Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4602
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 05 nov 2005 20:06

Quote: Origineel geplaatst door coulthard op 05 November 2005
@andromedaMooi fiets!Maar vooral dat tijdritframe intresseerd mij. Zeker mooi frame. Ben benieuwd naar het resultaat.

Wat is dat? na de winst tijdens de monster tijdrit ga je je maar meer op tijdrijden richten.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 05 nov 2005 23:57

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 05 November 2005


Quote: Origineel geplaatst door coulthard op 05 November 2005


@andromeda
Mooi fiets!
Maar vooral dat tijdritframe intresseerd mij. Zeker mooi frame. Ben benieuwd naar het resultaat.

Wat is dat? na de winst tijdens de monster tijdrit ga je je maar meer op tijdrijden richten.

oh nee hoor, was ik altijd al mee bezig hoor. Ik ben denk ik geboren voor het tijdrijden.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 nov 2005 17:49

Het is niet dat mijn Prince SL niet beviel, integendeel. Ik heb daar afgelopen zomer met zeer veel plezier op gereden. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan, en ik had toch zin om mijn "bescheiden" maar functionele wielen met Mavic Open Pro velgen te 'upgraden' naar iets mooiers.Het oog viel op een setje gebruikte maar bijna nieuwe Hyperons."Nu had mijn favoriete FM privé een Dogma met deze Hyperons, en het belangrijkste prijsverschil tussen zijn fiets en mijn fiets waren deze wielen. Dus heb ik eerst maar eens geïnformeerd of hij niet genegen was om mijn Prince SL in te ruilen op deze fiets. De fietsen zijn precies even oud,  de Dogma is (uiteraard) perfect onderhouden, en heeft minder kilometers dan mijn Prince.Dat was afgelopen weekend. Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van deze fiets.
Pinarello Dogma FP 2005Campagnolo Record CompactCampagnolo Hyperon (voor draadbanden)Selle Italia DogmaDeda Spectrum stuurDeda Forza stuurpen
Harde wind is meestal tegen.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 nov 2005 18:00

Proficiat Ron. Prachtige fiets. Enkel een Campa Record carbon crankstelletje en wat minder spacers onder de stuurpen zouden 'm nog mooier maken!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 nov 2005 18:08

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 09 November 2005


Proficiat Ron. Prachtige fiets. Enkel een Campa Record carbon crankstelletje en wat minder spacers onder de stuurpen zouden 'm nog mooier maken!
 


Dank je. Ik ben met je eens dat een Campa crankstel mooier is, maar kan dat zomaar met de FP? Het stuur zal waarschijnlijk nog wel wat lager gaan, maar ik ga er eerst een keer mee fietsen om te zien hoe het bevalt. Inkorten is zo definitief
Harde wind is meestal tegen.

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 09 nov 2005 18:14

Ziet er strak uit. 
Uiteraard is een Dogma "the only way to go"
Laat je ons ook weten hoe hij bevalt als je er wat langer op rijdt?
Ik ben benieuwd of je verschillen merkt tussen de Prince SL en de Dogma.
 
(Deze ga je toch niet op de Tacx zetten he???)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 nov 2005 18:35

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 09 November 2005


Ziet er strak uit. 
Uiteraard is een Dogma "the only way to go"
Laat je ons ook weten hoe hij bevalt als je er wat langer op rijdt?
Ik ben benieuwd of je verschillen merkt tussen de Prince SL en de Dogma.
 
(Deze ga je toch niet op de Tacx zetten he???)

Ik zal mijn bevindingen laten weten. En ik heb al aangegeven bij mijn FM om in de markt te zijn voor een goedkopere gebruikte (stalen) fiets voor in de Tacx.
Harde wind is meestal tegen.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 09 nov 2005 18:39

Ja, wat moet ik hier van zeggen... zet hem anders meteen ook ff in het droomfiets topic!! 1 van de mooiste fietsen van het forum!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 09 nov 2005 18:46

Helemaal mee eens.....behalve het zadel dan....wat zitten er voor "diamantjes" op je zadel?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 09 nov 2005 18:46

Prachtig Ron! En een primeur (geloof ik): de eerste Dogma in beeld op dit forum!

En makkelijk dat je niet je kleding hoeft te veranderen qua kleur (of gebrek aan)

Wel even mooie (carbon) bidonhoudertjes erop zetten he! Bv Elite Patao carbon of Campa Record.

ridley86
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 02 feb 2005 17:02

ridley86 09 nov 2005 19:47

Leve Onda , wat is dit een schitterende fiets seg

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 nov 2005 22:55

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 09 November 2005

Helemaal mee eens.....behalve het zadel dan....wat zitten er voor "diamantjes" op je zadel?


Dit zadel is speciaal door Selle Italia gemaakt voor de Dogma. Middels de popnageltjes (zo heten ze geloof ik) zijn stukjes echt leer ingezet op de plekken waar je normaal steunt op het zadel.Geen idee of dit echt zinvol is, of meer als showelement moet worden gezien. Eerst maar eens probereen of het een beetje lekker zit.
Harde wind is meestal tegen.

Plaats reactie