Jullie hebben gelijk. Laat ik dan maar zeggen dat ik nog nooit iets van haar gelezen had. Nu wel.
Fons bikes
- Supergrover
- Forum-lid HC
Blijkbaar werkt dat geinfluens wel, Fons is weer #trending topic op FF...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geweldig, Fons advertenties op de rechterzijde van de Fiets-website
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan heb jij wel echt iets ernstig misdaan, want ik zie ze niet.daniel1975 schreef: ↑09 dec 2020 14:04 Geweldig, Fons advertenties op de rechterzijde van de Fiets-website
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Globeskater1983
- Forum-lid
Geen idee of je nog reageert, maar wat was de reden om deze reis op een Fons fiets te doen en niet op je eigen? Ik heb voor een deel dezelfde route gefietst vanuit Voorburg alleen een stukje verder doorgefietst naar de Moezel.joth schreef: ↑06 okt 2020 16:12 Hallo, hier 50% van denhaagdeluxe. Wat een opsteker dat wij het zover geschopt hebben: tot het forum van Fiets notabene!
Het zal waarschijnlijk weinig zin hebben om jullie te vertellen dat ik me geen influencer voel en dat dat ook niet de intentie was. Wat dan wel? Gewoon lekker fietsen, het avontuur van ’s ochtends niet weten waar je ’s avonds slaapt, hoe het is om te bikepacken, er achter komen wat ik eigenlijk net zo goed thuis had kunnen laten, mooie routes ontdekken en ja we hadden de mazzel dat we twee Fons fietsen meekregen voor 9 dagen, dat was gaaf om uit te proberen.
Het was leuk om dit alles te delen met mensen die geïnteresseerd waren in onze reis. Of dat er nou 199 zijn (1e bericht) of 6339 (laatste bericht) dat maakte niet uit, we hadden er lol in! Maar hey, dat zal jullie allemaal worst wezen. Terwijl jullie achter je computertje samen zaten te sneuneuzen, had ik een machtig mooie vakantie, zoals je kunt lezen en zien op:
Juist die TLDR'tjes zijn de pareltjes en popcorn waardig! Kom op, even doorzetten