Alles over vakanties op én met de fiets

Ronde van Vlaanderen

cedricvm
Forum-lid

cedricvm 03 apr 2011 14:09

[quote="BLU V107"][quote="CedricVM"]Is er een manier om mijn startnummer terug te vinde? Ben het vergeten en neem aan dat je het nodig hebt voor de videochip te bekijken?

mvg[/quote]

Op de site vind je onder "Inschrijvingen" een link met daarachter een excelbestand waar je je naam en startnummer in kunt zoeken.

Slechts één lekke band en mijn Garmin bleef keurig op zijn plek. De route die ik van de site had gedownload klopte ongeveer 20km vanaf de start. Daarna bleef dat ding maar herberekenen dat ik hem op een gegeven moment maar heb uitgezet. Resultaat was dat ik net de finish haalde op het laatste restantje power op de batterij...[/quote]

Dat is alleen voor degene die zich op voorhand hebben ingeschreven, ik heb dat ter plaatse gedaan ... Is er dan nog een manier, of komt dat er later bij?

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 03 apr 2011 14:52

[quote="Bottecchia"]Omdat ik in het verleden ook vaak last had van dat herberekenen ben ik overgestapt op het gebruik van tcx bestanden. Je krijgt dan gewoon een routekaart in combinatie met een roze lijn en dat is dan je route. Geen aanwijzingen vooraf dat je links of rechts moet maar het werkt voor mij een stuk beter. Gewoon af en toe even op je display kijken en afhankelijk van het parcours in of uitzoomen voor details of juist overzicht.

Terug on topic. Niemand die onderweg foto's heeft geschoten? Het was er nochtans prachtig weer voor. [/quote]

zeker wel :)

Mijn album: https://picasaweb.google.com/terpstra.s ... 5aarqeYhAE#

Een paar shots:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 03 apr 2011 15:10

Is er trouwens ook ergens een route van de 140km te vinden die ook de kasseistroken benoemd?
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 03 apr 2011 15:24

Amai wat een volk. Leuke fotoserie!

johanandijk
Forum-lid

johanandijk 03 apr 2011 17:19

Was een leuke tocht!!

heb de 260 gereden met ZEEER goede benen een gemiddelde van 28 in het uur helaas moesten we af en toe wachten op een vriend , ''samen uit samen thuis''(alleen op een berg?) af moeten stappen omdat er iemand op zijn plaat ging :( een paar gruwelijke valpartijen gezien maar verders een mooie ronde met veel leuke mensen.

En we zijn weer lekker op kleur ;)
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 03 apr 2011 17:28

Heerlijke RVV. Eerste twee uurtjes nog armstukjes maar die gingen snel naar beneden. Om 7u gestart en om 16u met een pintje in de zon op de tribune wachten op de langzamere ploegmakkers (hier geen sust principes.....). Lopen op de Koppenberg en Molenberg maar als je daar in berust geen probleem. Eigenlijk wel lekker om de benen even te strekken want die deden na de eerste 100km al goed zeer.

kobro
Forum-lid

Gebruikersavatar kobro 03 apr 2011 18:57

[quote="BLU V107"][quote="CedricVM"]Is er een manier om mijn startnummer terug te vinde? Ben het vergeten en neem aan dat je het nodig hebt voor de videochip te bekijken?

mvg[/quote]

Op de site vind je onder "Inschrijvingen" een link met daarachter een excelbestand waar je je naam en startnummer in kunt zoeken.

Slechts één lekke band en mijn Garmin bleef keurig op zijn plek. De route die ik van de site had gedownload klopte ongeveer 20km vanaf de start. Daarna bleef dat ding maar herberekenen dat ik hem op een gegeven moment maar heb uitgezet. Resultaat was dat ik net de finish haalde op het laatste restantje power op de batterij...[/quote]

Ik kreeg mijn start nummer pas gistermiddag
En ben mijn nieuwe startnummer vergeten
Ik weet ook niet of ik een ander nummer gekregen heb
Ik hoop dat ze dan ergens een terug koppeling gemaakt hebben met het veranderen van het nummer
Zijn er nog meer mensen die gister een nieuw nummer gehad hebben?
Ik ben ook op de kassieen de stop dop verloeren die boven op de voorvork zit
Kun je de los krijgen?
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3

thunder_road
Forum-lid

thunder_road 03 apr 2011 19:27

toevallig ook een kilometertellertje verloren?? :D
pieter

http://pietersdigiland.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

kool486
Forum-lid

kool486 03 apr 2011 20:49

perfecte dag gehad, geen maleur, een maat viel om omdat een ieder op de bult geparkeerd stond, dikke knie. inschrijven was met 10 minuten geregeld. 2 x een wandelberg, maar de Muur was ruim en te befietsen ook met compact.weer een kleurtje op armen en benen gekregen. was wel loei druk, met name op de smalle fietspaadjes. alles verder prima geregeld.
Funny the way it is

johanandijk
Forum-lid

johanandijk 03 apr 2011 22:23

Ik heb op die rot stenen van alles zien liggen .

Mensen
Bidons
tasjes
banden
binnenbanden
creditcard
km tellers
alle soorten repen en gelletjes

trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

uninvitedguest
Forum-lid

uninvitedguest 03 apr 2011 22:45

[quote="kobro"]
Ik ben ook op de kassieen de stop dop verloeren die boven op de voorvork zit
Kun je die los krijgen?

[/quote]

Ja, door mee te fietsen in de RVV gaan ze los:)
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

nuckleuz
Forum-lid

nuckleuz 04 apr 2011 00:37

Ik heb op de een of anders manier het geluk gehad dat het op alle bergen relatief rustig was toen ik daar kwam, dus ik kon overal lekker doorfietsen. Wel zijn we na de start in Brugge met zo'n 200 man verkeerd gereden :-)

Plaats reactie