Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 22 dec 2005 18:40

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 22 December 2005
Vandaag ongeveer 2:15 op de harde weg na 1:45 ging het licht uit het trapt een stuk zwaarder met een ragger op de verharde wegMaar ja het is op zich een goede training Heijen onderlangs Maas naar Well daarna vliegveld Weeze en zo aan de andere kant van de grens terug naar huis


Hoelaat was dat ?? Ik was met de auto tussen 15.00 uur en 15.30 uur in Heijen en heb daarna de weg langs de Maas naar Well genomen , was wel lekker modderig bij de uitrit van de zandauto's.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 22 dec 2005 21:24

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 22 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 22 December 2005


Vandaag ongeveer 2:15 op de harde weg na 1:45 ging het licht uit het trapt een stuk zwaarder met een ragger op de verharde weg
Maar ja het is op zich een goede training Heijen onderlangs Maas naar Well daarna vliegveld Weeze en zo aan de andere kant van de grens terug naar huis

Hoelaat was dat ?? Ik was met de auto tussen 15.00 uur en 15.30 uur in Heijen en heb daarna de weg langs de Maas naar Well genomen , was wel lekker modderig bij de uitrit van de zandauto's.

ik was om 14:00 ter hoogte van de kerk in Afferden  dus we hebben elkaar net gemist en wat de modder betreft die spoelen ze iedere dag weg bij de steenfabriek vertelde mij een meedewerker
cornelli racing cycles Uden

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 23 dec 2005 09:46

Gisteren dik 2 uur wezen spinnen, op m'n gemak. Af en toe even een intensief blokje mee doen. Hf gem. 128. Ging best goed.
Vanaf morgen tot einde van het jaar elke dag naar buiten!!!!

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 23 dec 2005 23:13

Ik kreeg de kriebels en heb mij dik ingepakt en een kleine 30 km gefietst. Behalve ijskoude tenen ging het best.
Wel een lullig voorval meegemaakt. Langs de Oude Maas bij Zwijndrecht  staat 1 meter naast het fietspad een vent met zijn broek op zijn knieën. Met zijn voorzijde naar het fietspad gekeerd staat hij te jongleren met zijn jongeheer. Toen ik langs reed grijnsde hij smerig en gaf er nog een extra slinger aan als groet! Signalement: Lang haar, bruine korte jas .
Echt gebeurd! In die kou! Moet er niet aan denken. Wat een stelletje gestoorden lopen er toch rond. En dat terwijl  er behalve ik niemand in velden of wegen te zien was. Afijn, we leven in een vrij land zullen we maar denken.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 24 dec 2005 00:39

@Marconi: Je hebt gelijk, de meeste mensen met een geestelijke stoornis of afwijking kom je buiten de instellingen tegen en staan niet in contact met de hulpverlening. Waarschijnlijk was dit er zo een...! Dit soort mensen moeten snel aangepakt worden. Het is een feit dat de meeste verkrachters die in TBS instellingen verblijven ooit zijn begonnen als potloodventer of iets vergelijkbaars.
Vandaag zo'n 45 min. interval training gedaan op zo'n speciale fiets in de sportschool. Dit beviel best goed. Heb me lekker in het zweet getrapt.....
Daarna nog zo'n 45 min. met gewichten gegooid.
"Afstappen is geen optie"

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 24 dec 2005 08:14

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 23 December 2005
Wel een lullig voorval meegemaakt. Langs de Oude Maas bij Zwijndrecht staat 1 meter naast het fietspad een vent met zijn broek op zijn knieën. Met zijn voorzijde naar het fietspad gekeerd staat hij te jongleren met zijn jongeheer. Toen ik langs reed grijnsde hij smerig en gaf er nog een extra slinger aan als groet! Signalement: Lang haar, bruine korte jas .


Je had Bart Wellens na kunnen doen. of de politie kunnen bellen. Je had ook je bidon kunnen gebruiken / leeg spuiten.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 24 dec 2005 13:58

Ja ja, en wat nu als ie terug spuit?
CC, agr 100; limo 100

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 24 dec 2005 14:20

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 24 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 23 December 2005

Wel een lullig voorval meegemaakt. Langs de Oude Maas bij Zwijndrecht staat 1 meter naast het fietspad een vent met zijn broek op zijn knieën. Met zijn voorzijde naar het fietspad gekeerd staat hij te jongleren met zijn jongeheer. Toen ik langs reed grijnsde hij smerig en gaf er nog een extra slinger aan als groet! Signalement: Lang haar, bruine korte jas .


Je had Bart Wellens na kunnen doen. of de politie kunnen bellen. Je had ook je bidon kunnen gebruiken / leeg spuiten.


Haha, zo lenig ben ik nu ook weer niet en hij stond ong. 1 meter van de rand van het fietspad. Vergeet niet dat je dat pas goed ziet als je vlakbij bent en dan geloof je je ogen niet. Ik had geen GSM bij me en wat doet de politie dan nog? 3x niks. 
Ik belde eens van diezelfde kant bij de Oude Maas de politie omdat kinderen mij staande hadden gehouden en stapels scherpe patronen, geweer en pistool, in clips en plastic doosjes,  hadden gevonden op een strekdam. Alles was daar gevonden verpakt in een plastic zak. Ik heb 3 kwartier tevergeefs staan te wachten en moest wegens een afspraak verder naar huis. Ik heb die kinderen op hun hart gedrukt NIETS met die patronen te doen, niet op slaan o.i.d. en maar wachten tot de politie eindelijk eens zou komen opdagen.
Ondanks het feit dat ik mijn naam en adres had doorgegeven heb ik hier NOOIT meer iets over gehoord. Wel ooit heel snel bericht dat ik 53 km/u op een dijk na iets te snel te hebben opgetrokken met mijn toenmalige ford. Zo gaat dat bij onze politie! Mijn rug kunnen ze op!Eh, nee, bij nader inzien toch maar liever niet!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 24 dec 2005 14:22

Quote: Origineel geplaatst door jimbo op 24 December 2005
Ja ja, en wat nu als ie terug spuit?


Dan moet ie toch al onder spanning staan met een sterke blaas.
25 km/u = ruim 7 m/s.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 25 dec 2005 12:06

Vrijdag uur herstel gedaan op de tacx, hf gemiddeld 127 en rpm gemiddeld 102. Ging best redelijk.
Gisteren dik 2,5 uur op de weg getraind, met 10 blokjes kracht. Wederom goed gevoel.
Zo dadelijk maar weer eens zien of het goede gevoel er weer is!!

chub
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 01 aug 2005 13:30

chub 25 dec 2005 12:10

Zal je maar overkomen wat hierboven staat, voel je je ook knap lullig..
Gisteren even geprofiteerd van het zachte weer. Een ritje van Amsterdam naar Bloemendaal. Voor de eerste keer het ''kopje van Bloemendaal'' beklommen, mijn hemel, dat was heavy. Hijgend als een bejaard paard toch boven gekomen, de afdaling was een welkome beloning. Doet me denken aan de AGR, daar zijn de beklimmingen volgens mij toch een stuk langer.
63 km, gemiddelde niet belangrijk, toch weer een goed gevoel. 

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 25 dec 2005 12:15

Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 25 December 2005


Zal je maar overkomen wat hierboven staat, voel je je ook knap lullig..
Wat? Hetgeen boven mijn bericht staat of wat IN mijn bericht staat... verklaar je nader Chubke...

Plaats reactie