GIRO ! !
Hmmm, het gaat nu erg hard. Basso rijdt een strak tempo en binnen no-time is bijna iedereen gezien....
Ze zitten met elkaar gevangen.... Ik geef Hesjedahl een goeie kans in de afdaling.
En Kreuzinger op 10 minuten achterstand op de Giau....... Sodeju zeg
-edit:
Scarponi nu al de morele winnaar!
En Kreuzinger op 10 minuten achterstand op de Giau....... Sodeju zeg
-edit:
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Morele winnaar omdat ie er vlak onder de top wordt afgereden en in de afdaling nog net weet aan te sluiten?mrcoffee schreef:
-edit:
Volgens mij moet ie nog 1.36 goedmaken en nog wat voorsprong pakken voor de tijdrit.
Rodriguez en Hesjedal lijken me de enige winnaars vandaag.
Gazelle Team TVM \'99
- daniel1975
- Forum-lid HC
Saai is een groot woord, maar echt spetterend was het niet. De giro pakt mij dit jaar niet zoals de afgelopen jaren.
Less is bore
Ik ben vanochtend bewust extra vroeg begonnen met werken, zodat ik in ieder geval de finale nog zou kunnen zien. Een beetje een tegenvaller was het wel, hoewel dat natuurlijk ook komt doordat een rit met de Passo Giau de verwachtingen wel erg opklopt. Nu maar kijken wat vrijdag en zaterdag brengen...
Het was weer het oude liedje. De profs zijn alleen aan het sparen, sparen en nog eens sparen. Het wordt tijd dat ze zich weer gaan volstoppen met weetikveelwat, want daar wordt het tenminste leuker van. Graag weer een Monsieur 60% !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom was het de voorgaande paar jaar dan WEL leuk? Wat is er nu anders?
Less is bore
o.a. het duel tussen Menchov en Di Luca (over volproppen met weetikveelwat gesproken). Maar de zeges van Contador waren ook weinig enerverend. 2010 was ook spannend (Basso moest er hard voor knokken)daniel1975 schreef:Waarom was het de voorgaande paar jaar dan WEL leuk? Wat is er nu anders?
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 23 mei 2012 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Volgens mij was dit toch topsport hoor vandaag! Ik vond het leuk ... heel deze Giro trouwens! en over dat volstoppen.... we gaan hier toch niet naïef beginnen doenhavana schreef:Het was weer het oude liedje. De profs zijn alleen aan het sparen, sparen en nog eens sparen. Het wordt tijd dat ze zich weer gaan volstoppen met weetikveelwat, want daar wordt het tenminste leuker van. Graag weer een Monsieur 60% !!!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
Tja, je kan van Riccò zeggen wat je wil, maar hij maakte er wèl een boeiender kijkstuk van!
Laatst gewijzigd door dario op 23 mei 2012 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)