Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
@gede: ik snap de drang naar sluitend bewijs. En Wielinga is in die zin nooit gepakt. Alleen de suggestie dat hij de betreffende sporter had kunnen zijn met de weggemoffelde test is gewoon logisch en goed te onderbouwen. Een suggestie is nog geen keiharde beschuldiging.
Edit: maar nogmaals, in dit geval zijn het vooral de bonden die schuldig zijn. Belachelijk dat de overkoepelende instanties dit doen. Gelukkig was dit het enige geval en gebeurt het in andere sporten als voetbal of tennis waarschijnlijk nooit
Edit: maar nogmaals, in dit geval zijn het vooral de bonden die schuldig zijn. Belachelijk dat de overkoepelende instanties dit doen. Gelukkig was dit het enige geval en gebeurt het in andere sporten als voetbal of tennis waarschijnlijk nooit
Less is bore
Klopt. Wat doen wij? Wat in het wilde weg namen van renners gaan droppen. In mijn ogen zit een stuk van de maffia bij de wielerbond die dit in de doofpot heeft gestopt. Waarom hebben we het daar niet over? Dit volk hoort een tijdje thuis achter de tralies.daniel1975 schreef: ↑22 nov 2020 22:11 @gede: ik snap de drang naar sluitend bewijs. En Wielinga is in die zin nooit gepakt. Alleen de suggestie dat hij de betreffende sporter had kunnen zijn met de weggemoffelde test is gewoon logisch en goed te onderbouwen. Een suggestie is nog geen keiharde beschuldiging.
- thestudent
- Forum-lid HC
Er was nog zeker een geval op dezelfde manier weggemoffeld. We zijn er nog niet met zekerheid achter wie dat is. Ik heb er al wat naar gezocht. Ook deze persoon is gewoon geschorst.daniel1975 schreef: ↑22 nov 2020 22:11 Gelukkig was dit het enige geval en gebeurt het in andere sporten als voetbal of tennis waarschijnlijk nooit
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je bedoelt dat te strakke stuwbandje?
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
7α-methyl-5β-androstane-3α,17β-diol (een metaboliet van methyltestosterone)
op het NK mtb marathon ( bart brentjes challenge) bij de vrouwen in 2011… documenten op dezelfde site te vinden. Uiteindelijk zelfs strafvermindering in beroep. Dus 1 jaar schorsing in totaal voor deze dame.
Zou t de winnares zijn? Die mist exact een jaartje uitslagen in 2012 toch erg toevallig. En ik kan nul publieke bekendmaking vinden. En de uitslag staat ook nog.
https://www.isr.nl/kennisbank even invullen in de zoekfunctie.
Zaaknummer : T 2011023/2011-32-05
Zaaknummer : B 2012002 / 2012-32-01
op het NK mtb marathon ( bart brentjes challenge) bij de vrouwen in 2011… documenten op dezelfde site te vinden. Uiteindelijk zelfs strafvermindering in beroep. Dus 1 jaar schorsing in totaal voor deze dame.
Zou t de winnares zijn? Die mist exact een jaartje uitslagen in 2012 toch erg toevallig. En ik kan nul publieke bekendmaking vinden. En de uitslag staat ook nog.
https://www.isr.nl/kennisbank even invullen in de zoekfunctie.
Zaaknummer : T 2011023/2011-32-05
Zaaknummer : B 2012002 / 2012-32-01
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
https://www.welingelichtekringen.nl/wet ... edrag.html
Minder pijn ervaren en meer risico willen nemen, ... lijkt me prima legale dopinggebruik.
Minder pijn ervaren en meer risico willen nemen, ... lijkt me prima legale dopinggebruik.
https://mobile.twitter.com/TourDeJose/s ... frame.html
Aldus Riccardo Ricco
(van Road.cc).In a Facebook post that has since been deleted, he said: "I read a lot of people who say that the vaccine must be mandatory. Are we joking! I do what I want with my body. Nobody can make me do something that if it were to have a negative effect on my body, I would be the only one that would lose.
"You can get injected with who knows what shit too, but don’t fuck [over] people like me that have been well informed (by doctors)."
Aldus Riccardo Ricco
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hij heeft helemaal geen gelijk en het is niet hypocriet, het is totaal van de pot gerukt al je zoiets durft te beweren terwijl je god weet wat allemaal in je aderen hebt gespoten..
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind