Pinarello
van de week de 4:13 opgehaald bij Wim en afgelopen weekend er 2 x mee weggeweest en ben helemaal om.
Was altijd al tevreden met mijn Colnago Active plus met Veloce en nu de 4:13 met carbon centaur is toch wel hele stap vooruit en heb het gevoel dat ik veel beter op de fiets zit dan op de Colnago ,dit komt natuurlijk door de ervaring van Wim ten opzichte van de andere FM
Mijn weekend kan niet meer stuk alleen jammer dat het weer eens regent!!!!!!!!
Was altijd al tevreden met mijn Colnago Active plus met Veloce en nu de 4:13 met carbon centaur is toch wel hele stap vooruit en heb het gevoel dat ik veel beter op de fiets zit dan op de Colnago ,dit komt natuurlijk door de ervaring van Wim ten opzichte van de andere FM
Al wat goed is komt boven!!
Tandje Bij schreef:van de week de 4:13 opgehaald bij Wim en afgelopen weekend er 2 x mee weggeweest en ben helemaal om.
Ik was afgelopen donderdag bij Evertse Sport. Helaas niet voor "m'n" fiets op te halen, maar voor m'n werk. Wat overigens niet minder leuk of gezellig was.
Wat had hij weer mooie fietsen staan en hangen.
En wat Rick, z'n zoon, me ook liet zien, zijn stickers voor op je wielen.
Een absolute aanrader. (Een voorbeeld ervan staat volgens mij ook op z'n website)
Niets is wat het lijkt..
ik had ook weer lekker getraind op de zaterdag.
hier op de foto even gestopt boven op de Elterberg
[img=http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... 008095.jpg]
hier op de foto even gestopt boven op de Elterberg
[img=http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... 008095.jpg]
Tandje Bij schreef:van de week de 4:13 opgehaald bij Wim en afgelopen weekend er 2 x mee weggeweest en ben helemaal om.
Man, en wat een heerlijk geluid hé met dat frame met die opspattende regen erop. Ik wist in eerste instantie geeneens wat ik hoorde.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!