Frank VDB
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ja Timper, misschien rijd je er hem nu wel af
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
de zwarten schreef:Ja Timper, misschien rijd je er hem nu wel af
In mijn dromen soms wel ja...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vond het een mooie reportage op Canvas, daar zou je zo een film van kunnen maken.
Dapper ook om een aantal fouten zo toe te geven.
Dapper ook om een aantal fouten zo toe te geven.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
timper schreef:Dat waren tijden...ik blijf hopen op een mooi einde van zijn loopbaan. Ik was al fan van toen hij junior was. Ik was alleen voorop en plots kwam hij aansluiten. We reden een goede ronde voorop toen we weer ingehaald werden en nog allebei top tien haalden. Hij had de klasse. Alsof je een ferrari naast een peugeot zou zetten...zo duidelijk viel dat op. Serieus afgezien die ronde.
Mooie reportage idd, en leuk om dat eens terug te zien... maar ik hoop echt dat dat soort taferelen zoals destijds op La Redoute niet gauw terug te zien zijn!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:
Mooie reportage idd, en leuk om dat eens terug te zien... maar ik hoop echt dat dat soort taferelen zoals destijds op La Redoute niet gauw terug te zien zijn!
Bedoel je dat VDB zo hard wegrijdt bij de andere renners? Waarom hoop je dat niet Casran?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Il Grasso schreef:C a s r a n schreef:
Bedoel je dat VDB zo hard wegrijdt bij de andere renners? Waarom hoop je dat niet Casran?
Dat is schitterend!
Vond het een mooie repportage. Goed beeld en geluid bij een schitterend verhaal.
Het grappige is dat VDB daags voordat hij met de cameraploeg naar Spanje ging (november!) op Expo-Velo in Brussel was en er ging signeren op de stand van Basso. Hij zei dat hij geen fiets had om mee te nemen, en kreeg natuurlijk prompt een Basso met Sram Force, Ergomo en Sonic carbon wielen mee Hij weet van aanpakken!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik dacht al: wat doet hij nu met die sonic wielen?? Hij liet ze even heel ostentatief in zijn hand rollen en hij monteerde daarna zijn achterwiel, terwijl hij op dat moment zijn fiets waarschijnlijk al helemaal klaar had. Goede reclame voor sonic zou ik zeggen
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Erg mooie docu. Ik zapte er langs en bleef hangen. Misschien iets te weinig objectief, maar wel een mooi inkijkje. Vooral de manier waarop hij een vrouw versierde door voor haar een bergetappe te winnen. Briljant! Jammer dat zulke kleurrijke renners zo vatbaar zijn voor rotzooi en invloed van buitenaf...