Het veldrijden 2012/2013
-
- Forum-lid
Voor het eerst sinds tijden geen Belg op het podium, dat steekt!
Nou, als Belg zijnde, dat valt wel mee hoor. Had liever Lars zien winnen. Lars is toch een constantere waarde dan die Bina, die net nu komt bovendrijven omdat de weersituatie zo herkenbaar is voor hem. Maar Lars die zal de komende jaren nog genoeg de podiums sieren.walterg schreef:Voor het eerst sinds tijden geen Belg op het podium, dat steekt!
-
- Forum-lid HC
Lars is een goede gozer, technische zeer bekwaam, verspeelt weinig energie.lugosi schreef:Nou, als Belg zijnde, dat valt wel mee hoor. Had liever Lars zien winnen. Lars is toch een constantere waarde dan die Bina, die net nu komt bovendrijven omdat de weersituatie zo herkenbaar is voor hem. Maar Lars die zal de komende jaren nog genoeg de podiums sieren.walterg schreef:Voor het eerst sinds tijden geen Belg op het podium, dat steekt!
Houd de snelheid heel mooi in zijn fiets.
Alleen een cursus inhalen wellicht. Doe dat nou niet buitenom, dan weet je zeker dat je een keer het haasje bent, zeker zo vroeg in de wedstrijd wacht dan een bocht.
Zeg, moesten we niet iemand een PB'tje sturen bij een volledig niet Vlaams podium? Daniel1975 misschien?
Nee, het was Timo: zal het meteen doen.
Nee, het was Timo: zal het meteen doen.
timo2.0 schreef:Kan iemand mij even een pb sturen als een buitenlander (dat wil zeggen geen Vlaming) een koers weet te winnen? Tot die tijd is het veldrijden voor mij namelijk te saai voor woorden.
Sterker nog, een niet-Vlaamse winnaar was al voldoende voor een pb'tje (waarvoor dank, overigens). Nu maar hopen dat het geen zwaluw was.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Het parcours van het WK veldrijden volgend weekend in Louisville.
Hmm... vrij weinig natuurlijke obstakels, vrij veel (erg) smalle passages en behoorlijk wat snelle recht toe recht aan stroken. Dat wordt snel naar voren knokken voor de snelle mannen en dan een sprint van een uur. Techniek komt hier, bij een droog parcours, op de tweede plaats zo te zien...walterg schreef:Het parcours van het WK veldrijden volgend weekend in Louisville.
Do not CROSS the road!
-
- Forum-lid
Dan is het weer de bepalende factor.
't zal wel zoals ieder jaar zijn: het heleseizoen is het cross en op het WK maken ze er een voor 85% wegwedstrijd af, en dan is iedereen verwonderd dat Nys nog meer één keer WK is geworden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.