Welke (bijzondere) dieren gespot tijdens je ritje
Geen foto (ik heb ook zelden een Smartphone bij me) maar in de buurt Stichtse Brug (Waterlandseweg 52.311281, 5.337987) een Bruine Kiekendief die laag over de rietlanden vloog. Niet al te ver weg op zo'n 100-200 meter.
Verder niet veel bijzonders gezien vandaag.
Verder niet veel bijzonders gezien vandaag.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Vandaag in de afdaling denk met 50 km/u over een slang gereden lag dwars over deweg in Toscane denk een meter lang en 5 cm dik liggen wel vaker hier in de struiken denk niet dat die er iets gemerkt heeft.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Toch niet allemaal in één rit?
Een schildpad! In Polsbroekerdam. Met daar aan vastgekoppeld een dierenambulance en een complete reddingsoperatie om het beestje te redden uit een sloot. Het was een landschildpad, hij stond alles vanaf een drijvende kluwen planten met belangstelling gade te slaan.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid HC
2 muizen, en giraffe tijdens de Jan Jansen Classic.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Nu ik lees over een giraffe schiet het me ineens weer te binnen. Een jaar of wat geleden fietste ik in de buurt van Ootmarsum en zag ik in een weiland ineens een stel olifanten staan (het is echt waar). Natuurlijk gestopt en gekeken. Vanaf waar ik reed kon je wel de olifanten zien, maar niet direct het circus waar ze bij hoorden ....
Haha briljantSwedish Chef schreef:Nu ik lees over een giraffe schiet het me ineens weer te binnen. Een jaar of wat geleden fietste ik in de buurt van Ootmarsum en zag ik in een weiland ineens een stel olifanten staan (het is echt waar). Natuurlijk gestopt en gekeken. Vanaf waar ik reed kon je wel de olifanten zien, maar niet direct het circus waar ze bij hoorden ....
is het fietsen aan het her-ontdekken