Vandaag gefietst in 2007?
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Soffatti op 06 Februari 2007
Vandaag maar op de mountainbike gestapt in plaats van racefiets. Ik krijg het maar niet warm op de racefiets ondanks de thermokleding..
Lekker rondje Amerongen gedaan.
Met hoeveel lagen kleding rij je? Ikzelf rij met sportshirt korte mouw, daarover shirt met lange mouw en dan windbreaker. Natuurlijk wel een winterbroek en overschoenen.
Welk rondje heb je over Amerongen gemaakt? Misschien dat we samen eens kunnen rijden, woon zelf in de buurt van Prattenburg (V'daal).
Vandaag maar op de mountainbike gestapt in plaats van racefiets. Ik krijg het maar niet warm op de racefiets ondanks de thermokleding..
Lekker rondje Amerongen gedaan.
Met hoeveel lagen kleding rij je? Ikzelf rij met sportshirt korte mouw, daarover shirt met lange mouw en dan windbreaker. Natuurlijk wel een winterbroek en overschoenen.
Welk rondje heb je over Amerongen gemaakt? Misschien dat we samen eens kunnen rijden, woon zelf in de buurt van Prattenburg (V'daal).
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
115 km vandaag . Zowat een tiental heuveltjes rond Valkenburg - Klimmen - Nuth -Beek en Elsloo. Het was na het eerste uur dat de zon doorbrak en het alsmaar een beter gevoel gaf. Na de koffie in Wittem kregen de wind tegen , het waaide niet hard maar wel koud. Toch tevreden dat ik geweest ben en dat ik nog een wat moet trainen om de bergjes (die nu pijn deden) wat beter te verteren.
Mijn racefiets<br>
RIDLEY Scandium campa record 10 speed<br>
Mijn MTB.Fuji Suncrest xt.<br>
Crossfiets Ridley daytona 9 speed
RIDLEY Scandium campa record 10 speed<br>
Mijn MTB.Fuji Suncrest xt.<br>
Crossfiets Ridley daytona 9 speed
Morgen geen tijd dus daarom vandaag maar 1:50 rond en in het Reichswald. Er waren bij de Wolfsberg nog stukken afgesloten ivm de storm.Wel stond er een bord op de parkeerplaats van een nordic walking parkoers ik geloof wel 8 routes met met verschillende moeilijkheids gradaties zo stond er een route waarin op 10 km 250 HM zaten . Ik denk als het opgeruimd is dat ik daar eens met de ATB ga raggen . Lekker zonnetje
cornelli racing cycles Uden
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 07 Februari 2007
Morgen geen tijd dus daarom vandaag maar 1:50 rond en in het Reichswald. Er waren bij de Wolfsberg nog stukken afgesloten ivm de storm.Wel stond er een bord op de parkeerplaats van een nordic walking parkoers ik geloof wel 8 routes met met verschillende moeilijkheids gradaties zo stond er een route waarin op 10 km 250 HM zaten . Ik denk als het opgeruimd is dat ik daar eens met de ATB ga raggen . Lekker zonnetje
Zul je zien , NEOS , dat je daar niet me de ATB mag komen.
Afgelopen zondag had ik iets van 185 Hm tijdens de toertocht van Gennep.
Zul je zien , NEOS , dat je daar niet me de ATB mag komen.
Afgelopen zondag had ik iets van 185 Hm tijdens de toertocht van Gennep.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Donderdag vaste trainingsdag op de racefiets.(pekelfiets) Ik ben namelijk vrij. Maar de laatste weken stormt het of zoals vandag, sneeuwt het zelfs. Toch nog een ritje van 40 km kunnen maken. Maar bij Wassenaar rechtsomkeer, want het begon vervaarlijk te sneeuwen. Erg koud met de oostenwind en vooral erg glad!
Gerardo