Droomfiets: heb ik ooit op IFMA in keulen gezien helaas niet op foto.
Het was een custom paint Colnago c35. Op frame was landschap ge-paintbrushed met ferrari auto´s erop. Afmontage was campa c-record (goud).
Nu zou ik als ik de lotto zou winnen een CF1 in de rode versie kopen.
Droomfiets
-
- Forum-lid
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
@ Big Rosa: Geef het toch op ! Sommigen snappen het toch nooit. Style, fashion, design zijn begrippen die hen onbekend zijn. Viva Italia ! Viva Lollo Brigida, Viva Claudia Cardinale, viva Sophia Loren, viva Campagnolo!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 17 Maart 2005
@ Big Rosa: Geef het toch op ! Sommigen snappen het toch nooit. Style, fashion, design zijn begrippen die hen onbekend zijn. Viva Italia ! Viva Lollo Brigida, Viva Claudia Cardinale, viva Sophia Loren, viva Campagnolo!
Style,fashion & design,wa zijt ge daar mee als uwen groep nie goe schakelt??? Het is algemeen bewezen dat shimano beter schakelt.
ps: begrippen die hen onbekend zijn
-> Lollo Brigida & Claudia Cardinale........Dream on !!!
Style,fashion & design,wa zijt ge daar mee als uwen groep nie goe schakelt??? Het is algemeen bewezen dat shimano beter schakelt.
ps: begrippen die hen onbekend zijn
-> Lollo Brigida & Claudia Cardinale........Dream on !!!
Gr. Ikke<br>
<br>
Love my Pinarello Paris 2005
<br>
Love my Pinarello Paris 2005
dit is geloof ik wel de 1000ste keer dat ik deze discussie hoor.
Campa en shimano hebben alletwee zn voor en nadelen welke je kiest hangt af van je persoonlijke voorkeur.
Waarom zou je als je altijd zeer tevreden bent over shimano over moeten stappen op campa als je een keer een italiaans frame koopt. Als je het zo stelt, mogen (franse) mavic wielen ook niet onder onder een italiaanse racer, en wat dacht je van michellin en schwalbe bandjes en zo kan ik nog wel even door gaan
Ik rij met zowel campa als shimano en ik kan niet echt zeggen dat ik een speciale voorkeur heb voor een van deze. Hoewel het grote aantal mogelijkheden van campa voor derail. wel ideaal vind. maarjah.. zoals gezegd. shimano heeft weer andere voordelen.
ps. ik merk aan al de uitingen over emotie dat de marketeers van de fietsenfirma's uitstekend werk afleveren
Campa en shimano hebben alletwee zn voor en nadelen welke je kiest hangt af van je persoonlijke voorkeur.
Waarom zou je als je altijd zeer tevreden bent over shimano over moeten stappen op campa als je een keer een italiaans frame koopt. Als je het zo stelt, mogen (franse) mavic wielen ook niet onder onder een italiaanse racer, en wat dacht je van michellin en schwalbe bandjes en zo kan ik nog wel even door gaan
Ik rij met zowel campa als shimano en ik kan niet echt zeggen dat ik een speciale voorkeur heb voor een van deze. Hoewel het grote aantal mogelijkheden van campa voor derail. wel ideaal vind. maarjah.. zoals gezegd. shimano heeft weer andere voordelen.
ps. ik merk aan al de uitingen over emotie dat de marketeers van de fietsenfirma's uitstekend werk afleveren
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Hans op 17 Maart 2005
shimano heeft weer andere voordelen.
Heheheh...noem ze eens dan?
shimano heeft weer andere voordelen.
Heheheh...noem ze eens dan?
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Hans op 17 Maart 2005
Dat is idd. opmerkelijk. Emotie, "emozione": ze praten letterlijk de Campagnolo marketing mensen na.
Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 17 Maart 2005
Viva Lollo Brigida, Viva Claudia Cardinale, viva Sophia Loren, viva Campagnolo!
Allemaal verouderde modellen
Ja, wel jammer hoor! Maar het was wel degelijk ergonomisch Italiaans fabrikaat. En ondanks het feit dat ze verouderd zijn liepen die modellen ver vooruit op hun tijd: Ze hadden toen al airbags !
Viva Lollo Brigida, Viva Claudia Cardinale, viva Sophia Loren, viva Campagnolo!
Allemaal verouderde modellen
Ja, wel jammer hoor! Maar het was wel degelijk ergonomisch Italiaans fabrikaat. En ondanks het feit dat ze verouderd zijn liepen die modellen ver vooruit op hun tijd: Ze hadden toen al airbags !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955