Pagina 15 van 71

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 29 okt 2015 17:26
door wielracer
wielracer schreef:Zondag iets besteld bij mtbxl, maar tot op heden niets vernomen. Gisteren een mail gestuurd, maar ook daarop geen reactie.
Zelf gebeld en later teruggebeld, opgelost

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 29 okt 2015 18:35
door Sweety2008
Ik heb afgelopen week voor het eerst bij Futurumshop besteld en ik moet zeggen de service is uitstekend. Toen ze de Vittoria Zaffiro niet op voorraad hadden kreeg ik meteen een bericht gestuurd. Vandaag had ik ze dan via post.nl gekregen.

Ik ga denk ik nog vaker bij hun bestellen.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 30 okt 2015 17:33
door Bredalp
Heb een helm besteld bij 12go biking.

Weer even af wachten, ;-).


Edit

Helm binnen.

Besteld, kreeg een mailtje met een bevestiging. Je krijgt ook een mail als hij verstuurd wordt, compleet met tracking en alles erop en er aan.

Helm heel goed verpakt. En er zat een mooi magazine bij.

Een dikke prima voor 12go biking, dankuwel hoor, :winkthumb: .

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 16 nov 2015 14:49
door en_voyage
Onlangs had ik een lange koersbroek van Vermarc gekocht, die erg goed beviel. Ik wilde ook de bovenkleding wel eens uitproberen, dus viel mijn oog op een shirt lange mouw in de kleuren van Lotto Soudal van Vermarc bij Wieleroutfits.nl.

Bij het afrekenen nog 5% extra korting op de uitverkoopprijs gekregen. Helaas, binnen 12 uur na bestellen ontving ik de mededeling dat mijn maat was uitverkocht. Voorstel was dat ik voor een ca. 15% hoger bedrag dan de bestelling een vervangend artikel mocht uitzoeken. Ik had echter mijn zinnen op het shirt van Lotto Soudal gezet, dus even snel iets anders kon ik niet vinden. Daarop voorgesteld om de order te annuleren en het bedrag op de plastic kaart te crediteren. Binnen 10 minuten kreeg ik bevestiging van annulering en creditatie. Super!

Helaas dus deze keer niet geslaagd, maar de afhandeling van Wieleroutfits was prima! Mocht ik weer wat kleding nodig hebben, dan zal ik zeker weer hun aanbod bekijken. Goed gevoel aan over gehouden, in ieder geval.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 16 nov 2015 16:41
door razenderoeland
Frank schreef:
nijkie schreef:
Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.

Het is 15km heen en 15 km terug, das voor mij anders dan naast-de-deur.


Alles wat je redelijkerwijs met de fiets kunt fietsen binnen redelijke tijd is volgens mij naast de deur. Zeker als je in plaats van de fiets de auto pakt.

Re: Ervaring webshop"s

Geplaatst: 16 nov 2015 17:02
door fietser1972
daniel1975 schreef:B2B vind ik geen lol meer aan. Scherpe prijzen zie ik er niet meer en het assortiment is zwaar vercommercialiseerd. Kom er niet vaak meer, alleen voor het hoognodige wat ik snel nodig heb.
Kennelijk vinden meer mensen dat. Ze zijn gestopt met de webshop.

Afbeelding

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 16 nov 2015 17:13
door Zorro
monsieurpinot schreef:+1 volgens mij heeft Mantel hier juist heel veel moeite gedaan (Ze hadden ook kunnen zeggen: jij hebt geen bon: pech!)
Raar want als je inlogt bij Matel dan kan ik tot in 2013 de facturen opvragen. Dus hoezo geen factuur hebben?

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 16 nov 2015 19:33
door Focus
Ik ben wel een Mantel fan maar het is jammer dat winkel en webshop strikt gescheiden zijn. Aankopen in de winkel kun je niet koppelen aan je web account maar ook even iets terugbrengen wat online is gekocht kan niet zonder dat deze eerst is aangemeld in de webshop.

Administratief misschien wel verklaarbaar maar het zou een stuk prettiger zijn.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 16 nov 2015 20:06
door Zorro
Ah, ik had niet begrepen dat het direct in de winkel gekocht was.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 16 nov 2015 20:25
door ProTon
Ook hier veel gekocht bij Mantel en zeer tevreden over de snelle service.
Wat mij wel opviel is dat een gekochte helm (Giro Savant MIPS) op 24-09-2015 voor €79,95 nu 16-11-2015 ineens €107,95 kost :shock:

Dat is dan wel weer een minpuntje.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 17 nov 2015 11:46
door mrcl
Uhm, je hebt 'm bijna drie tientjes goedkoper dan 'ie nu is toch? Lijkt me een pluspuntje, haha.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 17 nov 2015 18:18
door ProTon
mrcl schreef:Uhm, je hebt 'm bijna drie tientjes goedkoper dan 'ie nu is toch? Lijkt me een pluspuntje, haha.
Ik bedoel met het minpuntje dat die helm in korte tijd bijna 3 tientjes duurder is geworden, en dat valt me dan weer tegen van Mantel :dislike: