Forumshirtdragers in de Amstel Gold Race
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 16 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 16 April 2006
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 16 April 2006
Op de keutenberg brak m'n ketting!
En toen !! Einde verhaal of toch weer aan elkaar geponst ( met kapotte link eruit ??
Das balen...! Zelf niet hard ten val gekomen Noppie...?
Ik ben niet gevallen, maar stond wel gelijk stil. Ik fietste waar nu rood de omcirkelde wielrenner rijdt. Het leuke was dat de man links op de foto al afstapte voordat de weg omhoog ging. Hij wilde niet om de foto en liep verder, ik nam toch een foto en brulde je staat er op. Wastie volgens mij niet blij mee. Verder ben ik samen vertrokken met Rolandt en z'n broertje (hij was groter en breder dan Rolandt, die had allen een forumbroek aan) , zij reden de 100 km ik was ze daarom gauw kwijt. Ook ben ik Ts-Biker tegekomen, maar bij de eerste de beste klim was ik hem alweer kwijt, die gaat mij te snel. Ook kwam ik in een flits SpEric tegen toen ik terug liep naar de camping, hij brulde nog Noppie. Een geluk bij een ongeluk de camping(schoonbron) was vlakbij.
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 16 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 16 April 2006
De AGR in vol ornaat gereden (natuurlijk). Helaas geen andere forummers gezien. Wel Speric binnen horen komen geloof ik, maar toen stond ik alweer onder aan de Cauberg (en was ik blij dat ik na 50 minuten eindelijk weer beneden was).
Zat je zo stikkapot Il Grasso , ik ben je nog gepasseerd ook in vol ornaat in de de buurt van Slenaken net voor we de afdaling richting Teuven indoken. Had helaas geen tijd om te groeten, het groepje waarin ik reed ging net te hard.
'K denk het, ik heb je helemaal niet gezien.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 16 April 2006
De AGR in vol ornaat gereden (natuurlijk). Helaas geen andere forummers gezien. Wel Speric binnen horen komen geloof ik, maar toen stond ik alweer onder aan de Cauberg (en was ik blij dat ik na 50 minuten eindelijk weer beneden was).
Zat je zo stikkapot Il Grasso , ik ben je nog gepasseerd ook in vol ornaat in de de buurt van Slenaken net voor we de afdaling richting Teuven indoken. Had helaas geen tijd om te groeten, het groepje waarin ik reed ging net te hard.
'K denk het, ik heb je helemaal niet gezien.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Alhoewel niet een drager van een forumshirt: heb de 100 km gedaan.
leuk detail was dat, toen ik aan het wachten was op mijn teamgenootjes na de klim op de keutenberg (ging heel goed, behalve dan het gemanouvreer tussen wandelaars en slingeraars door), er drie profs van CSC keihard voorbij kwamen, waaronder iemand in het tricot van de Luxemburgse kampioen.............
Zijn er nog meer forumgenoten die deze CSC heren zijn tegengekomen?
leuk detail was dat, toen ik aan het wachten was op mijn teamgenootjes na de klim op de keutenberg (ging heel goed, behalve dan het gemanouvreer tussen wandelaars en slingeraars door), er drie profs van CSC keihard voorbij kwamen, waaronder iemand in het tricot van de Luxemburgse kampioen.............
Zijn er nog meer forumgenoten die deze CSC heren zijn tegengekomen?
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
ik ben maar 1 iemand tegen gekomen met een forumshirt
Colnagofreak, kwam ik tegen net na het 3 landenpunt...
heb je nog even recht in het gezicht aan gekeken en ben door gereden met mijn cluppie....
heb je nog even recht in het gezicht aan gekeken en ben door gereden met mijn cluppie....
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 17 April 2006
Ik lees telkens weer dat men mensen tegenkomt in een tocht , maar je rijdt toch allemaal in dezelfde richting.
PS wat krijg je dan te zien als je het filmlinkje aanklikt.
Ik lees telkens weer dat men mensen tegenkomt in een tocht , maar je rijdt toch allemaal in dezelfde richting.
PS wat krijg je dan te zien als je het filmlinkje aanklikt.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 16 April 2006
Ik heb wel Ts-biker die zijn laatste gewicht stond te lozen gezien in het filmpje.
Hier een foto geknipt uit het filmpje:met hieronder natuurlijk zijn fiets-forum broek.
Kom je voor in een filmpje over de AGR , is het op deze manier.
Ik heb wel Ts-biker die zijn laatste gewicht stond te lozen gezien in het filmpje.
Hier een foto geknipt uit het filmpje:met hieronder natuurlijk zijn fiets-forum broek.
Kom je voor in een filmpje over de AGR , is het op deze manier.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 16 April 2006
Ik heb wel Ts-biker die zijn laatste gewicht stond te lozen gezien in het filmpje. Hier een foto geknipt uit het filmpje:
met hieronder natuurlijk zijn fiets-forum broek.
Wat heeft TS-biker hier nou aan, zit zijn forumkleding in een vuilniszak???
Ik heb wel Ts-biker die zijn laatste gewicht stond te lozen gezien in het filmpje. Hier een foto geknipt uit het filmpje:
met hieronder natuurlijk zijn fiets-forum broek.
Wat heeft TS-biker hier nou aan, zit zijn forumkleding in een vuilniszak???
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 17 April 2006
Ook niet gezien, met of zonder forumkleding???
Ook niet gezien, met of zonder forumkleding???
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!