Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Tolheffing Belgie

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 11 mar 2007 14:21

Kijk geef mij maar dan de Fransen (oke arrogant klote volk maar ik kom er ook voor de omgeving en niet voor die lui) die flikkeren het land gewoon plat bezetten alle tolwegen en gaan met z,n allen de barricade op en wij hollanders haha! we zij  een kankerend volgzaam volkje geworden.
@ Big Rosa:
Ga jij van start met een "Franse "aktie? Als de regering hier de autokosten blijft opdrijven dan zouden alle Nederlanders hun woon-werk verkeer per auto moeten stoppen en ALLEMAAL gedurende 1 maand als proef met het OV naar hun werk moeten gaan. Gebruikelijke tijd s ochtends weg, zoals met de auto en dan kan de regering eens zien wat een enorme puinhoop dát wordt! Het OV loopt vast, kan die mensenmassa niet aan en de gehele economie loopt op de klippen. Niet dat ik daar op uit ben, maar als teken dat je niet moet blijven doorgaan om mensen die naar hun werk moeten gaan overdreven op hoge financiele lasten te drijven. Er is in de meeste gevallen n.l. geen alternatief! Het OV is voor een klein deel te gebruiken en zelfs NU zit het OV in de spits propvol! Wat wil die regering eigenlijk? Stelletje No No 's ! Zelf worden ze per regerings limousine van huis met chauffeur naar het Haagse pluche gereden en dan maar zeiken over files en zwaarder belasten van automobilisten die moeten werken!
Ik praat niet voor mijzelf, want ik ben AOWer en behoef gelukkig niet meer in files te staan. Verder rijd ik weinig in mijn auto maar ik heb alle begrip voor hen die wel noodgedwongen per auto naar hun werk moeten rijden en uiteraard weer naar huis.  Die mensen behoren financieel een aftrekpost te krijgen wegens fileleed!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

waterman
Forum-lid

waterman 11 mar 2007 17:24

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 11 Maart 2007

Stelletje No No 's ! Zelf worden ze per regerings limousine van huis met chauffeur naar het Haagse pluche gereden en dan maar zeiken over files en zwaarder belasten van automobilisten die moeten werken!

en per helikopter, ook al gebeurt om files te omzeilen. Zo is er nog meer waar je over bezig kunt blijven. 2 voorbeelden, laatste tijd veel geouwehoer over klimaat, en mensen proberen overtuigen dat ze zuinig en kleine mileuvriendelijke autos moeten rijden, zelf willen ze representatief voor de dag komen, en rijden gewoon de dikke limo's. Rookverbod, ook zoiets. Zelf word er nog doodleuk op hun kantoren gerookt, is ook al op tv bewezen.
Diegene die de wetten bepalen lijken zich er zelf het minst aan te houden.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 12 mar 2007 11:56

De prijzen van de auto's schijnen geen beletsel te zijn voor enorme aankopen van nieuwe auto's.  ( 483.999 stuks in 2006! ) Waar ze het geld vandaan halen is mij een raadsel!
http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=3125
En maar klagen dat er geen geld  wordt verdiend.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 mar 2007 12:09

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 12 Maart 2007
De prijzen van de auto's schijnen geen beletsel te zijn voor enorme aankopen van nieuwe auto's. ( 483.999 stuks in 2006! ) Waar ze het geld vandaan halen is mij een raadsel!http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=3125En maar klagen dat er geen geld wordt verdiend.

Lease-auto's. Dat gaat gewoon door en is veruit de belangrijkste automarkt. Niks bijzonders dus.
Less is bore

whocares
Forum-lid

whocares 12 mar 2007 18:47

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 11 Maart 2007
.... ik met m'n zatte kop wordt om 04.30 uur gewekt door een wekker en ja als ik dan naast me kijk ligt er nog eentje heerlijk te ronken, dan denk ik wel eens och heden had ik maar harder doorgeleerd, kon ik ook teminste met m,n zatte kop in de file aansluiten......

Ik hoop dat ik nooit in de buurt van jou komt te rijden.

Je weet toch dat de grote groep het altijd het haasje is mbt de maatregelen die er genomen worden door de regeringen. Zij zijn namelijk te veel gebonden aan het land en kunnen nergens anders heen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

jimbo
Forum-lid

jimbo 27 mar 2007 00:20

CC, agr 100; limo 100

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 27 mar 2007 13:14

Zijn ze in België toch gevoelig gebleken voor alle commentaar!

rocketboy
Forum-lid

rocketboy 27 mar 2007 14:04

Jullie nuttige bijdrage zal zeker geholpen hebben
Let op, er zijn nog discussies met het Brussels en het Waals gewest (dit ga ik niet volledig toelichten, laten we het plezierig houden) nodig vooraleer dit volledig van de baan is, niet te snel roepen dus !
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

delirium
Forum-lid

delirium 27 mar 2007 14:54

joepie!!! Nu zijn we terug allemaal vriendjes! RVV komt dus niet in het gedrang voor jullie.
Nu hopen dat er serieus werk gemaakt wordt van dat rekening rijden, en dat die centers dan ook goed besteed worden.....

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 01 apr 2007 21:06

Nederland en Belgie gaan waarschijnlijk samen het rekeningrijden verder ontwikkelen en in beide landen invoeren. Wie veel rijdt betaalt meer. Jammer dat de beroepschauffeurs  w.o. ook vertegenwoordigers meer gaan betalen, in casu hun bedrijf. En ja,...... die berekenen de hogere kosten weer door aan de klant, jij en ik!  Wie betaalt het uiteindelijk??????

Plaats reactie