Zelf gebeld en later teruggebeld, opgelostwielracer schreef:Zondag iets besteld bij mtbxl, maar tot op heden niets vernomen. Gisteren een mail gestuurd, maar ook daarop geen reactie.
Ervaring webshops
- Sweety2008
- Forum-lid
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11
Ik heb afgelopen week voor het eerst bij Futurumshop besteld en ik moet zeggen de service is uitstekend. Toen ze de Vittoria Zaffiro niet op voorraad hadden kreeg ik meteen een bericht gestuurd. Vandaag had ik ze dan via post.nl gekregen.
Ik ga denk ik nog vaker bij hun bestellen.
Ik ga denk ik nog vaker bij hun bestellen.
Ghost Nivolet 6LC
Heb een helm besteld bij 12go biking.
Weer even af wachten, .
Edit
Helm binnen.
Besteld, kreeg een mailtje met een bevestiging. Je krijgt ook een mail als hij verstuurd wordt, compleet met tracking en alles erop en er aan.
Helm heel goed verpakt. En er zat een mooi magazine bij.
Een dikke prima voor 12go biking, dankuwel hoor, .
Weer even af wachten, .
Edit
Helm binnen.
Besteld, kreeg een mailtje met een bevestiging. Je krijgt ook een mail als hij verstuurd wordt, compleet met tracking en alles erop en er aan.
Helm heel goed verpakt. En er zat een mooi magazine bij.
Een dikke prima voor 12go biking, dankuwel hoor, .
Onlangs had ik een lange koersbroek van Vermarc gekocht, die erg goed beviel. Ik wilde ook de bovenkleding wel eens uitproberen, dus viel mijn oog op een shirt lange mouw in de kleuren van Lotto Soudal van Vermarc bij Wieleroutfits.nl.
Bij het afrekenen nog 5% extra korting op de uitverkoopprijs gekregen. Helaas, binnen 12 uur na bestellen ontving ik de mededeling dat mijn maat was uitverkocht. Voorstel was dat ik voor een ca. 15% hoger bedrag dan de bestelling een vervangend artikel mocht uitzoeken. Ik had echter mijn zinnen op het shirt van Lotto Soudal gezet, dus even snel iets anders kon ik niet vinden. Daarop voorgesteld om de order te annuleren en het bedrag op de plastic kaart te crediteren. Binnen 10 minuten kreeg ik bevestiging van annulering en creditatie. Super!
Helaas dus deze keer niet geslaagd, maar de afhandeling van Wieleroutfits was prima! Mocht ik weer wat kleding nodig hebben, dan zal ik zeker weer hun aanbod bekijken. Goed gevoel aan over gehouden, in ieder geval.
Bij het afrekenen nog 5% extra korting op de uitverkoopprijs gekregen. Helaas, binnen 12 uur na bestellen ontving ik de mededeling dat mijn maat was uitverkocht. Voorstel was dat ik voor een ca. 15% hoger bedrag dan de bestelling een vervangend artikel mocht uitzoeken. Ik had echter mijn zinnen op het shirt van Lotto Soudal gezet, dus even snel iets anders kon ik niet vinden. Daarop voorgesteld om de order te annuleren en het bedrag op de plastic kaart te crediteren. Binnen 10 minuten kreeg ik bevestiging van annulering en creditatie. Super!
Helaas dus deze keer niet geslaagd, maar de afhandeling van Wieleroutfits was prima! Mocht ik weer wat kleding nodig hebben, dan zal ik zeker weer hun aanbod bekijken. Goed gevoel aan over gehouden, in ieder geval.
- razenderoeland
- Forum-lid
- Berichten: 1320
- Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
- Locatie: Dronryp
Frank schreef:nijkie schreef:Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.
Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.
Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.
Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Het is 15km heen en 15 km terug, das voor mij anders dan naast-de-deur.
Alles wat je redelijkerwijs met de fiets kunt fietsen binnen redelijke tijd is volgens mij naast de deur. Zeker als je in plaats van de fiets de auto pakt.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- fietser1972
- Forum-lid
- Berichten: 551
- Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50
Kennelijk vinden meer mensen dat. Ze zijn gestopt met de webshop.daniel1975 schreef:B2B vind ik geen lol meer aan. Scherpe prijzen zie ik er niet meer en het assortiment is zwaar vercommercialiseerd. Kom er niet vaak meer, alleen voor het hoognodige wat ik snel nodig heb.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Raar want als je inlogt bij Matel dan kan ik tot in 2013 de facturen opvragen. Dus hoezo geen factuur hebben?monsieurpinot schreef:+1 volgens mij heeft Mantel hier juist heel veel moeite gedaan (Ze hadden ook kunnen zeggen: jij hebt geen bon: pech!)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik ben wel een Mantel fan maar het is jammer dat winkel en webshop strikt gescheiden zijn. Aankopen in de winkel kun je niet koppelen aan je web account maar ook even iets terugbrengen wat online is gekocht kan niet zonder dat deze eerst is aangemeld in de webshop.
Administratief misschien wel verklaarbaar maar het zou een stuk prettiger zijn.
Administratief misschien wel verklaarbaar maar het zou een stuk prettiger zijn.
Ook hier veel gekocht bij Mantel en zeer tevreden over de snelle service.
Wat mij wel opviel is dat een gekochte helm (Giro Savant MIPS) op 24-09-2015 voor €79,95 nu 16-11-2015 ineens €107,95 kost
Dat is dan wel weer een minpuntje.
Wat mij wel opviel is dat een gekochte helm (Giro Savant MIPS) op 24-09-2015 voor €79,95 nu 16-11-2015 ineens €107,95 kost
Dat is dan wel weer een minpuntje.
Ik bedoel met het minpuntje dat die helm in korte tijd bijna 3 tientjes duurder is geworden, en dat valt me dan weer tegen van Mantelmrcl schreef:Uhm, je hebt 'm bijna drie tientjes goedkoper dan 'ie nu is toch? Lijkt me een pluspuntje, haha.