Vandaag gefietst in 2011
Hier in 't noorden was 't eigenlijk prima fietsweer. Weinig wind en droog, wel natte wegen.
82 km op de teller gezet. Hopelijk kan ik deze week wat van de schade van vorige week inhalen.
[edit]
Vandaag ook alweer prima fietsweer! Tussen twee colleges door er tussenuit geknepen. Op het mietjesverzet richting het noorden gepeddeld, tegen de wind in. Na 40 km afgeslagen en mezelf naar huis laten blazen. Toeval of niet, wederom 82 km.
82 km op de teller gezet. Hopelijk kan ik deze week wat van de schade van vorige week inhalen.
[edit]
Vandaag ook alweer prima fietsweer! Tussen twee colleges door er tussenuit geknepen. Op het mietjesverzet richting het noorden gepeddeld, tegen de wind in. Na 40 km afgeslagen en mezelf naar huis laten blazen. Toeval of niet, wederom 82 km.
-
- Forum-lid
Hier ook eerst richting het noorden gereden en een paar heuveltjes omhoog gefietst om me vervolgens lekker af te laten zakken met de wind van achteren. Het was wel wat kouder dan afgelopen dagen zo rond een graad of 1. Toch weer goed voor 87km.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Vanmiddag even vrij geregeld op school. Daardoor een heerlijk rondje Deventer kunnen doen. Een kilometertje of 90.
Door de hoge waterstand kon ik mijn gebruikelijke route niet nemen, dus even over Wilp gefietst.
Zupthen in de verte
Door de hoge waterstand kon ik mijn gebruikelijke route niet nemen, dus even over Wilp gefietst.
Zupthen in de verte
Rondje Ringvaart met 33 gemiddeld. Was heerlijk.
Met noordenwind is tegen de klok in het lekkerst. Van Nieuwebrug tot Lisse nauwelijks onder de 40 geweest. Normaal gesproken (zuid-westenwind) is het daar altijd lekker harken.
Vond t wel rustig trouwens voor zo'n mooie, zonnige dag.
Met noordenwind is tegen de klok in het lekkerst. Van Nieuwebrug tot Lisse nauwelijks onder de 40 geweest. Normaal gesproken (zuid-westenwind) is het daar altijd lekker harken.
Vond t wel rustig trouwens voor zo'n mooie, zonnige dag.
@ Jeroen. Mooie plaatjes, geen last gehad van de pekel? Hiero rond Arnhem was het op sommige plekken glad van het zout! Eneeuh.. is dat standaard zo'n standaard bij de Specialized?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
[quote="Herera"]
@ Jeroen. Mooie plaatjes, geen last gehad van de pekel? Hiero rond Arnhem was het op sommige plekken glad van het zout! Eneeuh.. is dat standaard zo'n standaard bij de Specialized? [/quote]
Thanks! Geen last gehad van pekel, in schaduw bochten wel wat rustig aan gedaan voor de zekerheid. Waar een stuk aangespoeld hout al niet goed voor is
@ Jeroen. Mooie plaatjes, geen last gehad van de pekel? Hiero rond Arnhem was het op sommige plekken glad van het zout! Eneeuh.. is dat standaard zo'n standaard bij de Specialized? [/quote]
Thanks! Geen last gehad van pekel, in schaduw bochten wel wat rustig aan gedaan voor de zekerheid. Waar een stuk aangespoeld hout al niet goed voor is
Jeroen, het is vast al eens gevraagd, maar met welk apparaat maak je die mooie foto's?
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
@.Jeroen. Vooral de foto van Deventer (met de inmiddels niet meer ondergelopen Wellen) 'spettert' bij mij van het scherm!!! Schitterend! 'havana' had dezelfde gedachte als ik, want ook ik vroeg mij hardop af 'met welk merk/type camera zou hij die foto's maken?'
60 x Ventoux
@ Havana & Le Grimpeur; Meestal (waaronder ook deze) met een Panasonic DMC-FS62. Heerlijk cameratje. Heel soms ook nog wel eens met de DMC-TZ1 eveneens van Panasonic. Die is wat beter, maar de FS62 neem ik wat makkelijker mee, m.a.w. die is wat compacter. Soms laat ik er nog een klein beetje picasa op los (bijsnijden,schaduw,b/w).
Stop je dan om foto's te maken of schiet je meestal gewoon al fietsend? Ik geniet er hoe dan ook van, trouwens