Je weet wel een mooi verkooppraatje te houden om een ticket dan aan te bieden
Luik-Bastenaken-Luik Toertocht
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
mwoa.,. tegen de tijd dat we in Bastenaken zijn is het zeker een graad of 6.
En naast een mm neerslag (of 2) is de kans op neerslag "slechts" 70%, dus prima kans dat je overal tussendoor fietst.
En ik zie zowel voor Luik als Bastenaken, naast het wolkje ook steeds een zonnetje staan. Dus oordeelde dat er vast een bui kan vallen, goede kans dat je niet droog blijft die dag. Maar dat het ook daadwerkelijk buien zijn
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Gewoon gaan joh. In 't slechtste geval beslis je last minute om niet te gaan fietsen (of hooguit een klein tourtje voor de vorm) en (daarna) lekker aan het bier te gaan. Ik vind de Ardennen altijd wel wat hebben als het kutweer is.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Dat roept herinneringen aan 2019 op. De hele dag kou, regen en zelfs hagel, oh ja en letterlijk 1 minuut een zonnestraaltje.
Tijdens de rit werden er aluminiumdekentjes uitgedeeld. Zelf had ik die niet nodig, want behoorlijk goed gekleed. Maar na een lange warme douche in het hotel nog een uur oncontroleerbaar bibberend in bed gelegen.
Het was een prachtige dag!
Tijdens de rit werden er aluminiumdekentjes uitgedeeld. Zelf had ik die niet nodig, want behoorlijk goed gekleed. Maar na een lange warme douche in het hotel nog een uur oncontroleerbaar bibberend in bed gelegen.
Het was een prachtige dag!
Wisselend bewolkt met enkele buien, zegt KMI.
Die zou ik eerder geloven dan Buienradar, dat is (buiten Nederland) gewoon de ruwe output van ECMWF (net als iedere andere weerapp buiten de eigen regio).
Die zou ik eerder geloven dan Buienradar, dat is (buiten Nederland) gewoon de ruwe output van ECMWF (net als iedere andere weerapp buiten de eigen regio).