Nieuwe look forum
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sowiso beterschap Edwin!
En 'niet af' wil ik het zeker niet noemen. Behoeft nog wat finetuning, maar weinig onoverkomelijks imho.
En 'niet af' wil ik het zeker niet noemen. Behoeft nog wat finetuning, maar weinig onoverkomelijks imho.
Less is bore
-
- Forum-lid
Hanz Bé schreef: ↑30 mei 2017 19:25Zie mijn post op pag. 11. Denk dat het vraagteken in je gebruikersnaam het probleem is.Fietsen?altijd schreef: ↑30 mei 2017 10:30 Anders inloggen is leuk en het forum ziet er goed uit.
Maar ik kan via mijn mobiel (iphone 5c) niet inloggen, krijg continu de melding dat het wachtwoord of gebruikers naam onjuist is.
Thanks had ik niet gelezen!
Maak joe woar
Gebruikerspaneel, Vrienden en Vijanden.
'Vijanden zijn gebruikers die standaard genegeerd zullen worden. Berichten door deze gebruikers zullen niet volledig zichtbaar zijn. Privéberichten van vijanden zijn nog steeds toegestaan. Je kunt geen moderators of beheerders negeren.'
'Vijanden zijn gebruikers die standaard genegeerd zullen worden. Berichten door deze gebruikers zullen niet volledig zichtbaar zijn. Privéberichten van vijanden zijn nog steeds toegestaan. Je kunt geen moderators of beheerders negeren.'
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Hier ook alleen het "steeds weer 2x moeten inloggen" issue, maar die zaken worden wel opgelost vermoed ik. Bedankt voor het werk!
-
- Forum-lid
Sterkte, Edwin! Lijkt me een behoorlijk ongeluk.
-
- Forum-lid
Ik moet nu ook elke keer inloggen als ik op het forum wil,nou ja als dat het ergste is wat me kan overkomen ![😫](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f62b.svg)
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Ik moet zeggen dat na 1e indruk het er mooi uitzag ik er niet aan kan wennen aan de nieuwe opzet van de site.
Op de een of andere manier komt het heel "zwaar "over ten opzichte van de oude.
Ik merk ook dat ik minder vaak even ga kijken dan eerder zowel op het forum als de site .
De grote zwarte balk boven in en donkere kleuren zullen het zijn die het een donker uiterlijk geven
Ook de dikke vette zwarte letters zijn erg hard en het zwarte vlak met grijze letters op de begin pagina met onderwerpen komen zo over.
Op de een of andere manier komt het heel "zwaar "over ten opzichte van de oude.
Ik merk ook dat ik minder vaak even ga kijken dan eerder zowel op het forum als de site .
De grote zwarte balk boven in en donkere kleuren zullen het zijn die het een donker uiterlijk geven
Ook de dikke vette zwarte letters zijn erg hard en het zwarte vlak met grijze letters op de begin pagina met onderwerpen komen zo over.
-
- Forum-lid
Voor wat betreft het steeds opnieuw moeten inloggen: Ik heb mijn oude bladwijzers weggegooid en nieuwe gemaakt vanaf een pagina waar ik volledig was ingelogd. Dat lijkt het dat probleem op te lossen, nu dus wel meteen ingelogd op het forum terecht komen.