Wahoo ELEMNT GPS
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als ik het goed heb kan je de bolt toch niet echt vergelijken met de 510.jsprbcn schreef:Na het zien van de Bolt ben ik ook aan het twijffelen om mijn 510 in de verkoop te doen en de Bolt te halen.
Garmin is goed, maar ver achter m.b.t. de "overall user experience" als je het mij vraagt.
De bolt is veel uitgebreider denk ik.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Italia_david
- Forum-lid
nee volgende week inderdaad...RKN schreef:Levert futurumshop hem morgen ook al dan?
(was eigenlijk vooral benieuwd welke clubjes hem nu al op de bus doen, wahoo heeft zelf uitlevering van bundeltje op 1/4 staan... )
#passioneceleste #ridebianchi
- alliance_0
- Forum-lid
i-mobile heeft er nog een op voorraad (volgens de site).
Kan zijn dat dat zelfde 1 is die ze begin van de week op voorraad hadden.alliance_0 schreef:i-mobile heeft er nog een op voorraad (volgens de site).
Maar uiteindelijk niet klopte.
Hij had er gisteren 6 binnengekregen (waarvan ik er nu 1 op m'n bureau heb liggen)
Vermoed dat die andere 5 ook wel verkocht zijn ?
Krijg net alert dat mantel hem op voorraad heeft trouwens (8 stuks op dit moment) :
https://www.mantel.com/wahoo-elemnt-bolt
Zat net datavelden in te stellen, mis zonsondergang tijd wat garmin als optie had.
Altijd wel handig om als veldje te hebben.
- LongTallErne
- Forum-lid
Zou voor mij wel een dealbreaker zijnDDX schreef:
Zat net datavelden in te stellen, mis zonsondergang tijd wat garmin als optie had.
Altijd wel handig om als veldje te hebben.
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- alliance_0
- Forum-lid
DDX schreef: Krijg net alert dat mantel hem op voorraad heeft trouwens (8 stuks op dit moment) :
https://www.mantel.com/wahoo-elemnt-bolt
Nu nog 6
edit 18.00 uur nu nog 1
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 23 mar 2017 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, maar ligt in dezelfde prijs range toch?Lcsmet schreef:Als ik het goed heb kan je de bolt toch niet echt vergelijken met de 510.jsprbcn schreef:Na het zien van de Bolt ben ik ook aan het twijffelen om mijn 510 in de verkoop te doen en de Bolt te halen.
Garmin is goed, maar ver achter m.b.t. de "overall user experience" als je het mij vraagt.
De bolt is veel uitgebreider denk ik.
Kan ik trouwens de Garmin sensoren blijven gebruiken of die ik nieuwe aan te schaffen?
Ja. Ant+ is ant+.