Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan ben jij wel heel braaf geweest.
Wel een goed idee dat je Sinterklaas hebt ingeschakeld want gewone stervelingen moeten mogelijk wachten op beschikbaarheid tot de paashaas er is.
Wel een goed idee dat je Sinterklaas hebt ingeschakeld want gewone stervelingen moeten mogelijk wachten op beschikbaarheid tot de paashaas er is.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Noooooooooooooo
Okra is een vereniging voor 55+sers die o.a. fietstochten organiseren onder leiding van bekwame fietSers (ex-coureurs) onder de naam okra.
Dat staat voor OPEN KATHOLIEKE RESPECTVOLLE ACTIVITEITEN.
En als ik het goed heb is dat een afdeling van de Christelijke ziekenkas(CM)
Gezien de foto dacht ik eigenlijk dat die OK stond voor ouwe knarrenottorongo schreef: ↑07 dec 2021 00:51 Okra is een vereniging voor 55+sers die o.a. fietstochten organiseren onder leiding van bekwame fietSers (ex-coureurs) onder de naam okra.
Toen ik een tweetal jaren terug, in Mechelen, werd opgehouden door een rood verkeerslicht en achter een groep okra-fietsers moest wachten, vroeg ik hen wat de betekenis was van de okra-letters (op gele hesjes). Ze wisten het niet waarop ik gokte op 'ouwe krakers) met een algemeen gelach als gevolg.(U bent dus niet de eerste met die gedachte)
ps. moet zijn een zestal jaren geleden.
Ik weet nog niet precies wat ik gekocht heb, maar iets met carbon velgen van lightbicycle (45mm), erase naven “van bij” onze zuiderburen, en de spaken komen daar wellicht ook vandaan.
De man die dit gaat samenvoegen tot iets moois: @Philippos
Laat het voorjaar maar komen!
(Ik overwoog eerst zipp 303s wielen, maar vroeg toen advies bij Ph…. nooit doen natuurlijk )
De man die dit gaat samenvoegen tot iets moois: @Philippos
Laat het voorjaar maar komen!
(Ik overwoog eerst zipp 303s wielen, maar vroeg toen advies bij Ph…. nooit doen natuurlijk )
Hoe oud had je me wel niet gehad willen hebben?ottorongo schreef: ↑07 dec 2021 16:10 Toen ik een tweetal jaren terug, in Mechelen, werd opgehouden door een rood verkeerslicht en achter een groep okra-fietsers moest wachten, vroeg ik hen wat de betekenis was van de okra-letters (op gele hesjes). Ze wisten het niet waarop ik gokte op 'ouwe krakers) met een algemeen gelach als gevolg.(U bent dus niet de eerste met die gedachte)