Giro 2016
Inderdaad. Wie zegt dan dat dat mag?
Over jetlag. Ik ben ooit eens in Amerika geweest en ik had na aankomst eigenlijk geen last van jetlag. De terugreis echter...daar ben ik een halve week brak van geweest.
Als mijn broer naar Suriname gaat dan leeft hij daar gewoon vroeger. Hij gaat dus naar bed en staat op op dezelfde tijden dat hij hier zou doen maar daar is het dan 6 uur vroeger ofzo, wat eigenlijk wel lekker is omdat het dan minder heet is.
Over jetlag. Ik ben ooit eens in Amerika geweest en ik had na aankomst eigenlijk geen last van jetlag. De terugreis echter...daar ben ik een halve week brak van geweest.
Als mijn broer naar Suriname gaat dan leeft hij daar gewoon vroeger. Hij gaat dus naar bed en staat op op dezelfde tijden dat hij hier zou doen maar daar is het dan 6 uur vroeger ofzo, wat eigenlijk wel lekker is omdat het dan minder heet is.
Veni. Vidi. Fietsie.
Mij is altijd verteld (op dit forum) dat er op een Italiaanse fiets sowieso geen Shimano mag. Er schijnen echter mensen te zijn die hier een andere kijk op hebben, en vreemd genoeg zijn veel Italiaanse fietsen ook gewoon standaard te koop met een Shimano (of zelfs SRAM) groepset. Waar gaat het heen...Karl66 schreef:Volgens mij is dan eerder de vraag: "Hoe kom je überhaupt op het idee dat Shimano op een Bianchi mag"?
Als dat allemaal (Bianchi-Shimano, Japa-Giro) mag zie ik in mijn kookhobby ook wel mogelijkheden:
Shusi-bolognese
linguine-Yakitori
Volgens mij was daar een mooi woord voor
Jetlag is voor veel mensen ook wel een mooi dingetje om interessant te doen.
Renners leven al een raar ritme en zijn gewend om te rusten zodra het KAN en niet direct wat er op de klok staat.
Ik vind Giro/Tour/Vuelta start buiten het land sowieso flauwekul maar ik ben ook wel van het loket gekke dingen en veranderen dus ik zeg: DOEN!
Shusi-bolognese
linguine-Yakitori
Volgens mij was daar een mooi woord voor
Jetlag is voor veel mensen ook wel een mooi dingetje om interessant te doen.
Renners leven al een raar ritme en zijn gewend om te rusten zodra het KAN en niet direct wat er op de klok staat.
Ik vind Giro/Tour/Vuelta start buiten het land sowieso flauwekul maar ik ben ook wel van het loket gekke dingen en veranderen dus ik zeg: DOEN!
Om het simpele geografische feit dat de Giro een Ronde van Italië is - zoals de naam al doet vermoeden -, en niet van Japan? (of ben ik nu ouderwets?)Gastheerg schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom er wel Shimano op een Bianchi mag maar de Giro niet in Japan kan starten
En inderdaad: hoe kom je er trouwens bij dat Shimano op een Bianchi mag?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
En wat moest Arashiro op een Colnago met Campagnolo?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd naar Nibali? Zijn voorjaar was niet overtuigend; goed gepiekt of tegenvaller?
Less is bore
Daarnaast zit het niet lekker in die ploeg. In de Italiaanse pers bijna dagelijks aandacht dat hij voor een andere ploeg gaat kiezen. Lijkt mij een onhandige discussie als je topprestaties moet leveren.
Hij heeft wel een aantal mannen erbij die volgens mij wel echt bij zijn entourage horen, dus ik denk dat het binnen de groep renners in de Giro wel snor zit en dat dat een goede prestatie niet in de weg zal zitten. Verder vond ik hem en zijn ploeg de afgelopen dagen attent rijden, in hoeverre dat een goede vorm betekent zal inderdaad moeten blijken.
Ik hoop vandaag natuurlijk op Dumoulin, ook omdat hij eergisteren al voor de etappe ging en hij zelf heeft aangegeven dat zijn piek in de eerste 2 weken van de ronde ligt.
Ik hoop vandaag natuurlijk op Dumoulin, ook omdat hij eergisteren al voor de etappe ging en hij zelf heeft aangegeven dat zijn piek in de eerste 2 weken van de ronde ligt.
Bianchi is een Zweeds merk en wordt in het verre oosten geproduceerd, een soort Ikea fiets dus. Daar hoort geen Campa op maar Microshift of Shimano 2300, iets wat snel kapot gaat in ieder gevalGastheerg schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom er wel Shimano op een Bianchi mag maar de Giro niet in Japan kan starten
Campagnolo Ultra Dork