Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

[Poll] Benenscheerdilemma

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 16 aug 2012 19:05

girlinred schreef:
superrose schreef:
weet ik maar ik vond het wel een leuke open deur ;)
Ik schrijf al over fietsen, ik fiets zelf, veel mensen praten met me over fietsen, als ik dan 's avonds thuis nog een fiets meneer heb...... oef!
Soms ben ik lekker op vrijdagavond in de stad, begint er een meneer tegen me te praten over fietsen en dat terwijl ik juist mijn hoofd probeer te verzetten van al dat fietsgerelateerde waar ik de hele dag over geschreven heb.
Maar samen zwemmen of schaatsen met een leuke jongen vind ik wel heel leuk.
Denk dat je het een beetje zwart-wit ziet. Wij fietsen beiden heel veel, ik beschouw dat wel als een heel groot voordeel. Zeker met een hobby die minimaal 10u per week kost, is het verdomd handig als je partner diezelfde hobby heeft. En ik moet er niet aan denken om de hele vakantie op het strand te liggen, niets zo mooi als samen door de bergen toeren of een weekendje in Limburg te fietsen. Samen genieten van een fantastisch uitzicht, mooi toch. Maar verder gaat het bij ons maar erg weinig over fietsen, natuurlijk leeft het hier, maar het is niet gespreksonderwerp nummer 1.

En om ontopic te blijven, geschoren benen is een must :mrgreen:
Helemaal mee eens, ik ben blij dat mijn vriendinnetje ook fietst, je kunt heel veel samen delen op de fiets, en naast de fiets gaat het nauwelijks over fietsen.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

arend71
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 mar 2012 14:19

arend71 18 aug 2012 21:08

arend71 schreef:Ik heb een tijdje mijn linker been geschoren om te kijken of het de haargroei beïnvloedt. Neen. Dat gescheer is raar als er geen praktisch argument bij past (massage). Punt. Echter; er zijn koersbenen die kunnen schitteren in all hun geoliede glorie. Het gaat dan vaak om oude mannen aan wier benen je kilometers kunt aflezen. Voor deze categorie maak ik graag een uitzondering; echte schoonheid mag gekend.
Geschoren benen moet je verdienen.

Gebruikersavatar
bmwpower
Forum-lid
Berichten: 598
Lid geworden op: 28 apr 2011 17:34
Locatie: Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar bmwpower 19 aug 2012 10:56

Na twee weken Italië met flink wat tijd aan t zwembad is t me wel opgevallen dat het hier heel normaal is om je benen te scheren als man. En niet alleen je benen, het liefst ontharen ze zich helemaal. Behalve hun oksels tot ongenoegen van mijn vriendin en haar vriendin.. Zo leer je nog eens wat..
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5512
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 19 aug 2012 13:43

oksels is ook veel te lastig en het jeukt.... niet aan beginnen evenals het volledig ontharen van de schaamstreek bij mannen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
bmwpower
Forum-lid
Berichten: 598
Lid geworden op: 28 apr 2011 17:34
Locatie: Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar bmwpower 19 aug 2012 18:42

thestudent schreef:oksels is ook veel te lastig en het jeukt.... niet aan beginnen evenals het volledig ontharen van de schaamstreek bij mannen.
Lastig en jeuk? Totaal geen last van.. Ik trim mn oksels, 2 min werk per week. Wel een stuk frisser ivm minder snel zweten ed imo.
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 20 aug 2012 11:16

Passend bij het weer, het uitsmeren van zonnebrand is een stuk makkelijker op lekker gladde beentjes. :lol:
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 20 aug 2012 11:41

Michel Boogerd scheert zijn benen ook niet meer...
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5001
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 20 aug 2012 12:26

mrcoffee schreef:Michel Boogerd scheert zijn benen ook niet meer...
... wat scheert hij dan nog meer niet... :mrgreen:

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 05 mar 2013 14:59

Het is lente dus de vraag komt weer op http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/2 ... heren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
What makes the boat go faster?

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 05 mar 2013 15:22

Vooruit dan.
Gistermorgen nog gesneden met het scheren. Van de kin dan.
Nu nog minder ver en vaak gaan fietsen, een bel kopen en een grotere zadeltas.
Een bierbuik heb ik al.
Ik hoor er weer helemaal bij. :mrgreen:
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16740
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 05 mar 2013 16:28

farelli schreef:Vooruit dan.
Gistermorgen nog gesneden met het scheren. Van de kin dan.
Nu nog minder ver en vaak gaan fietsen, een bel kopen en een grotere zadeltas.
Een bierbuik heb ik al.
Ik hoor er weer helemaal bij. :mrgreen:
Ik heb sinds kort ook een rugzak onder het zadel:
Afbeelding
Maar ja dat is op de winterfiets en mijn stelling is dat een winterfiets geld moet besparen en niet kosten en dit lelijke onding lag nog ergens in de schuur te slingeren (zat op een fiets die ik ooit gekocht en weer verkocht heb).
De obligate bierbuik heb ik nog niet ondanks dat mijn vrouw op een brouwerij werkt. 8-)
En de benen zijn niet geschoren.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9106
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 05 mar 2013 16:41

hmmm. lastig dit jaar.
Thijs schreef:Geschoren benen moet je eigenlijk verdienen. Het is een beloning als je de grens tussen pannenkoek en wielrenner bent overschreden.
Aangezien ik op het wielerspectrum steeds meer van vrij hard fietsende recreant/prutskoersjesrijder naar pannekoek aan het opschuiven ben weet ik niet of ik mijn gladde benen nog wel verdien.

Maar zo'n harige bos ziet er ook niet uit.
Hele zomer in lange broek dan maar?

Gelukkig staat er verderop:
Thijs schreef:Wanneer genoeg genoeg is, mag je overigens volledig zelf bepalen.
dus toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie