Bora Ultra of Lightweights???
-
- Forum-lid
maar is het dan ook de grens tussen areoob en anaeroob (of hoe je het ook schrijft) want volgens mijn boek (trainingshandboek voor de wielrenner van Paul van den Bosch) is het dat niet.
man 24 limburger muziekgek, filmgek en wielergestoord:<br>
Its a disease I tell you, A disease. And of this disease I dont want to be cured.
Its a disease I tell you, A disease. And of this disease I dont want to be cured.
-
- Forum-lid
er staat ook in dat als een renner die 70 kg weegt 300 watt levert op een helling van 8 met 1 kg gewichtsbesparing op 5km 12.6 seconden tijdwinst boekt.
-
- Forum-lid
o nee sorry er staat dat het wel de grens is !!! sorry
-
- Forum-lid
het is niet de maximale lactaat steady-state. Daar was ik mee in de war! MLS is dus tot waar je niet verzuurt.
Ik persoonlijk zou me niet zo gek laten maken door omslagpunt en hartslagzones. Zeker als je pas begint. Je moet gewoon een beetje kijken naar wat voor soort training je moet doen. Daar mee bedoel ik als je bijvoorbeeld duurtraining gaat doen je lekker relaxed moet fietsen. Wil je bijvoorbeeld een intensieve training gaan doen rij dan met een snelle groep mee of een trainingskoers. Ik denk dat je weinig tijd krijgt als je hard bezig bent om op je hartslag meter te kijken. Daarnaast lijkt het me ook sterk dat je in de remmen knijpt als je hartslag net effe te hoog is. Ik weet natuurlijk niet wat jij met jij trainingen wil gaan doen wielrenner, maar misschien moet je hier eens kijken
http://www.wvc.vlaanderen.be/gezondspor ... eizoen.htm
Staan wat trainingen bij en er wordt volgens mij niet eens over hartslag gesproken. Je moet gewoon kijken wat voor je zelf werkt. Volgens mij kan je trouwens ook een test laten doen bij het SMA
http://www.wvc.vlaanderen.be/gezondspor ... eizoen.htm
Staan wat trainingen bij en er wordt volgens mij niet eens over hartslag gesproken. Je moet gewoon kijken wat voor je zelf werkt. Volgens mij kan je trouwens ook een test laten doen bij het SMA
nou daar zou ik me niet laten testen ,ik daar geen enkel vertrouwen in die lui de ervaringen die ik heb zijn niet zo best de meeste weten niet eens waar bijv kaluim goed voor is en op vele word dit niet eens getest en een test
met vermogen en zuurstof opname zie je de raarste dingen
ze kunnen niet een eens een metabole vermogen uit rekenen
nou daar zou ik me niet laten testen ,ik daar geen enkel vertrouwen in die lui de ervaringen die ik heb zijn niet zo best de meeste weten niet eens waar bijv kaluim goed voor is en op vele word dit niet eens getest en een test
met vermogen en zuurstof opname zie je de raarste dingen
ze kunnen niet een eens een metabole vermogen uit rekenen
-
- Forum-lid
Waar heb jij dan wel vertrouwen in Cees?
Er moeten toch ergens mensen zijn die er verstand van hebben.
Er moeten toch ergens mensen zijn die er verstand van hebben.
-
- Forum-lid
Ik vraag hem toch ook waar ze het dan wel goed kunnen.
Ja die vlaamse site is goed bezig! lang naar gezocht naar zoiets.
Net ff lekker gaan zwemmen. Is goed voor den spiertjes
Ja die vlaamse site is goed bezig! lang naar gezocht naar zoiets.
Net ff lekker gaan zwemmen. Is goed voor den spiertjes
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb wel vaker gehoord van SMA's die maximaal testen nog helemaal verklooide. Zelf nooit problemen mee gehad, maar ik ben ook alleen voor algemene keuring voor de bond bij een SMA geweest en maximaal testen bij een medewerker van Vergouwen gedaan (Tonkie Collee).
Zelf zou ik gaan voor de Easton tempest 2.
Gewoon al om de simpele reden daar rijd je mee wanneer je wil . Ik zou me niet riskerne met LW op kasseien te rijden en uit ondervinding van vrienden zijn de Tempests 2 ijzersterke wielen!
Grts
Gewoon al om de simpele reden daar rijd je mee wanneer je wil . Ik zou me niet riskerne met LW op kasseien te rijden en uit ondervinding van vrienden zijn de Tempests 2 ijzersterke wielen!
Grts