Oeps, hoe heb ik daar kunnen overlezen.
Sorry voor de dubbelpost.
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik zou mij niet zo druk maken SqueeZer en het al helemaal niet op het blad betrekken.SqueeZer schreef: ↑03 jun 2019 20:06Geen idee wat jullie denken over een forum en hoe men anderen mag behandelen op dat forum maar voor mij word het tijd om zowel mijn account als mijn lidmaatschap op het blad Fiets even onder de loep te nemen.
Ja mogelijk ook niet zo heel objectief van mij om een magazine mee af te straffen maar hey het magazine laat het wel toe dat forumleden non stop op elkaar bashen .......... en dat word ik grondig moe.
Zo is dat, Squeezer deel je ervaringen en iedereen kan zelf oordelen wat hij of zij er mee doet.chrisgr schreef: ↑03 jun 2019 21:10 We moeten blij zijn met iemand zoals Squeezer die hoogstwaarschijnlijk vanuit een professionele achtergrond interesse heeft in de nieuwe technologische ontwikkelingen en zijn ervaringen wil delen met de forumleden hier.
We kunnen er met zijn allen alleen maar beter van worden.
Helemaal mee eens.csteenbe schreef: ↑04 jun 2019 08:17Zo is dat, Squeezer deel je ervaringen en iedereen kan zelf oordelen wat hij of zij er mee doet.chrisgr schreef: ↑03 jun 2019 21:10 We moeten blij zijn met iemand zoals Squeezer die hoogstwaarschijnlijk vanuit een professionele achtergrond interesse heeft in de nieuwe technologische ontwikkelingen en zijn ervaringen wil delen met de forumleden hier.
We kunnen er met zijn allen alleen maar beter van worden.