Pagina 15 van 52

Geplaatst: 01 jul 2007 20:21
door dizzz
AL jaren kom ik bij ms.
Ben er steeds met de glimlach geholpen.
Ook is er keuze te over.Wat bij vele andere niet zo is.
Het is natuurlijk wel zo. wat voor een etter ben je zelf.
Klaag je steeds van iedereen en alles.
En vergeet niet dat salden personeel heeft werken.
En je kan maar de pech hebben dat je een mindere hebt.
Is dat zo niet overal waar veel bedienden zijn.
Niet iedereen is even goed of gedreven in zijn doen.
Maar als jezelf vindt dat je steeds alles goed doed en even vriendelijk.
Dan mag jij die zijn die recht heeft op klagen.

Maak van je leven iets door jezelf te bekritiezeren en niet een ander.
Greetz the dizzz

Geplaatst: 01 jul 2007 20:55
door antoni
Vindt jij het normaal dan dat je meer dan een week moet wachten op een paar binnenbandjes?

Voor mijn vriendin iets uit de VS besteld op dezelfde dag dat ik mijn spulletjes bij MS besteld heb en dat kwam keurig afgelopen vrijdag met de post, dan lijkt mij dat een bestelling uit Limburg zeker in dezelfde tijd moet kunnen. Of als dat niet lukt laat dan in ieder geval even iets weten.

Geplaatst: 01 jul 2007 22:01
door timowr
Al zeker tien jaar vaste klant bij Math Salden. Altijd onder rembours en nooit problemen. Vaak de bestelling de volgende dag al in huis. Ook de afgelopen weken weer meerdere bestellingen gedaan. Als ze iets niet op voorraad hebben waardoor het iets langers duurt bellen ze altijd. Eigenlijk niets dan lof.

Is het niet handiger om bij hun te klagen in plaats van op een forum?

Geplaatst: 01 jul 2007 22:20
door antoni
TimoWr schreef:Is het niet handiger om bij hun te klagen in plaats van op een forum?


Heb ik gedaan, alleen reageren ze (tot op heden) niet op e-mail ...

Geplaatst: 01 jul 2007 23:41
door dizzz
Beste antoni

Mijn vorige post was niet aan u persoonlijk gericht. Maar aan dit hele bloq.
Mijn exc als je het anders opvatte. En ik begrijp het als je niet tevrede bent over de manier van handelen.Als ik ergens wat bestel en het is er niet zoals afgesroken.Dan zeg ik dat ik het niet meer wil. En laat hun er dan mee zitten. Ook al bellen ze enkele dagen later dat het er is of dat het in orde komt. Als een winkel zich niet aan de afspr houd dan heb ik verder geen verplichtingen ten op zichte van hun.

The dizzz rider.

Geplaatst: 02 jul 2007 00:26
door ultima
Goede ervaring met Salden

Geplaatst: 02 jul 2007 03:06
door campaioen
ik bestelde oa een topeak mini master blaster dx bij salden. Na een dag belden ze mij op met de excuses dat die niet meer op voorraad was, toen kreeg ik een model wat 5 euro meer kostte. Prima service dus en redelijk snelle levertijd (3 werkdagen)

Geplaatst: 03 jul 2007 20:53
door antoni
Vandaag een mailtje terug, het pakketje had al lang verzonden moeten zijn. E.e.a. wordt intern uitgezocht.

Geplaatst: 03 jul 2007 21:15
door seger
Ik heb een paar weken geleden een setje GXP cups en kniestukken besteld bij Math Salden. Ik had ze een paar dagen later al in huis. Omdat ik cups met italiaanse draad moest hebben, had ik bij de bestelling gevraagd of ze wilden aangeven hoe lang de levertijd zou zijn. Dezelfde middag belden ze nog op om te zeggen dat ik het die woensdag waarschijnlijk in huis zou hebben. Goede ervaring dus. Mijn broer heeft echter minder goede ervaringen met internetorders bij Math Salden. Hij heeft regelmatig achter een bestelling aan moeten bellen voor hij het in huis had.

Geplaatst: 03 jul 2007 21:50
door dream
Heb verschillende bestellingen gedaan via internet en altijd de bestelling 2 dagen later in huis,dus perfect. ook mijn fiets een colnago dream op laten bouwen,en prima in orde.
dus bij mij nooit problemen,altijd makkelijk betalen via ideal en goede factuur per mail

Geplaatst: 10 jul 2007 14:32
door antoni
Pakketje binnen, inclusief een excuus briefje voor de late levering. De door mij bestelde Vittoria biba's waren uitverkocht en ze moesten wachten op een nieuwe zending.

Ik moet mijn mening dus enigzins bijstellen t.a.v. Salden.

Geplaatst: 22 jul 2007 09:20
door schaatsgek
Als ik het allemaal zo lees dan zijn er heel veel positieve reactie's. Uiteraard heeft een bedrijf met veel klanten en omzet meer problemen dan een LBS die maar af en toe een racefiets verkoopt. Ik weet zeker dat als ik bij de gazelle/batavus boer in ons dorp vertel dat ik een shimano bracket met italiaanse draad nodig heb de goede man geen flauw idee heeft waar ik het over heb.

Ik heb 1 keer een racefiets 2e hands gekocht bij de man, 1 van mijn eerste fietsjes en die had hij binnen een uur terug wegens gescheurd frame. Heb dus never nooit mijn kop weer laten zien in zijn toko. Een dorp verderop zat altijd een goede racespecialist maar helaas is de man gestopt en geniet van zijn pensioen.