 3T clip-on opzet stuurtje, foto zal volgen
Sterkte met je rug
Robert
Ik ga ook als het budget er is, over op lichtere wielen. Zonde dat de wielen er gewoon 300 gr bij zetten
Mijn fiets net voorzien van een 3T clip-on opzet stuurtje, foto zal volgen
Sterkte met je rug
Robert
Mooie fiets...Ro_Mo schreef:
Robert
Keep calm and pedal like you stole it