"De Avondetappe" 2014
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat kittel en Shimano/Giant op dit moment redelijk tot elkaar zijn veroordeeld. Niet elke ploeg is bereid om een sprint trein te formeren en diegene diegene die dat wel willen (Quickstep/Lotto en nog wat ploegen ) zijn voorzien. Alles hang van Kittel zelf af ga je voor het grote geld of voor je waarde op de lange termijn (hoeveelheid overwinningen = marktwaarde) en als hij voor veel geld in een ploeg zonder goede trein belandt zal hij op hele goede dagen wellicht nog steeds winnen maar het aantal loopt terug dus gaat dat weer ten koste van zijn marktwaarde.... keuzes keuzes.
Mensen, mensen, mensen... Kneus Jeroen Stekelenburg interviewt Gallopin in het ENGELS.
Je stuurt een verslaggever naar de Tour de France en die spreekt geen Frans.
Ga je schamen daar bij de NOS.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
???mrcoffee schreef:Mensen, mensen, mensen... Kneus Jeroen Stekelenburg interviewt Gallopin in het ENGELS.
Voor de kijker is het wel zo handig, en als Gallopin ook nog eens goed engels kan ( voor een fransman ) zie ik het probleem niet ?
Ik vind het echt belachelijk dat je een verslaggever naar Frankrijk stuurt die geen Frans spreekt. Jij vindt het handig voor de kijker, maar persoonlijk vind ik het absolute vervlakking.ted038 schreef:???mrcoffee schreef:Mensen, mensen, mensen... Kneus Jeroen Stekelenburg interviewt Gallopin in het ENGELS.
Voor de kijker is het wel zo handig, en als Gallopin ook nog eens goed engels kan ( voor een fransman ) zie ik het probleem niet ?
Nu spreekt Gallopin Engels, maar hoeveel andere Franse renners spreken verstaanbaar Engels? Dus feitelijk zijn alles Engels sprekende renners interessant voor Jeroen Stekelenburg....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zie het anders: hoeveel Franse renners zijn er interessant naast Gallopin?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Idd, hij zei nog: We hoeven het niet in het frans te doen, want vanwege zijn periode bij radioshack kan het in het Engles.
Wel een beetje opletten dus!!
"Daar gaan we het verder niet over hebben vanavond, dat ligt in het verleden":
http://www.speld.nl/2011/07/01/mart-sme ... o-gebruik/
http://www.speld.nl/2011/07/01/mart-sme ... o-gebruik/
Als hij ook gewoon fatsoenlijk Frans kan spreken is mijn irritatie natuurlijk onterecht en zal ik hem mijn excuses aanbiedenjapiecarbon schreef:Idd, hij zei nog: We hoeven het niet in het frans te doen, want vanwege zijn periode bij radioshack kan het in het Engles.
Onze Zuiderburen kunnen overigens de meeste renners wel in hun eigen taal aanspreken en daar heb ik wel respect voor. Ik vind dat wel respectvol.
Wellicht wilde Gallopin inderdaad wel heel graag in het Engels spreken om niet als typische fransoos over te komen. Daar had ik zo nog niet aan gedacht geef ik toe, zo atypisch Frans
-
- Forum-lid HC
Als hij geen aardige gozer was kreeg hij ook niet zo een leuke vriendin mee.sjoerdth schreef: Gallopin kwam trouwens over als een aardige gozer...