Bikemotion 2010
[quote="mensma"][quote="SuperGrover1"]@guido erg fraaie sets heb je gemaakt, chapeau!
@mensma, je bestand unrarren geeft aan dat het beschadigd is...
@mezelf, ga nu eens naar bed !![/quote]
Dan is er iets met jouw computer, heb hem op m'n desktop en iPad getest na te hebben gedownload van rapidshare en werkt prima...[/quote]
Ik krijg dezelfde foutmelding.
@mensma, je bestand unrarren geeft aan dat het beschadigd is...
@mezelf, ga nu eens naar bed !![/quote]
Dan is er iets met jouw computer, heb hem op m'n desktop en iPad getest na te hebben gedownload van rapidshare en werkt prima...[/quote]
Ik krijg dezelfde foutmelding.
Ben in de drukte helemaal vergeten om de prijslijsten van Campa en Miche mee te nemen van de beurs.
Is er iemand die mij daar in digitale vorm (scans / pdf) aan kan helpen voor mijn blog?
Ben bezig met het updaten van de prijsinfo en daar mag zeker Campa natuurlijk niet ontbreken.
Je kunt een en ander mailen naar: gvda@gmx.net
Alvast bedankt voor de moeite!
Ciao, Guido
Is er iemand die mij daar in digitale vorm (scans / pdf) aan kan helpen voor mijn blog?
Ben bezig met het updaten van de prijsinfo en daar mag zeker Campa natuurlijk niet ontbreken.
Je kunt een en ander mailen naar: gvda@gmx.net
Alvast bedankt voor de moeite!
Ciao, Guido
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
Even een vraagje, hoe lang duurt het ongeveer voordat de 2011 componenten beschikbaar zullen zijn op de markt?
Bij de Deda stand heb ik namelijk een stuur en stuurpen gespot die ik graag zou willen aangschaffen. Helaas heb ik ze op het net nog niet gevonden.
Bij de Deda stand heb ik namelijk een stuur en stuurpen gespot die ik graag zou willen aangschaffen. Helaas heb ik ze op het net nog niet gevonden.
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@gvda, bespaar je de moeite van de Campa adviesprijzen, die hebben niets met de werkelijk verkoopprijs te maken.
@joseph, dat verschilt van merk tot merk. Sommige 2011 modellen/producten worden al maanden uitgeleverd, terwijl je voor anderen moet wachten tot voorjaar 2011 (dit is meer uitzondering dan regel, als het zolang duurt is er meestal wat mis gegaan/geweest).
@joseph, dat verschilt van merk tot merk. Sommige 2011 modellen/producten worden al maanden uitgeleverd, terwijl je voor anderen moet wachten tot voorjaar 2011 (dit is meer uitzondering dan regel, als het zolang duurt is er meestal wat mis gegaan/geweest).
-
- Forum-lid
Wat me opgevallen is dat in de stands waar sturen te zien zijn, deze altijd zo geplaatst zijn dat je ze niet op de normale wijze vast kunt houden.
Ik zou zeggen, draai de getoonde sturen om en plaats ze op een zodanige hoogte dat men er even lekker in kan hangen om even het gevoel te kunnen krijgen.
Wat me op de volgende vraag brengt: op basis van welke criteria kiezen jullie een nieuw stuur?
Groet, Joop
Ik zou zeggen, draai de getoonde sturen om en plaats ze op een zodanige hoogte dat men er even lekker in kan hangen om even het gevoel te kunnen krijgen.
Wat me op de volgende vraag brengt: op basis van welke criteria kiezen jullie een nieuw stuur?
Groet, Joop
-
- Forum-lid HC
1 Prijs
2 Doel (Race of Toer gebruik)
3 Wat jezelf prettig vind (Compact, Ergo of traditioneel)
Er zijn tegenwoordig zoveel stuurvormen op de markt, gewoon kijken wat je het beste bevalt, gewoon door veel sturen beet te pakken!
2 Doel (Race of Toer gebruik)
3 Wat jezelf prettig vind (Compact, Ergo of traditioneel)
Er zijn tegenwoordig zoveel stuurvormen op de markt, gewoon kijken wat je het beste bevalt, gewoon door veel sturen beet te pakken!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
...en om het Bikemotion verhaal compleet te maken heb ik ook alle prijslijsten van 2011 voor in Nederland verkrijgbare Italiaanse racefietsmerken online gezet. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Saluti, Guido
Saluti, Guido
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik ben net terug... tja het waren fietsen heh. Een beetje weinig tijd gehad om alles te zien, dat was wel jammer. Wel drie forummers gespot, leuk om die even te zien
Gedaan waarvoor ik kwam, maar eigenlijk merk ik dat ik liever op een fiets zit dan dat ik ernaar kijk.
Gedaan waarvoor ik kwam, maar eigenlijk merk ik dat ik liever op een fiets zit dan dat ik ernaar kijk.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
[quote="superrose"]maar eigenlijk merk ik dat ik liever op een fiets zit dan dat ik ernaar kijk.[/quote]
Ja, dat heb ik eigenlijk ook. Maar toch leuk, zo één keer per jaar.
Ja, dat heb ik eigenlijk ook. Maar toch leuk, zo één keer per jaar.
tja, het blijft lastig.
ik dacht ik ga eens een beetje kijken of een 29er wat is.
maar alle fietsen staan op een verhoging dus je hebt totaal geen idee hoe groot
zo'n fiets nou echts wanneer die naast je zou staan.
had beter kunnen gaan fietsen...
ik dacht ik ga eens een beetje kijken of een 29er wat is.
maar alle fietsen staan op een verhoging dus je hebt totaal geen idee hoe groot
zo'n fiets nou echts wanneer die naast je zou staan.
had beter kunnen gaan fietsen...
.................