Ik ook niet en het was in de rechter knieholte van de week ineens raakt
Processierups
Ik geloof echt wel dat hij er komt, maar om hem als docent Frans een voldoende te moeten geven omdat hij wel goed is in iets anders gaat wel erg ver. En je zakt niet zomaar voor één onvoldoende vak.Philippos schreef: ↑24 jun 2020 12:04Goed bedacht van die jongen. VWO leerling, zakken voor Frans. Met zo'n ondernemende geest en goede ideeën, zou ik als docent zijnde mezelf achter de oren krabben dat ik hem heb laten zakken. Die komt er wel.havana schreef: ↑22 jun 2020 13:10 Dit is wel heel cool
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/206125 ... erups.html
De behandeling met tape moet je ook direct na je rit doen. Dat heeft geen zin meer als de bultjes er al zijn.Hanz Bé schreef: ↑24 jun 2020 12:05 Ik had tot gister geen last. Maar.... gister een lekkere gravel rit gedaan. Weinig rood-witte linten gezien. Toch gisteravond een explosie van jeuk, bulten etc. Met name achterkant van de benen, knieholtes. En armen, binnenzijde ellebogen.
Behandeling met tape had dus geen effect. Aloë Vera geeft korte verbetering.
Wordt een jeukerige zomer, ben ik bang.
Ik deed het "in between". Dus (te laat) na het fietsen, en voor de jeuk echt losbarste. Zeg maar, toen de eerste tekenen van jeuk begonnen....... Maar inderdaad, te laat
Dus alles wat bloot was met plakband vol plakken? Welk plakband gebruik je daar voor? Kan me voorstellen dat het een beetje goed plakkend moet zijn.
Hoeveel rollen gebruik je dan? Als je nog geen jeuk hebt weet je ook niet waar het zit.
Hoeveel rollen gebruik je dan? Als je nog geen jeuk hebt weet je ook niet waar het zit.
Van die kleding pluizenrollers schijnen ook te werken.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
-
- Forum-lid HC
Vond deze wel leuk onderweg vandaag.
Of topic. Mooie fiets YPUH.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik pak ook iedere (gravel) rit weer nieuwe plekken mee: bij met name hals, polsen en knieholtes is het bal. Vooral klote dat het zo lang aanhoudt. Laten we het maar het nieuwe normaal gaan noemen......
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Het is nu tijd dat het OMT overschakeld op de processierups pandemie die NL nu beheerst.
En met adequate maatregelen komt om ons en anderen die ellende te besparen.
Zit weer helemaal van onder tot boven onder.
Ook onder de kleding .
En met adequate maatregelen komt om ons en anderen die ellende te besparen.
Zit weer helemaal van onder tot boven onder.
Ook onder de kleding .
...