Venge Expert, Pro of S-Workes, wie heeft hem (Ervaringen)?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat dacht ik ook al. Ding lijkt gewoon te klein.
En de hoek van zijn ellebogen is ook niet bepaald een schoolvoorbeeld op het opzetstuurtje.....
En de hoek van zijn ellebogen is ook niet bepaald een schoolvoorbeeld op het opzetstuurtje.....
Less is bore
- Jaap Telder
- Forum-lid
En een verkeerde outfit bij de fiets
Hij rijdt op de verkeerde fiets, daar hoort een BMC bij.
Hij rijdt op de verkeerde fiets, daar hoort een BMC bij.
-
- Forum-lid HC
Ik vind de speci,s best mooi frames, maar ze zijn erg gevoelig voor afstelling, met 2cm spacers wordt het al een mindere fiets worden wat bij andere merken lang niet zo is. Zal door de gebogen bovenbuis komen, maar fraai zijn ze zonder spacers.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Dit is natuurlijk ook gewoon een wegfiets met opzetstuur, geen tt bike.
-
- Forum-lid
Ik rijd met 2,5 cm spacers nergens last fiets stuurt prima. S works venge
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Stuurt ook prima alleen bedoelen ze het uiterlijk. Heb je toevallig foto's van je Venge?
Als uitbollend voetballer kocht ik een paar jaar geleden mijn eerste fiets, intussen al een paar keer verkocht en terug iets anders gekocht (soms occasie) en rijd nu met een Venge Sram Red (vorige waren Eddy Merckx EMX-1, Campagnola en Ridley Noah ISP Sram Red).
De Venge is de allerbeste fiets waar ik mee reed. Stijf, maar toch comfortabel en vooral...de vorm en kleuren staan me echt aan. Daardoor geef ik hem ook subjectief het voordeel van alle twijfel.
Intussen heb ik er wel terug zwarte lagere velgen opstaan zonder enige bestikkering.
De Venge is de allerbeste fiets waar ik mee reed. Stijf, maar toch comfortabel en vooral...de vorm en kleuren staan me echt aan. Daardoor geef ik hem ook subjectief het voordeel van alle twijfel.
Intussen heb ik er wel terug zwarte lagere velgen opstaan zonder enige bestikkering.
-
- Forum-lid
Ja dat wel maar wet bij god niet hoe ik ze erop krijgStuntman Mike schreef:Stuurt ook prima alleen bedoelen ze het uiterlijk. Heb je toevallig foto's van je Venge?
- Wiliertoerist
- Forum-lid