Dank je voor het plaatsen van de foto's. Ik kreeg het echt niet voor elkaar.
Time
1e verdieping, als hij 'm laat staan (en dat denk ik wel, diverse onderdelen moeten nog komen),
Daar staat ook nog een iets oudere ADHX (maat M) in het blauw, maar dan ook de naam in het blauw.
Time is (almost) on my site
Pffft wat een beauty!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo dan, wat een schoonheid! Goed gevonden, benieuwd naar het totaalplaatje.
Niet relevant, maar wat zou hier een Record groep mooi op staan.
Less is bore
Zeker, maar eigenlijk bijna elke groep wel toch...?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben van mening dat op een dergelijke fiets in ieder geval een groep uit het hogere segment moet om het geheel passend te maken. 105, of de Campa/SRAM tegenhangers, doen afbreuk aan het totaal plaatje (de afgelopen maand genoeg voorbeelden gezien helaas). En de topgroepen heb ik uiteindelijk, na lang wikken en wegen, laten vallen omdat het me dan toch iets te gortig werd op dit moment. Wellicht over een paar jaar.
-
- Forum-lid
Ik snap de keuze wel voor Ultegra Di2, uit emotioneel oogpunt. Ik denk dat het rationeel gezien niet zoveel uitmaakt, maar goed een fiets koop je grotendeels ook met je hart. In ieder geval een fiets waar je vrolijk van wordt, hopelijk beleef jij er veel plezier aan!
-
- Forum-lid HC
Maar waarom koopt niemand het..... Ik snap dat echt niet.daniel1975 schreef: ↑27 sep 2024 20:32 Zo dan, wat een schoonheid! Goed gevonden, benieuwd naar het totaalplaatje.
Als je toch zoals een aantal oud campa fan/gebruiker bent, koop het dan gewoon.
Wel een mooi clean strak fietsje. Prima kleur ook.
Mogelijk, maar dat is nergens op gestoeld, omdat je bij bijna geen FM of bij de (grotere) merken nog fietsen ziet staan die standaard met Campa afgemonteerd zijn. Plus, marketing-technisch hebben SRAM en Shimano het toch wat beter voor elkaar. Op die manier wordt het echt een merk voor de kenner/liefhebber.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik rij met 105 op mijn F12 enkel en alleen voor de kleur. Ultegra als middengroep oogt te saai. Zal op termijn wel DA worden (heb al mooie crank van Rene overgenomen), maar bewust Ult overgeslagen.Slowracer schreef: ↑28 sep 2024 07:37 Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben van mening dat op een dergelijke fiets in ieder geval een groep uit het hogere segment moet om het geheel passend te maken. 105, of de Campa/SRAM tegenhangers, doen afbreuk aan het totaal plaatje (de afgelopen maand genoeg voorbeelden gezien helaas).
Force vind ik ook mooi, mooier dan Red met die zilveren accenten.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat ben ik met je eens 105 is mooier dan Ultegra. Eigenlijk is Ultegra nooit een mooie groep geweest.
De VW/audi onder de auto,s je kan je zeggen dat het lelijk is of niet goed. Maar als ze niet oppassen missen ze ook de slag.
DA vind ik dan weer wel mooi. XTR blijft verruit hun beste en mooiste groep.
Eigenlijk altijd geweest, vreemd dat ze dat nooit naar de race/gravel hebben weten te vertalen.
Heb je een mooie XT groep, maak je er een veel minder mooie GRX van, schiet mij maar lek.
De VW/audi onder de auto,s je kan je zeggen dat het lelijk is of niet goed. Maar als ze niet oppassen missen ze ook de slag.
DA vind ik dan weer wel mooi. XTR blijft verruit hun beste en mooiste groep.
Eigenlijk altijd geweest, vreemd dat ze dat nooit naar de race/gravel hebben weten te vertalen.
Heb je een mooie XT groep, maak je er een veel minder mooie GRX van, schiet mij maar lek.
-
- Forum-lid
Je koopt zo’n groep toch niet alleen voor het uiterlijk lijkt mij?