Tijden Alpe d'huez
-
- Forum-lid
53.57 over 14 km ( Officiele Chrono )
Als ik de afstanden lees op www.timtoo.com zijn die :
Start tot finish ( voor tunnel ) 12,35 km en 1023 Hm's , snelste tijd 39'20" ( geklokt )
Start tot Finish ( Tour de France ) 13,65 km en 1070 Hm's , snelste tijd 40'20" ( geklokt )
Rotonde tot start is iets van 700 mtr .
Start tot finish ( voor tunnel ) 12,35 km en 1023 Hm's , snelste tijd 39'20" ( geklokt )
Start tot Finish ( Tour de France ) 13,65 km en 1070 Hm's , snelste tijd 40'20" ( geklokt )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Wetende dat ik niet een klimmer ben (en 'n paar kilo te zwaar) was ik wel tevreden met mijn tijd van 1.14 deze zomer. Dit is vanaf de rotonde tot de tourfinish. Het was die dag zo heet dat ik nog even gestopt ben om m'n kop onder een watervalletje te houden.
who cares schreef:
Als ik de afstanden lees op http://www.timtoo.com zijn die :
Zijn super tijden. Had je Contador er in de Dauphine afgereden afgelopen zomer
Twitter: @rbruijns
rbr schreef:who cares schreef:
Als ik de afstanden lees op http://www.timtoo.com zijn die :
Zijn super tijden. Had je Contador er in de Dauphine afgereden afgelopen zomer
Dat zijn de snelste tijden op die site, zullen niet van hem zijn
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
drie jaar terug 50:22 van rotonde tot aan de tunnel en dit jaar 52:10 op hetzelfde parcours doordat ik zo stom was geweest om drie dagen daarvoor bij La Berarde tot meer dan 3.000 meter hoogte te gaan hiken en als een malloot af te dalen (spierpijn in bovenbenen dus). Nog stommer was dat ik na afloop, dag voor de Marmotte, mn Oakley op het dak van de auto vergat. Volgend jaar moet en zal ik dan toch echt onder de 50 min duiken en wil ik ook doorkarren tot de finish boven.
skimons schreef:1:01:41 van het bordje tourstart tot de tourfinish en inclusief een stapvoets genomen traject over de wekelijkse markt van alpe d'huez.. 200 meter met hartslag 180 tot 100 PARDON!? merci! PARDON!! merci beaucoup! PARDON!! zal een half minuutje schelen?
volgende keer niet op donderdagochtend rijden
Dit vond ik toch wel grappig. 1.01.41 was op de seconde precies de tijd die ik de eerste keer ook reed. Maar dan wel tot de waterbak c.q. vlag die daar toen hing. Dus eigenlijk reed ik langzamer.
Toen ik er twee jaar later weer eens was moest en zou ik onder de minuut. Wat met heel veel pijn en heel veel moeite op 57.58 gelukt is. Volgens mij zag ik onderweg vliegende koeien.... Wat was dat afzien. Was er wel trots op om die toen nog 85 kg (nu ietsje meer) in die tijd omhoog gesleept te hebben. Maar onder de deelnemers van dit forum stelt het niet veel voor zie ik.