Vuelta 2015
Ik heb er 4 jaar heen gereden voor mijn werk tis echt gaaf daar rijden vooral naar la rabassa gaat rechts af loodrecht omhoog de 1ste kilometer.
Wie wint de rit morgen ik gok op Quintana.
Wie wint de rit morgen ik gok op Quintana.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- PurpleDolphin
- Forum-lid
Is er iemand die me kan linken naar één of meerdere goede bronnen voor journalistieke verslagen, live interviews e.d. over de Vuelta? De NOS is echt om te janken wat betreft berichtgeving en actualiteit over deze ronde.
Verder ook zeer benieuwd naar morgen, de technische analyse op de front page ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Verder ook zeer benieuwd naar morgen, de technische analyse op de front page ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
- Supergrover
- Forum-lid HC
steephill.tvPurpleDolphin schreef:Is er iemand die me kan linken naar één of meerdere goede bronnen voor journalistieke verslagen, live interviews e.d. over de Vuelta? De NOS is echt om te janken wat betreft berichtgeving en actualiteit over deze ronde.
wo 02 sep 2015, 08:37
Dumoulin wil oogsten in Vuelta
Van onze Telesportredactie
„De top-drie in een grote ronde is een van de mooiste dingen die je als wielrenner kunt bereiken", aldus Vuelta-leider Tom Dumoulin.
"Van de Ronde van Zwitserland heb ik in de aanloop naar de Tour geleerd dat je dingen moet pakken wanneer ze binnen je bereik liggen. Je weet nooit wat de volgende wedstrijd brengt. Kijk maar naar mijn val in de Tour. Dan had ik deze zomer dus niks gehad. Daarom wil ik hier in de Vuelta ook oogsten en niet alleen maar koersen ter voorbereiding op het WK in Richmond.”
Deze Vuelta is voor de Maastrichtenaar sowieso al een bijzonder leervolle ontdekkingstocht geweest. „Ik heb hier dingen laten zien waarvan ik een week geleden niet wist dat ik daartoe in staat was. Deze Vuelta opent voor mij deuren naar nieuwe mogelijkheden. Dit is heel hoopvol richting de toekomst. Al weet ik echt nog niet wat die toekomst me gaat brengen. Natuurlijk is het mooi om me te ontwikkelen tot een goede klassementsrenner. Dat ambieer ik, maar dat moet niet ten koste van alles gaan. Zo wil ik niet op mijn tijdritten inleveren om beter te kunnen klimmen. Maar, laat ik eerst de bergen in Andorra eens overleven…”
Dumoulin wil oogsten in Vuelta
Van onze Telesportredactie
„De top-drie in een grote ronde is een van de mooiste dingen die je als wielrenner kunt bereiken", aldus Vuelta-leider Tom Dumoulin.
"Van de Ronde van Zwitserland heb ik in de aanloop naar de Tour geleerd dat je dingen moet pakken wanneer ze binnen je bereik liggen. Je weet nooit wat de volgende wedstrijd brengt. Kijk maar naar mijn val in de Tour. Dan had ik deze zomer dus niks gehad. Daarom wil ik hier in de Vuelta ook oogsten en niet alleen maar koersen ter voorbereiding op het WK in Richmond.”
Deze Vuelta is voor de Maastrichtenaar sowieso al een bijzonder leervolle ontdekkingstocht geweest. „Ik heb hier dingen laten zien waarvan ik een week geleden niet wist dat ik daartoe in staat was. Deze Vuelta opent voor mij deuren naar nieuwe mogelijkheden. Dit is heel hoopvol richting de toekomst. Al weet ik echt nog niet wat die toekomst me gaat brengen. Natuurlijk is het mooi om me te ontwikkelen tot een goede klassementsrenner. Dat ambieer ik, maar dat moet niet ten koste van alles gaan. Zo wil ik niet op mijn tijdritten inleveren om beter te kunnen klimmen. Maar, laat ik eerst de bergen in Andorra eens overleven…”
Verstandige kerel die Dumoulin! Ik gun hem vandaag al het beste.... pff wat een etappe gaat het worden vandaag met 5000+ hoogtemeters :O
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
5000 hoogtemeters is nog wel te overzien. Zeker voor een prof. Maar in zo'n extreem korte ritmrcoffee schreef:Verstandige kerel die Dumoulin! Ik gun hem vandaag al het beste.... pff wat een etappe gaat het worden vandaag met 5000+ hoogtemeters :O
Ik zit al helemaal klaar
Vanaf 13:25 te zien op: http://nos.nl/livestream/2055478-koning ... panje.html