Veldrijden 2020-2021
- Enzzo
- Forum-lid HC
Van der Poel trouwens ook weer overtuigend vandaag. Kijken wat de volgende wordt als Wout van Aert wel weer meedoet...
Pidcock derde, mede dankzij de pech van de nummer twee in koers
Pidcock derde, mede dankzij de pech van de nummer twee in koers
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Vos was na de finish ook de eerste om te erkennen dat het wegvallen van Castelijn een mazzeltje voor haar was want die vond ze sterk rijden en had in haar ogen "duidelijk nog wat over" terwijl ze zelf heel diep moest gaan. Waar ik enorm van kan genieten is de enorme focus en concentratie van Vos als ze op een crossfiets zit. Vandaag ook weer, oogt bijna als in trance. Tot de streep en dan komt de lach van een veelwinnaar die nog geniet van elke zege...Maruss schreef: ↑22 dec 2020 18:12 Denk ook niet dat Vos echt mee kan doen met de toppers, maar toch laat ze best een aardig vel d achter zich. Je zou er otch ook wel moedeloos van kunnen worden. Doen heelveel toppers niet mee, en dan opeens staat daar met Vos een andere Nederlandse op het hoogste trede van het podium. Ok dit is natuurlijk niet zomaar iemand die langs komt waaien, maar toch kan me voorstellen dat een aantal dames zich veel meer kansen op winst hadden toeberekend
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Vdp en WVA aan elkaar gewaagd vandaag. Mooi om zien.
Jammer van de lekke band, (als Belg) niet jammer dat Wout een overwinning meepikt.
Jammer van de lekke band, (als Belg) niet jammer dat Wout een overwinning meepikt.
Interessant dat Addy Engels in de uitzending onthulde dat Van Aert vanaf 1 januari op een "geel-zwarte fiets rijdt maar het zal geen Cervélo zijn"
fietsen doe ik net als een prof,
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Vos vandaag 6e, op 2 minuten van Alvarado.., Zou dat dan op dit moment het werkelijke krachtsverschil weergeven?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Starten als 21e doet je in ieder geval geen goedMarkVeenstra schreef: ↑23 dec 2020 17:08 Vos vandaag 6e, op 2 minuten van Alvarado.., Zou dat dan op dit moment het werkelijke krachtsverschil weergeven?
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
toch nuanceren: verre startpositie, heel technisch en zwaar parcours en het zuur nog in de benen van gisteren + voor een uitslag vooraan strijden tegen voor een verre ereplaats strijden maakt ook wel verschil.MarkVeenstra schreef: ↑23 dec 2020 17:08 Vos vandaag 6e, op 2 minuten van Alvarado.., Zou dat dan op dit moment het werkelijke krachtsverschil weergeven?
Laatst gewijzigd door fiedoo op 23 dec 2020 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.