Baanclinic 2010 Zondag 19 December
-
- Forum-lid
Iedereen veel plezier vandaag! En ja, het is hoog in de bochten..
-
- Forum-lid
Ja, veel plezier mensen!
Ik ga zo weer even lekker het bos in. Heb ik tenminste ook twee dagen lol gehad van de sneeuw voor ik maandag weer in de file ga staan.
Ik ga zo weer even lekker het bos in. Heb ik tenminste ook twee dagen lol gehad van de sneeuw voor ik maandag weer in de file ga staan.
[quote="arjan916"]Zoals het er naar uitziet kom ik samen met fietsmaat Sander opdraven, tenzij we hier helemaal insneeuwen...
We hebben er volop zin in, eens iets nieuws doen met een fiets
Zijn dus absolute beginnelingen.[/quote]
Vanacht is er nogal wat wit poeder uit de lucht mogen dwarrelen en heeft me hier bijna geisoleerd...
Er ligt op sommige stukken in m'n tuin tot zo'n 45cm, wij zullen dus niet naar A'dam afreizen.
Enorm balen, maar ik denk niet dat het slim is om de weg op te gaan, helaas.
Dus mochten er nog mensen zijn die extra liefhebbers willen meenemen, er een plekkie vrij.
Mocht het plekkie niet worden opgevuld, ik zal het gewoon betalen.
Heel veel plezier voor degene die wel gaan, ik ben benieuwd naar de foto's.
We hebben er volop zin in, eens iets nieuws doen met een fiets
Zijn dus absolute beginnelingen.[/quote]
Vanacht is er nogal wat wit poeder uit de lucht mogen dwarrelen en heeft me hier bijna geisoleerd...
Er ligt op sommige stukken in m'n tuin tot zo'n 45cm, wij zullen dus niet naar A'dam afreizen.
Enorm balen, maar ik denk niet dat het slim is om de weg op te gaan, helaas.
Dus mochten er nog mensen zijn die extra liefhebbers willen meenemen, er een plekkie vrij.
Mocht het plekkie niet worden opgevuld, ik zal het gewoon betalen.
Heel veel plezier voor degene die wel gaan, ik ben benieuwd naar de foto's.
-
- Forum-lid
Ik heb hier een do0dzieke vrouw (buikgriep) en die wil toch dat ik naar Amsterdam ga, lief he! of verdacht .
volgens mij is de ring goed te berijden .
altijd nog starten om half 2 toch?
volgens mij is de ring goed te berijden .
altijd nog starten om half 2 toch?
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Heren, ik rijd misschien even langs om hallo te zeggen, ben toch in de buurt met de crosser.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Jammer maar begrijpelijk dat sommige mensen niet kunnen komen.
Ik heb nog niets gehoord van het Velodrome of Carolien mbt het niet doorgaan van de clinic.
Hou dit topic in de gaten en kijk nog even voordat je afreist, ik ga in ieder geval gewoon die kant op en zie wel wie er uiteindelijk hebben kunnen komen.
Voor wie thuis moet blijven, veel plezier in de sneeuw!
Ik heb nog niets gehoord van het Velodrome of Carolien mbt het niet doorgaan van de clinic.
Hou dit topic in de gaten en kijk nog even voordat je afreist, ik ga in ieder geval gewoon die kant op en zie wel wie er uiteindelijk hebben kunnen komen.
Voor wie thuis moet blijven, veel plezier in de sneeuw!
"Try not. Do or do not......there is no try"