Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 12 Maart 2006
. Bora's = Lachertje vergeleken met LW's
ik vind ze allebij lelijk vergeleken met Eurus 06
Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Carbon Kevlar spaken zal je bedoelen! als je ze voor je heb of in je fiets heb zitten zal je wel anders praten. Bora's = Lachertje vergeleken met LW's
Over smaak valt niet te twisten, gaf ik ook in mijn eerste post al aan.
En wees niet bang, ik zal nooit zulke LW's kopen
Over smaak valt niet te twisten, gaf ik ook in mijn eerste post al aan.
En wees niet bang, ik zal nooit zulke LW's kopen
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 12 Maart 2006
bij het fietsen zien bora's zonder stickers hetzelfde eruit als LW's
daar durf ik op te wedden dat bora's zonder stickers niet hetzelfde eruit zien als LW's
daar durf ik op te wedden dat bora's zonder stickers niet hetzelfde eruit zien als LW's
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ow jawel hoor als de snelheid maar hoog genoeg is schiet de "sluitertijd" van jouw ogen echt te kort om individuele spaken te zien.
Nu jij Lw's hebt zijn bora niet in 1x niets meer. Bora's zijn meer aero dan lw, maar ik geef toe als ik moet kiezen hoef ik niet lang na te denken.
Nu jij Lw's hebt zijn bora niet in 1x niets meer. Bora's zijn meer aero dan lw, maar ik geef toe als ik moet kiezen hoef ik niet lang na te denken.
Dan hoef ik ook niet lang na te denken. Koop ik mezelf een set Eurussen 2006 en stop de overige euro´s in mn zak! 1800-2500 euro voor een paar wielen, i dont think so! Maar inderdaad ieder zijn ding.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
No2: the rest
-
- Forum-lid
Wordt tijd dat ze in azië LW's na maken en voor de helft van de prijs op de markt gooien..... ik vind het veel geld voor een paar wielen. Het zijn overigens hele mooie wielen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 12 Maart 2006
Dat ligt dan wel aan jou, want ik zie ondermiddelijk het verschil hoor. Lightweights zijn zowat de meest herkenbare wielen, zelfs aan hoge snelheid.
Ik herken de verschillen tussen een hele hoop wielen als draaiend hoor, zelfs tussen bv. Winiums en Hyperon, Neutron carbon en gewone Neutron (dat laatste wel als ik achter zo'n renner fiets, zoals ik vandaag in koers opmerkte dat een ploegmaat de Neutron Carbon had zitten), etc.
Carbon Kevlar spaken zal je bedoelen! als je ze voor je heb of in je fiets heb zitten zal je wel anders praten. Bora's = Lachertje vergeleken met LW's
Kuiper, "je zal wel anders praten als je Bora's in je fiets hebt". Nu heb ik toevallig zowel Bora's als LWs, en ik schat de LWs toch een pakje hoger in, maar no way om ze een lachertje te noemen: Bora's zijn verdomd zalige wielen om mee te rijden!
Dat ligt dan wel aan jou, want ik zie ondermiddelijk het verschil hoor. Lightweights zijn zowat de meest herkenbare wielen, zelfs aan hoge snelheid.
Ik herken de verschillen tussen een hele hoop wielen als draaiend hoor, zelfs tussen bv. Winiums en Hyperon, Neutron carbon en gewone Neutron (dat laatste wel als ik achter zo'n renner fiets, zoals ik vandaag in koers opmerkte dat een ploegmaat de Neutron Carbon had zitten), etc.
Carbon Kevlar spaken zal je bedoelen! als je ze voor je heb of in je fiets heb zitten zal je wel anders praten. Bora's = Lachertje vergeleken met LW's
Kuiper, "je zal wel anders praten als je Bora's in je fiets hebt". Nu heb ik toevallig zowel Bora's als LWs, en ik schat de LWs toch een pakje hoger in, maar no way om ze een lachertje te noemen: Bora's zijn verdomd zalige wielen om mee te rijden!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Hoi,
Nee geen FB, die is er trouwens niet meer.... Ik denk dat je FS in gedachte hebt maar hierin moet ik je ook teleurstellen. En wat die Hint betreft, Ik spreek je de eerst volgende keer als ik je zie wel aan. LACHuuuuhhhhhh
See you on the job
Parker
Nee geen FB, die is er trouwens niet meer.... Ik denk dat je FS in gedachte hebt maar hierin moet ik je ook teleurstellen. En wat die Hint betreft, Ik spreek je de eerst volgende keer als ik je zie wel aan. LACHuuuuhhhhhh
See you on the job
Parker
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 13 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Parker op 13 Maart 2006
Hoi,
See you on the job
Parker
Ik ben benieuwd want ik heb echt geen flauw idee! Hmmm..
Parker ? is dat niet die vrouw uit die serie : the pretender ?
Quoten: Origineel geplaatst door Parker op 13 Maart 2006
Hoi,
See you on the job
Parker
Ik ben benieuwd want ik heb echt geen flauw idee! Hmmm..
Parker ? is dat niet die vrouw uit die serie : the pretender ?