Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

chouchou
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 okt 2004 01:19

chouchou 14 jan 2005 18:16

Wat ik ook erg leuk vond bij die club, was het specifiek trainen van oefeningen. Intervallen, krachttraining op de fiets, souplesse, (koppel-)tijdritjes en dat alles onder begeleiding van een gediplomeerd trainster.

In de zomer was het toeren met de hele groep, totdat er een of andere gek ging sprinten op een plaatsnaambordje, met alle gevolgen van dien, aangezien daarna het hele spel op de wagen was, en het niet meer stil werd tot terug in Groningen. Erg grappig en ook nog een keer een supergoede training,

Verder nog een keertje Limburgs Mooiste gefietst, erg grappig en leuk,

Sjoerd
what you get is what you see

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 18 jan 2005 15:46

Ik verveel me dus dan zal ik me maar even voorstellen:
Ik ben stefan, ik ben 15 jaar (bijna 16). Ik fiets vanaf vorig jaar. Mijn vader fietste al vanaf vroeger dus vorig jaar zei hij tegen me of ik niet wilde proberen of ik op de racefiets paste (hij had er 2). Dat ging wel dus toen ben ik wat tochtjes gaan maken en al snel overgegaan op een eigen fiets kopen en toertochten rijden. Vooral bij DTC (vanuit Driebergen). Dus ik heb het vorige seizoen volgemaakt met tochten rijden. Sinds afgelopen zondag ben ik lid van PRC Delta, ik heb nog niet getraind oid want ik heb nog geen reactie van de ploegleider.
Ik heb een Giant TCR, ultegra afgewerkt. Ik maak misschien vandaag of anders morgen ofzo een foto van mijn fiets en dan zet ik hem op het foto van je fiets topic. Ik denk wel vandaag want ik zie dat het even droog is nu.
Mijn nickname is stefann omdat stefan al bezet was en ik niet zo creatief met nieuwe namen ben. Dusss...als je iets wilt weten dan geef je maar een gil.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 18 jan 2005 16:41

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 18 Januari 2005

Ik verveel me dus dan zal ik me maar even voorstellen:Ik ben stefan, ik ben 15 jaar (bijna 16). Ik fiets vanaf vorig jaar. Mijn vader fietste al vanaf vroeger dus vorig jaar zei hij tegen me of ik niet wilde proberen of ik op de racefiets paste (hij had er 2). Dat ging wel dus toen ben ik wat tochtjes gaan maken en al snel overgegaan op een eigen fiets kopen en toertochten rijden. Vooral bij DTC (vanuit Driebergen). Dus ik heb het vorige seizoen volgemaakt met tochten rijden. Sinds afgelopen zondag ben ik lid van PRC Delta, ik heb nog niet getraind oid want ik heb nog geen reactie van de ploegleider. Ik heb een Giant TCR, ultegra afgewerkt. Ik maak misschien vandaag of anders morgen ofzo een foto van mijn fiets en dan zet ik hem op het foto van je fiets topic. Ik denk wel vandaag want ik zie dat het even droog is nu.Mijn nickname is stefann omdat stefan al bezet was en ik niet zo creatief met nieuwe namen ben. Dusss...als je iets wilt weten dan geef je maar een gil.


Excuse a moi?
Jij gaat alleen trainen als de ploegleiding jouw toestemming geeft?
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 18 jan 2005 16:42

Ik dacht dat vloeken hier niet toegestaan was! Nee natuurlijk niet, ik bedoel dat ik nog net lid ben en dus nog niets met die club gedaan heb en dat ik ZELFS nog niet heb getraint MET die club...
We blijven wel een beetje normaal doen hè!

gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 18 jan 2005 21:25

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 18 Januari 2005

Ik dacht dat vloeken hier niet toegestaan was! Nee natuurlijk niet, ik bedoel dat ik nog net lid ben en dus nog niets met die club gedaan heb en dat ik ZELFS nog niet heb getraint MET die club...We blijven wel een beetje normaal doen hè!

Vloelen?? Je Frans is niet geweldig?
Ridley Rides Up!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 18 jan 2005 21:29

Quote: Origineel geplaatst door gerardridley op 18 Januari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 18 Januari 2005Ik dacht dat vloeken hier niet toegestaan was! Nee natuurlijk niet, ik bedoel dat ik nog net lid ben en dus nog niets met die club gedaan heb en dat ik ZELFS nog niet heb getraint MET die club...
We blijven wel een beetje normaal doen hè!Vloelen?? Je Frans is niet geweldig?



''Vloelen??'' Je Nederlands is niet geweldig?
En wat heeft dit alles met frans te maken?!?!

gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 18 jan 2005 22:50

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 18 Januari 2005


Quote: Origineel geplaatst door gerardridley op 18 Januari 2005


Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 18 Januari 2005

Ik dacht dat vloeken hier niet toegestaan was! Nee natuurlijk niet, ik bedoel dat ik nog net lid ben en dus nog niets met die club gedaan heb en dat ik ZELFS nog niet heb getraint MET die club...We blijven wel een beetje normaal doen hè!

Vloelen?? Je Frans is niet geweldig?

''Vloelen??'' Je Nederlands is niet geweldig?En wat heeft dit alles met frans te maken?!?!

Type foutje pubertje. Vloeken en je Frans is dus niet geweldig! Zie je eigen opmerking bij Coulthard en ga gewoon trainen kom je er misschien wel als je op je "ploegleider"moet wachten en wachten en ........
Ridley Rides Up!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 18 jan 2005 22:59

Quote: Origineel geplaatst door gerardridley op 18 Januari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 18 Januari 2005 Quote: Origineel geplaatst door gerardridley op 18 Januari 2005 Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 18 Januari 2005 Ik dacht dat vloeken hier niet toegestaan was! Nee natuurlijk niet, ik bedoel dat ik nog net lid ben en dus nog niets met die club gedaan heb en dat ik ZELFS nog niet heb getraint MET die club...
We blijven wel een beetje normaal doen hè!


Ik bedoelde niet dat dat franse zinnetje vloeken is hoor
Vloelen?? Je Frans is niet geweldig?





''Vloelen??'' Je Nederlands is niet geweldig?
En wat heeft dit alles met frans te maken?!?!

Type foutje pubertje. Vloeken en je Frans is dus niet geweldig! Zie je eigen opmerking bij Coulthard en ga gewoon trainen kom je er misschien wel als je op je "ploegleider"moet wachten en wachten en ........



stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 18 jan 2005 23:00

Ik bedoelde niet dat dat franse zinnetje vloeken was hoor, en ik zei toch juist dat ik al wel trainde?!

bwrider
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2005 00:24

bwrider 18 jan 2005 23:20

Ik ben dus Erik, 32 en van beroep procesoperator.
Rij op een Airborne BlackWidow, zelf met passend materiaal opgebouwd, ben beetje materiaalfreak..', en een racefiets voor d´r bij, een JanJanssen ParisNice. Vorig jaar veel te weinig gefietst, vooral de MTB stond teveel binnen maar daar gaat dit jaar verandering in komen!
Verder wordt al het onderhoud zelf gedaan, evenals van m´n motor, m´n andere grote hobby!
See you on or off the road!
 
Titanium rules!

clarien
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 jan 2005 17:11

clarien 20 jan 2005 00:03

Getrouwd, moeder van 4 kinderen, alweer 40 jaar, bedrijfskundige van origine maar wegens tijdgebrek geen flitsende baan in het bedrijfsleven maar werkzaam op een sportschool waar ik zo'n 8 Spinninglessen per week geef, plus wat Power Pump, Pilates en andere lessen.
Daarnaast dus nog fietsen. Mijn echtgenoot doet dat al jaaaaaren en ik pas 2 jaar. Heb een geweldige fietsvriendin, 10 jaar jonger en altijd 10 punten lagere HR dan ik..... We trainen iedere vrijdag en proberen s weekends leuke toertochten mee te doen en s winters atb tochtjes in de omgeving. Verder train ik meestal op maandag en woensdag. 
Heb niet de illusie dat ik mijn trainingsachterstand van 20 jaar kan wegwerken..... maar vind wielrennen gewoon het leukste wat er is! 

Gebruikersavatar
derosa
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 28 sep 2004 22:59

Gebruikersavatar derosa 20 jan 2005 00:04

Welkom!

Plaats reactie