Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

rook jij ook???

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 26 okt 2006 11:31

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 25 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 25 Oktober 2006


Heb liever een setje nieuwe Neutron Ultra wielen dan naar Parijs...hahahaha
Greetz Rene


Gewoon volhouden , kosten ze na een jaar zelfs niets , wat!!!! je houdt geld over. Ik rookte 4 pakjes shag per week plus 1 a 2 pakjes camel per week! de shag kost nu met vloei ongeveer 5.30 euro en 2 pakjes camel iets van 8.30 euro dus per week stond ik (als ik nu nog rookte ) dus ff 29.5 euro de lucht in te paffen dus x 52 weken Hopa!!! 1534 euro in je knip zo ff een jaartje volhouden , je vrouw een leuk geschenk de kinderen allemaal een speen in hun waffel( houden ze zich ook ff gedeist) Big Rosa en partner een lekker etentje aanbieden en een paar mooie wielen naar keuze en aan het einde van de rit hou je nog geld over! deal?


Geld overhouden , als dat eens kon....hahaha.Maar nu effe serieus...ik rookte 1 pakje shag ( brandaris), en 1 pakje sigaretten( west) per week, dus dat was 9 Euro per week.
52 x 9 euro =468 Euro - Neutron Ultra 545 Euro = -77 Euro...
Zo zie je maar kost altijd wel wat , maar maakt niet uit .Dus Big Rosa...jij bent al langer gestopt , dus een speen voor mijn gasten kost jou niet zo veel  ....enne waar spreken we af voor het eten ?? Ergens halverwege , of lekker in Scheveningen aan de haven...Komt mn vrouwtje dr familie vandaan..( Kan er ook niks aan doen..) .
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 26 okt 2006 12:16

Dat is bij mij om de hoek... mogen wij dan ook mee??? Dan koop je die wielen toch een jaartje later.... gezellig met een club uit eten is ook wat waard!!
nulla tenaci invia est via

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 26 okt 2006 13:10

Hoi BR
Ik ben ook nog 4 Kg te zwaar , wil er nog 4 kg vet afkrijgen , of omzetten in spiermassa in de benen...Ben nu nog 74 Kg ( in Juli woog ik nog 79) , maar na een jaar niet gesport te hebben ivm een nekblessure gaan de kilo's er nu wel af in de sportschool , en fietsen.
Ga meestal 3x per week sporten, en dan nog het fietsen erbij als het weer niet te slecht is.Das een betere verslaving dan die teerstokken...
Mochten wij weer eens naar Scheveningen gaan laat ik het je zeker weten , en gaan we eens lekker eten...komt helemaal goed.Moet het wel nog tegen de vrouw zeggen , maar die zal het wel leuk vinden.
Greetz Rene..
P.s. vlgs mij stink ik ook niet meer zo uit me muil 's morgens vroeg.....
 
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

herbawife
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2006 23:57

herbawife 26 okt 2006 13:59

11 januari 2006 gestopt met roken, zonder noemenswaardige moeite, het juiste moment, de klik was er.... en voelde goed!
Fiets gekocht en de smaak van het fietsen en spinnen behoorlijk te pakken..
Half augustus, tijdens de vakantie hervallen (man rookt nog  geen excuus natuurlijk, maar maakt de verleiding wel iets groter.)
Ben nu druk zoekende naar een nieuwe klik.... het fietsen gaat steeds moeilijker!
Ik vind hem eerstdaags.... moet lukken!

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 26 okt 2006 14:32

Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 25 Oktober 2006


Heb liever een setje nieuwe Neutron Ultra wielen dan naar Parijs...hahahaha
Greetz Rene



Nou, die heb je zo bij elkaar gespaard door niet meer te roken. Maar wat Parijs betreft, Rene, je weet niet wat je mist! Vraag dat maar aan je vrouw!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 26 okt 2006 14:57




Nou, die heb je zo bij elkaar gespaard door niet meer te roken. Maar wat Parijs betreft, Rene, je weet niet wat je mist! Vraag dat maar aan je vrouw!



Hoi Marconi , heb je mn berekening gelezen..hmmm kost alleen maar dus.hahaha.Voor wat betreft Parijs , bedankt maar nee dank je ..mn vrouw heeft drie dagen gewinkeld met dr moeder....en als ik ergens wel een schurfthekel aan heb is het wel winkelen......niet aan mn schoonmoeder...
Wat zij daar uitgeeft doe ik nog niet in 1 jaar aan kleding haha, koop ik echt liever een stel wielen.
Trouwens ben ik al eens in parijs geweest ...reed verkeerd toen we terugkwamen van vakantie..midden in Parijs met de auto ..wat een   Klote stad zeg...
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 26 okt 2006 21:41

parijs is machtig mooi, de architektuur de mensen en de verschrikkelijke chaos geweldig gewoon, ik ben echt een stadsmens ik geniet van de hektiek en de onrust van de stad hoe gek het ook klinkt de smalle straatjes de vaak autentieke gebouwen op elkaar gepakt, ik ben ook op een goede plek geboren en blijven wonen dus, mijnmeisie heeft ooit gedurft te suggeren om nijmegen ooit eens te verlaten ik geloof dat we 2dagen niet gesproken hebben met elkaar, ik nijmegen verlaten noway.........
maar goed het weekend staat weer voo de deur gek genoeg minder moeite om van de peukjes afblijven, veel fietsen dus........
yahoo yahoo
 
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 27 okt 2006 13:27

Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 26 Oktober 2006





Nou, die heb je zo bij elkaar gespaard door niet meer te roken. Maar wat Parijs betreft, Rene, je weet niet wat je mist! Vraag dat maar aan je vrouw!




Hoi Marconi , heb je mn berekening gelezen..hmmm kost alleen maar dus.hahaha.Voor wat betreft Parijs , bedankt maar nee dank je ..mn vrouw heeft drie dagen gewinkeld met dr moeder....en als ik ergens wel een schurfthekel aan heb is het wel winkelen......niet aan mn schoonmoeder...
Wat zij daar uitgeeft doe ik nog niet in 1 jaar aan kleding haha, koop ik echt liever een stel wielen.
Trouwens ben ik al eens in parijs geweest ...reed verkeerd toen we terugkwamen van vakantie..midden in Parijs met de auto ..wat een   Klote stad zeg...
Greetz Rene



Sorry, Rene, maar na 2 jaar zit je in de winst!  De laatste keer dat ik een weekje met mijn vrouw in Parijs was , was in 2000. Drama man! Hotel was mooi in de folder, maar in werkelijkheid zwaar klote. Op de 2de dag werd er een metrocontroleur neergestoken en toen ging alle openbaar vervoer in staking. Taxi's waren niet meer te krijgen. Wij hebben ons het leplazerus gelopen!  Nou, ik zal je de frustraties besparen, maar Parijs was en is "onvergetelijk " . Voor lul 2 weekkaarten openbaar vervoer bij boeking gekocht, ook voor nop dus en geld kwijt. Nog wel een boottripje op de Seine gemaakt en een rondtocht per bus. Zelfs het Louvre was gesloten wegens die staking. Fijn joh, Parijs! Merde!  Maar het is en blijft bouwkundig een mooie stad. Jammer dat ze er daar zo'n puinhoop van kunnen maken. Met de auto durf ik mij daar niet te wagen. Wij  gingen met die Thalys trein en dat was wel gaaf. Ongelofeloos hoe snel dat gaat. Rijd je ergens langs een snelweg met > 300 km /u! Die auto's lijken dan stil te staan.
Mijn vrouw heeft er nog wat gewinkeld in die mega stores en wij hebben er nog zoveel mogelijk van gemaakt wat er van te maken viel. Moet het nog eens overdoen voor haar.
Nou, Rene, volhouden he? En niet te veel snoepen !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie