Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Overschoenen en een lange winterbroek gekocht in de BlackFriday sale bij Pearl Izumi. Een uiteindelijke totaalprijs van 55 euro betekende totaal 137 euro korting.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Tja, soms wil een mens zijn mening even herzien. Na de wel zeer regenachtige rit, toch maar een Black Friday gescoord. De Spatzwear Rain Glovz.
Ik heb een mail gestuurd aan Decathlon. Ze hebben nog één Vittoria Terreno op voorraad, maar wel in Doornik. Als ze die kunnen opsturen, kan ik weer een tijdje weg. Anders bestel ik 2 Schwalbe G-One Super race banden. Dan hou ik nog goede band als backup.
-
- Forum-lid HC
Een airofit ademtrainer. Na mijn Corona blijf ik kortademig, ik hoop dat ik dat hiermee kan verbeteren en zodoende weer de energie krijg om normaal te fietsen.
Dat kan je wel stellen ja, was vandaag even bij mantwl den bosch en daar stonden pallets vol trainers. Verder opvallend dat er ook weer aardig wat fietsen stonden. Veel race en gewone fietsen. Heb nog gezocht naar mtb’s maar er stond slechts 1 herenmodel
Nog een Schwalbe G-One bite om de allround te vervangen.
En uiteindelijk toch nog een black friday deal.
M'n fluo B'Twin helm had z'n beste tijd gehad en vervangen door een fluo Abus Macator. Die helm komt eigenlijk enkel op m'n hoofd op de woonwerk ritjes in het duister. Dan heb ik fluo overschoenen, fluo rugzak cover, fluo handschoenen en fluo helm. De rest zwart.
En uiteindelijk toch nog een black friday deal.
M'n fluo B'Twin helm had z'n beste tijd gehad en vervangen door een fluo Abus Macator. Die helm komt eigenlijk enkel op m'n hoofd op de woonwerk ritjes in het duister. Dan heb ik fluo overschoenen, fluo rugzak cover, fluo handschoenen en fluo helm. De rest zwart.
SPATZ "NEOZ" Thermal Neoprene Rain Gloves. Deze zouden nog iets warmer moeten zijn dan de "THRMOZ" volgens Spatz en waren vijf tientjes vanwege Black Friday of is het Black Monday:-)
Niet black monday, maar cyber monday ![👍](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f44d.svg)
Bij Fashionforcycling? Daar stonden ze aan €51. Heb daar een paar besteld.
Bij Fashionforcycling? Daar stonden ze aan €51. Heb daar een paar besteld.
-
- Forum-lid HC
Een paar mooie nieuwe kartonnen hoepels voor mijn racefiets bij Wim de Vos, Bontdrager Aeolus Pro 5 TLR.
Mooie setje voor 749 euro en het was nog geen eens Black Friday.
Ik was eerst van plan een andere racefiets te kopen, als vervanging voor mijn oude Specialized Allez, maar dit is een mooie "goedkope" upgrade, smoelt erg goed.
Ik was eerst van plan een andere racefiets te kopen, als vervanging voor mijn oude Specialized Allez, maar dit is een mooie "goedkope" upgrade, smoelt erg goed.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Nu maar hopen de doos van karton iscolnagofreak schreef: ↑29 nov 2021 19:03 Een paar mooie nieuwe kartonnen hoepels voor mijn racefiets bij Wim de Vos, Bontdrager Aeolus Pro 5 TLR.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)